kneusquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef ems. het volgende:
Dat de netcode brak is is één ding, maar je eigen incompetentie toe-eigenen aan het spel gaat natuurlijk wat ver.
In combinatie met active radar raketten bijna niet kapot te krijgen als er een goede speler in zitquote:Op donderdag 12 december 2013 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ligt het aan mij of is de AA zwaar overpowered?
Instant lock-on/hits over lange afstand en bij een paar hits van de guns meteen aan gort zijn in je chopperquote:Op donderdag 12 december 2013 11:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In combinatie met active radar raketten bijna niet kapot te krijgen als er een goede speler in zit
In BF3 vond ik het altijd onzin als mensen klaagden over unlocks, in BF4 zit ik aan dezelfde kant en ik erger me er kapot aan. In jets ook, word helemaal geraped, hoe moet ik dan ooit beter wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Instant lock-on/hits over lange afstand en bij een paar hits van de guns meteen aan gort zijn in je chopper
Ik haat unlocks
Attack chopper in BF3quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Catkiller het volgende:
Jet unlocks blijft kut, maar in Air Superiority kan elke gek wel wat punten halen.
Als je komt klagen over dat je belachelijk weinig ammo hebt in een attack heli en dat het te lang duurt om bij te laden en dat de gunner lichtkogeltjes schiet die amper schade doen tegen armor dan heb je pas een echte klacht. En dat het eerste secondary wapen van de gunner pas vrij komt na 23.000 punten in dat ding maakt bovenstaande punten nog net iets belachelijker.
kom een keer gewoon in een 2-player-start server met mij samen airsuperiority doen dan...om de beurt een kill maken en binnenharken die ribbons en unlocksquote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In BF3 vond ik het altijd onzin als mensen klaagden over unlocks, in BF4 zit ik aan dezelfde kant en ik erger me er kapot aan. In jets ook, word helemaal geraped, hoe moet ik dan ooit beter worden
Bestaat 2 player start weer dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef very het volgende:
[..]
kom een keer gewoon in een 2-player-start server met mij samen airsuperiority doen dan...om de beurt een kill maken en binnenharken die ribbons en unlocks
Volgens mij heb ik dat al wel voorbij zien komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bestaat 2 player start weer dan?
Oke, lijkt mij raar aangezien ze dat weg hebben gedaan uit BF3 maar ik zou het niet erg vinden als het weer kan.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al wel voorbij zien komen.
Maar kan de BOF server hier niet even tijdelijk op gericht worden anders?
Er is geen BOF-server meer. Zat ook niemand op.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al wel voorbij zien komen.
Maar kan de BOF server hier niet even tijdelijk op gericht worden anders?
Oh...ook lamequote:Op donderdag 12 december 2013 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er is geen BOF-server meer. Zat ook niemand op.
Das in BF4 ook. Net een vlag gecapt, hoppa, fire extinguisher vrij.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef very het volgende:
In BF3 had je toen zelfs 1 player starts..en je hoefde geen kills te maken om te vorderen met je helikopter bijvoorbeeld. Ideaal als je makkelijk wou unlocken
Ok. Wapens zijn wel los van de class gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2013 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das in BF4 ook. Net een vlag gecapt, hoppa, fire extinguisher vrij.
Okee voor de beginners onder ons dan maar mijn geheim...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Catkiller het volgende:
Jet unlocks blijft kut, maar in Air Superiority kan elke gek wel wat punten halen.
Als je komt klagen over dat je belachelijk weinig ammo hebt in een attack heli en dat het te lang duurt om bij te laden en dat de gunner lichtkogeltjes schiet die amper schade doen tegen armor dan heb je pas een echte klacht. En dat het eerste secondary wapen van de gunner pas vrij komt na 23.000 punten in dat ding maakt bovenstaande punten nog net iets belachelijker.
Yup, dat ding schiet je met 2 tellen uit de luchtquote:Op donderdag 12 december 2013 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ligt het aan mij of is de AA zwaar overpowered?
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef SeanFerdi het volgende:
Verdorie, anderhalve maand niks aan de hand, op hoogstens een crash tijdens het starten, dus niet heel erg irritant. En nu sinds de patch deze week, wel constant crashes.
Ja in dezelfde rondequote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef Catkiller het volgende:
Hoe zit het met die kut assignment waarbij je iemand moet defibben, moet je die pistol en 40mm granaat kill in diezelfde ronde halen ofzo?
Heb nu sowieso al 2 defibs kills gemaakt maar registreert niks.
Hoeren. Nou ja, dan maar standaard met een noobtube rondlopen tot ik hem heb. Die andere is nog erger dan, met een shotgun iemand killen en dan naar een RFB moeten switchen of andersom.quote:
Die is juist simpel, eerst met shotgun rondlopen + C4, daarna iemand neerschieten met een DMR, dat is toch niet lastig?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeren. Nou ja, dan maar standaard met een noobtube rondlopen tot ik hem heb. Die andere is nog erger dan, met een shotgun iemand killen en dan naar een RFB moeten switchen of andersom.
Nee lastig is het niet, gewoon irritant. Ik begin aan een ronde en ik switch vrijwel nooit van wapen en nauwelijks van class. Liever een hoop kills maken of ribbons behalen voor een assignment dan een checklist aflopen qua wapens en op zoek moeten gaan naar een kill waar je normaal toch niet voor gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die is juist simpel, eerst met shotgun rondlopen + C4, daarna iemand neerschieten met een DMR, dat is toch niet lastig?
Je moet dus defib kill + m320 kill + pistol kill, alle 3 in 1 rondequote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef Catkiller het volgende:
Hoe zit het met die kut assignment waarbij je iemand moet defibben, moet je die pistol en 40mm granaat kill in diezelfde ronde halen ofzo?
Heb nu sowieso al 2 defibs kills gemaakt maar registreert niks.
Ik heb het gewoon in een 24-man 400 ticket airsup server gedaan, al moet ik wel zeggen dat ik alleen die 5 kills kon halen op Silk Road, de andere maps crashden de tegenstanders altijd met mobility hits (dus geen kill, ugh).quote:Op donderdag 12 december 2013 14:43 schreef Jorwol het volgende:
Wie moet er nog jet ribbons halen? In een server voor 4 man zullen we ze wel vrij snel te pakken hebben
http://battlelog.battlefi(...)16c9a/BattleFUUKers/
Ja dat is ook zoiets belachelijksquote:Op donderdag 12 december 2013 15:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in een 24-man 400 ticket airsup server gedaan, al moet ik wel zeggen dat ik alleen die 5 kills kon halen op Silk Road, de andere maps crashden de tegenstanders altijd met mobility hits (dus geen kill, ugh).
Hmjah veel raketten zorgen ook voor mobility hits, dat is ook een oorzaakquote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoiets belachelijksSchiet je ze bijna helemaal kapot, klappen ze op de grond is het geen kill..
quote:
Besteld!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Vandaag na enkele wasbeurten de schelpen en het schuim van vervangen en hij is weer als nieuw, maar schoot uit en het ding nam een hap uit mijn wijsvinger. Doet je nick eer aan dus, maar wel een versterkertje ertussen doen he (speakers zouden voldoende moeten zijn). En op laag volume beginnen
Waar speel je op dan oostblokslettenneuker?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:20 schreef Dven het volgende:
Vanavond eindelijk van start met de MP
Ik lees graag je ervaring terug, maar ik voorspel dat je veel van je muziek ineens opnieuw gaat luisterenquote:
PS3. Overstap gemaakt omdat ik hier geen XboxOne mag spelenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar speel je op dan oostblokslettenneuker?
Whuuuuuuuut?!quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
PS3. Overstap gemaakt omdat ik hier geen XboxOne mag spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |