Infantry is sowieso vrij kansloos met de huidige maps. Zit met Engineer class tegen m'n level cap aan. Recon ben ik nog wel ff mee bezig, heb nog wel wat unlocks daar en blijft wel leuk om te spelen an sich..quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:36 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik speel eigenlijk nooit in grote mappen.
Als infantry kan je daar helemaal niks.
helicopters, tanks, etc. En je bent weer dood.
Ohja en dan die boot in sommige mappen....
Heerlijke maps in BC2quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:59 schreef ems. het volgende:
Nu we toch bezig zijn: Uit Bad Company 2 zie ik graag Arica harbor, laguna presa en Nelson Bay terug
En Port Valdez allicht.
Grappig, hier nog geen enkele echte bug getroffen in heel die SP niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hey gladiool. Ik heb de BF3 campaign op hard zonder moeite gespeeld. Heb genoeg MP gespeeld zowel op de pc als xbox360. Dus ik weet wel hoe het zit met BF. Nu wil ik gewoon chill de campaign van BF4 doen, maar die zit vol bugs/glitches. Bijv. door de lift vallen, de valkyrie niet kunnen bijhouden.
Maar dat wist je natuurlijk al he? Of nie?
pls
PS3 he, niet PS4.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:16 schreef ems. het volgende:
Graphics is juist één van de dingen waar extreem weinig mis mee is.
Dat BF4 is uitgekomen voor PS3 en 360 is natuurlijk wel een lachertjequote:Op zondag 8 december 2013 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen idee, maar de kleuren zijn wel weer harder/zonder kleurzweem/bleking, dus dat kan al snel lelijk ogen.
Maar ik zou een dergelijke titel gewoon nooit op iets willen spelen waar ik niet een prettige spelervaring kan uittoveren.
Deel 3 speelde men er ook op. Dus op zich logisch. Alleen vind ik het er A-geen prettige controls voor en B-pijn doen aan mijn ogen aangezien de limiet van de console wel bereikt is.quote:Op zondag 8 december 2013 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat BF4 is uitgekomen voor PS3 en 360 is natuurlijk wel een lachertje
BF3 kon nog net op de vorige generatie consoles dan moet je niet nog een extra deel eruit proberen te persen imo maar goed ze verdienen er goud geld mee dus eigenlijk hebben ze groot gelijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deel 3 speelde men er ook op. Dus op zich logisch. Alleen vind ik het er A-geen prettige controls voor en B-pijn doen aan mijn ogen aangezien de limiet van de console wel bereikt is.
Gezien de beperkte marktpenetratie van de volgende generatie moet je daar als uitgever ook niet op mikken. Het meer flexibele platform pc samen met de PS3 en Xbox 360.quote:Op zondag 8 december 2013 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BF3 kon nog net op de vorige generatie consoles dan moet je niet nog een extra deel eruit proberen te persen imo maar goed ze verdienen er goud geld mee dus eigenlijk hebben ze groot gelijk
Het is de enige map waarop ik een 100% crash rate heb. Voor de rest gaat het prima, geen crashes meer.quote:Op zondag 8 december 2013 01:39 schreef Catkiller het volgende:
Siege of Shanghai komt langs hoor, gelijk 2 crashes binnen 5 minuten, ik geef het wel gewoon op.
En volgens mij had een ander daar ook al last van.
Ja, met de juiste classes wel. Recon vanwege range, en engineer vanwege vehicles.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:57 schreef Captainp00face het volgende:
Te grote maps..
Toch wel een beetje prioriteit nummer 1 voor een Battlefield spel.
Jup. Ik vind BF3 qua spelgevoel veel lekkerder dan BF4 iig.quote:Op zondag 8 december 2013 12:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, met de juiste classes wel. Recon vanwege range, en engineer vanwege vehicles.De andere classes zijn idd voornamelijk handig voor grenade spamming van chokepoints bij de grotere maps. Bf3 had close quarters als uitbreiding met kleinere maps zodat deze 2 classes nog een beetje nut hadden. Plus, meeste maps waren niet zo "open" als bij 4 nu. Meer bebossing e.d, waarmee je als assault nog enigzins kan bewegen zonder dat een van de 1000 campende recons je oneshot.
Werken boosts wel met die dubbel XP? Dacht dat je dan je boost verspeeldequote:Op zondag 8 december 2013 15:26 schreef dennis3d het volgende:
Ranken met double xp en een boost aan gaat heel hard
Vrijdag avond toen ik begon was ik level 25 en nu bijna 40
Die werken gewoon meequote:Op zondag 8 december 2013 15:29 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Werken boosts wel met die dubbel XP? Dacht dat je dan je boost verspeelde
Kusje erop?quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef dennis3d het volgende:
Schijt spel
Ik spawn en sterf steeds..
Iedereen lig te campen....
Niemand speelt samen..
Ze konden het beter COD noemen had meer gepast..
dan ben je gewoon slechtquote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef dennis3d het volgende:
Schijt spel
Ik spawn en sterf steeds..
Iedereen lig te campen....
Niemand speelt samen..
Ze konden het beter COD noemen had meer gepast..
Veel te veel onzin die nu in BF4 helemaal doorslaat. Met de jets en choppers in BF2 weinig mis, in BC2 hadden ze een goede sweetspot, maar met BF3 en 4 zijn ze qua mogelijkheden volslagen doorgeslagen als je het mij vraagt. En dan hebben we het niet eens over de gigantisch versimpelde controls sinds desert combat waar je flink wat uren kon maken voordat je crashvrij met een chopper weg kon...quote:Op zondag 8 december 2013 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
BF3 zit ook beter in elkaar kwa gameplay elementen.
Dingen als vehicle upgrades, countermeasures, vehicle disabled, de verdeling van wapens en de balans van voertuigen waren gewoon veel beter geregeld.
ik speel het ook steeds meerquote:Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef Roces18 het volgende:
Moet wel zeggen dat obliteration wel cool is. Zodra je die bom hebt zit meteen het hele vijandelijke team achter je aan![]()
maar mis daarentegen wel echte rush games. Waar je in allemaal knelpunten terecht kwam, dat is rush en nu kan iedereen overal lopen dat is wat minder..
trouwens wat is die gevangenis map een achterlijke map zeg
Maar dan is het meer een solo sport aangezien je team je totaal niet weet of wilt te helpen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik speel het ook steeds meer![]()
speelt een beetje als american football
Je hebt toch een microfoon?quote:Op zondag 8 december 2013 20:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar dan is het meer een solo sport aangezien je team je totaal niet weet of wilt te helpen.
Na wat meer spelen ben ik hem wel leren appreciëren. Helaas is het net als bij metro zo dat de teams wel ongeveer evensterk/goed moeten zijn anders is het inderdaad een erg saaie map.quote:Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef Roces18 het volgende:
Vind het jammer dat je altijd zichtbaar bent daarom pak ik nooit de bom op maar wacht ik tot er een teammate in de buurt is.quote:Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef Roces18 het volgende:
Moet wel zeggen dat obliteration wel cool is. Zodra je die bom hebt zit meteen het hele vijandelijke team achter je aan![]()
maar mis daarentegen wel echte rush games. Waar je in allemaal knelpunten terecht kwam, dat is rush en nu kan iedereen overal lopen dat is wat minder..
Hou jij je mond even man.quote:
Ook niet veel zonder TS maar in BF4 loopt iedereen maar rond als een kip zonder kopquote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kusje erop?
Dan kies je de verkeerde spawnplek![]()
Je hebt toch de ucav ideaal tegen campers
Werd er in bf3 wel samen gepeeld dan? Behalve als je met ze op TS zat?
Je krijgt een trophy als je de bom 5 keer weet te planten. Heb gisteravond even gespeeld en zit nu op 3. Ik had er eigenlijk vier moeten hebben maar op die map met die eilanden werd mijn boot kapot geschoten door een kut heli.quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het jammer dat je altijd zichtbaar bent daarom pak ik nooit de bom op maar wacht ik tot er een teammate in de buurt is.
Enkel de bom oppakken is alweer dik puntjes scoren.quote:Op maandag 9 december 2013 08:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je krijgt een trophy als je de bom 5 keer weet te planten. Heb gisteravond even gespeeld en zit nu op 3. Ik had er eigenlijk vier moeten hebben maar op die map met die eilanden werd mijn boot kapot geschoten door een kut heli.
Het komt allemaal door de consoles.quote:Op zondag 8 december 2013 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Veel te veel onzin die nu in BF4 helemaal doorslaat. Met de jets en choppers in BF2 weinig mis, in BC2 hadden ze een goede sweetspot, maar met BF3 en 4 zijn ze qua mogelijkheden volslagen doorgeslagen als je het mij vraagt. En dan hebben we het niet eens over de gigantisch versimpelde controls sinds desert combat waar je flink wat uren kon maken voordat je crashvrij met een chopper weg kon...
Maar het pijnlijkste vind ik dat ze zoveel van COD proberen na te doen en daarmee hun eigen identiteit te grappel gooien.
Niet echt. Wel dat unlocks als minibeloningen mensen binden aan een game. Maar das onzin waar je slechts 1x voor aftikt en logischer te doen bij MMORPG.quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Het komt allemaal door de consoles.
Echt waar.
Nee hoor, het komt allemaal door dice en EA. Dat zij bepaalde zaken afraffelen ten behoeve van consoles staat op hun kerfstok, niet die van de consoles.quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Het komt allemaal door de consoles.
Echt waar.
Hoe wil je dat anders doen dan? Ik heb per week ongeveer 15-20 uur om te gamen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gemiddeld spel wordt door spelers al na enkele maanden verlaten voor de volgende titel naar het schijnt.
Mss pakt ie nog steeds die interne videokaart? of was dat iemand andersquote:Op maandag 9 december 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Gisteren even weer battlefield 3 gespeeld. Nu ook bij dat spel geeft ie aan dat er niet genorg geheugen zou zijn en na een aantal keer de melding en het spel crsshte. Heb mijn geheugen nog uitgebreid getest.
Wat zou het kunnen zijn....?
Inderdaad ik word hier zo knettergek van. Als het beter is oke, maar ga niet elk spel het weer opnieuw verzinnen. Nu zit spotten weer op R2 terwijl die eerst op select zat. En met je arrow pad hebben ze ook geknoeid.quote:Op maandag 9 december 2013 13:05 schreef HansvanOchten het volgende:
Eindelijk BF4 op de PS3, maar wat is er met de controls gebeurd, de knop layout is helemaal anders :
Voor vehicles is het helemaal vernaggeld :|quote:Op maandag 9 december 2013 14:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad ik word hier zo knettergek van. Als het beter is oke, maar ga niet elk spel het weer opnieuw verzinnen. Nu zit spotten weer op R2 terwijl die eerst op select zat. En met je arrow pad hebben ze ook geknoeid.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad ik word hier zo knettergek van. Als het beter is oke, maar ga niet elk spel het weer opnieuw verzinnen. Nu zit spotten weer op R2 terwijl die eerst op select zat. En met je arrow pad hebben ze ook geknoeid.
Is dr niet een "Classic" optie voor controls in de opties? Ik las dat dat zo was voor de ps3 e.d.quote:Op maandag 9 december 2013 14:13 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Voor vehicles is het helemaal vernaggeld :|
op maandag 9 december 2013 vanaf 18:00 tot dinsdag 10 december 2013 01:00 routinequote:
Hij pakt gewoon netjes de geforce kaart.quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef VelitoX het volgende:
Dec 9 PC Game Update Notes
-Fixed one of the most frequently occurring client crashes
-Fixed broken collision on containers with open doors. The bug previously made grenades bounce back even though the doors were open.
-Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win the round by killing all the attackers without disarming the bomb, if the bomb was disarmed in the previous round.
-Miscellaneous stability fixes further reducing the number of client crashes
-Fixed side gunner jitter when aiming in attack boats & transport helicopters
-Fixed some instances of frame rate drops when shooting at large Levolution objects after they have been destroyed (like the radar dish on Rogue Transmission)
-Fixed broken aiming for passengers on the China Rising dirt bike
-Fixed a bug where the sound when capturing a flag was not playing correctly
-Removed a bug that would double save during MP round transition and SP level transition. This fix will reduce the occurrence of corrupted save files.
[..]
Mss pakt ie nog steeds die interne videokaart? of was dat iemand anders.
wowquote:Op maandag 9 december 2013 15:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn emblem in BF4:
[ afbeelding ]
Omdat het kan.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef very het volgende:
Mijne
[ afbeelding ]
Jammer dat er alleen cijfers beschikbaar zijn en geen letters
Omfg, episch.quote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef very het volgende:
Mijne
[ afbeelding ]
Jammer dat er alleen cijfers beschikbaar zijn en geen letters
sowieso.quote:Op maandag 9 december 2013 17:59 schreef Gummiebeer het volgende:
Aangezien BF4 nu ¤30 is..is het dit waard gezien de fails van EA en Dice?
Gezien de epic fail die BF3 met zich meebracht ben ik er iets voorzichtig mee. M'n maat speelt ook BF4, en als ik zijn geklaag zo hoor...quote:Op maandag 9 december 2013 18:05 schreef very het volgende:
[..]
sowieso.
Vette game en die crashes, mocht je er al veel last van hebben (bij mij valt het wel mee) worden uiteindelijk wel opgelost. Ze zitten er bovenop: DICE geeft Battlefield 4 topprioriteit
By far de vervelendste bug vind ik het wegvallen van geluid (nog steeds).
De crashes zijn maar sporadisch
Ja welke dan?quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef VelitoX het volgende:
-Fixed one of the most frequently occurring client crashes
Op 9-12 nog geen tank kapot geknifed hebben.. Noob.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Roces18 het volgende:
SP is toch wel best cool, maar ik speel op hard mode maar het voelt echt aan als easy. Alsof ze het makkelijker hebben gemaakt. Laat staan wanneer ik easy nam, kon ik zeker een tank kapot knifen
Ik crash soms nog maar TV missle's schieten is echt niet leuk meer door die netcode...quote:Op maandag 9 december 2013 16:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Crashes maar sporadisch last van gehad de laatste weken, maar die netcode...
Hoeveel patches zijn we verder, server en client side?quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef cherrycoke het volgende:
gisteren een 800 mb patch
vandaag weer een 888mb patch
Revive heeft het bij mij volgens mij alleen bij de initiële release gedaan.. Heel af en toe (eens in de 100 keer of zo) kan ik nog eens normaal gerevived worden maar meestal accept ik revives niet eens meer, werkt toch niet.quote:
Pluriformiteit en wildgroei van unlocks heeft geen kut te maken met de afraffeling van het gehele product volgens mij...quote:Op maandag 9 december 2013 13:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee hoor, het komt allemaal door dice en EA. Dat zij bepaalde zaken afraffelen ten behoeve van consoles staat op hun kerfstok, niet die van de consoles.
Animatie sluit niet altijd aan bij de actie hier, en dan mag je de animatie helemaal afwachten ipv snel nog een stoot geven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:11 schreef neo2000 het volgende:
Reviven van teammates zelf werkt bij mij dan weer wel bijna altijd, maar zelf gerevived worden zelden. Om een of andere reden.
Om antwoord op je vraag te geven: niet. Ik bouw ook een flinke backlog op en ik speel van veel titels heel de MP simpelweg niet. Jammer maar helaas. Tegen de tijd dat ik dat wel wil proberen is er vaak ook geen speler meer te vinden.quote:Op maandag 9 december 2013 13:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoe wil je dat anders doen dan? Ik heb per week ongeveer 15-20 uur om te gamen.
Ik koop ook zo'n 3-5 games per maand gemiddeld.
Als ik elke game langer dan dan 2 maand wil spelen betekent dat dat ik elke game een uurtje per week kan spelen. En je hebt zelf wel door dat het zo niet echt werkt.
Aero. Die zorgt niet voor een crash maar wordt niet tijdelijk uitgeschakeld waardoor dat geheugen niet gebruikt wordt en volloopt.quote:Op maandag 9 december 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Gisteren even weer battlefield 3 gespeeld. Nu ook bij dat spel geeft ie aan dat er niet genorg geheugen zou zijn en na een aantal keer de melding en het spel crsshte. Heb mijn geheugen nog uitgebreid getest.
Wat zou het kunnen zijn....?
Hier vooral de one-hit wonders die voor veel frustraties zorgen... Superirritant.quote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik crash soms nog maar TV missle's schieten is echt niet leuk meer door die netcode...
Ja, da's ook enigzins bugged viel mij op. Net als ik af en toe iemand knife en ik dan alleen een dog tag te zien krijg ipv tegenstander. Of gecounterknifed wordt, zonder zelf dood te gaan. Ook weer zoiets. Nog niet helemaal bug vrij in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Animatie sluit niet altijd aan bij de actie hier, en dan mag je de animatie helemaal afwachten ipv snel nog een stoot geven.
Welke epic fail?quote:Op maandag 9 december 2013 18:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gezien de epic fail die BF3 met zich meebracht ben ik er iets voorzichtig mee.
Elke release van een BF serie heeft dit soort dingen wel jammer genoeg leren ze het nooit...quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Release BF3 toevallig? Dramatisch was dat en BF4 doet het kunstje opnieuw.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Release BF3 toevallig? Dramatisch was dat en BF4 doet het kunstje opnieuw.
Ik snap echt niet dat mensen daar zo over kunnen vallen. Ze hebben een beta, ze testen echt wel. Maar als er dan op dag 1 opeens miljoenen(!) mensen tegelijk beginnen te gamen, dan kan het wel zijn dat er dingen aan het licht komen die eerder niet bekend waren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Elke release van een BF serie heeft dit soort dingen wel jammer genoeg leren ze het nooit...
Ik heb de beta gespeeld, de beta was beterquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet dat mensen daar zo over kunnen vallen. Ze hebben een beta, ze testen echt wel. Maar als er dan op dag 1 opeens miljoenen(!) mensen tegelijk beginnen te gamen, dan kan het wel zijn dat er dingen aan het licht komen die eerder niet bekend waren.
Zelfs in de beta was de netcode beter ....quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet dat mensen daar zo over kunnen vallen. Ze hebben een beta, ze testen echt wel. Maar als er dan op dag 1 opeens miljoenen(!) mensen tegelijk beginnen te gamen, dan kan het wel zijn dat er dingen aan het licht komen die eerder niet bekend waren.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb de beta gespeeld, de beta was beter
Ik heb de beta ook gespeeld, en inderdaad. Maar wat denk je? Dat ze expres nog wat foutjes er in programmeren voor de lol ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zelfs in de beta was de netcode beter ....
Dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zelfs in de beta was de netcode beter ....
*verkeerd knopjequote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit.
Tevens weet Dice bij elke patch weer iets te vern##ken.
Sowieso.. BF4 is nu niet voor niks in prijs gehalveerd, iets met zieltjes winnen. En dat lukt ze aardig want ook ik denk eraan om het aan te schaffen.
Nee maar wat Gummiebeer zegt ze verpesten altijd wel iets met een patch...quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de beta ook gespeeld, en inderdaad. Maar wat denk je? Dat ze expres nog wat foutjes er in programmeren voor de lol ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |