Nee hoor, het komt allemaal door dice en EA. Dat zij bepaalde zaken afraffelen ten behoeve van consoles staat op hun kerfstok, niet die van de consoles.quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Het komt allemaal door de consoles.
Echt waar.
Hoe wil je dat anders doen dan? Ik heb per week ongeveer 15-20 uur om te gamen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gemiddeld spel wordt door spelers al na enkele maanden verlaten voor de volgende titel naar het schijnt.
Mss pakt ie nog steeds die interne videokaart? of was dat iemand andersquote:Op maandag 9 december 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Gisteren even weer battlefield 3 gespeeld. Nu ook bij dat spel geeft ie aan dat er niet genorg geheugen zou zijn en na een aantal keer de melding en het spel crsshte. Heb mijn geheugen nog uitgebreid getest.
Wat zou het kunnen zijn....?
Inderdaad ik word hier zo knettergek van. Als het beter is oke, maar ga niet elk spel het weer opnieuw verzinnen. Nu zit spotten weer op R2 terwijl die eerst op select zat. En met je arrow pad hebben ze ook geknoeid.quote:Op maandag 9 december 2013 13:05 schreef HansvanOchten het volgende:
Eindelijk BF4 op de PS3, maar wat is er met de controls gebeurd, de knop layout is helemaal anders :
Voor vehicles is het helemaal vernaggeld :|quote:Op maandag 9 december 2013 14:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad ik word hier zo knettergek van. Als het beter is oke, maar ga niet elk spel het weer opnieuw verzinnen. Nu zit spotten weer op R2 terwijl die eerst op select zat. En met je arrow pad hebben ze ook geknoeid.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad ik word hier zo knettergek van. Als het beter is oke, maar ga niet elk spel het weer opnieuw verzinnen. Nu zit spotten weer op R2 terwijl die eerst op select zat. En met je arrow pad hebben ze ook geknoeid.
Is dr niet een "Classic" optie voor controls in de opties? Ik las dat dat zo was voor de ps3 e.d.quote:Op maandag 9 december 2013 14:13 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Voor vehicles is het helemaal vernaggeld :|
op maandag 9 december 2013 vanaf 18:00 tot dinsdag 10 december 2013 01:00 routinequote:
Hij pakt gewoon netjes de geforce kaart.quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef VelitoX het volgende:
Dec 9 PC Game Update Notes
-Fixed one of the most frequently occurring client crashes
-Fixed broken collision on containers with open doors. The bug previously made grenades bounce back even though the doors were open.
-Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win the round by killing all the attackers without disarming the bomb, if the bomb was disarmed in the previous round.
-Miscellaneous stability fixes further reducing the number of client crashes
-Fixed side gunner jitter when aiming in attack boats & transport helicopters
-Fixed some instances of frame rate drops when shooting at large Levolution objects after they have been destroyed (like the radar dish on Rogue Transmission)
-Fixed broken aiming for passengers on the China Rising dirt bike
-Fixed a bug where the sound when capturing a flag was not playing correctly
-Removed a bug that would double save during MP round transition and SP level transition. This fix will reduce the occurrence of corrupted save files.
[..]
Mss pakt ie nog steeds die interne videokaart? of was dat iemand anders.
wowquote:Op maandag 9 december 2013 15:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn emblem in BF4:
[ afbeelding ]
Omdat het kan.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef very het volgende:
Mijne
[ afbeelding ]
Jammer dat er alleen cijfers beschikbaar zijn en geen letters
Omfg, episch.quote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef very het volgende:
Mijne
[ afbeelding ]
Jammer dat er alleen cijfers beschikbaar zijn en geen letters
sowieso.quote:Op maandag 9 december 2013 17:59 schreef Gummiebeer het volgende:
Aangezien BF4 nu ¤30 is..is het dit waard gezien de fails van EA en Dice?
Gezien de epic fail die BF3 met zich meebracht ben ik er iets voorzichtig mee. M'n maat speelt ook BF4, en als ik zijn geklaag zo hoor...quote:Op maandag 9 december 2013 18:05 schreef very het volgende:
[..]
sowieso.
Vette game en die crashes, mocht je er al veel last van hebben (bij mij valt het wel mee) worden uiteindelijk wel opgelost. Ze zitten er bovenop: DICE geeft Battlefield 4 topprioriteit
By far de vervelendste bug vind ik het wegvallen van geluid (nog steeds).
De crashes zijn maar sporadisch
Ja welke dan?quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef VelitoX het volgende:
-Fixed one of the most frequently occurring client crashes
Op 9-12 nog geen tank kapot geknifed hebben.. Noob.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Roces18 het volgende:
SP is toch wel best cool, maar ik speel op hard mode maar het voelt echt aan als easy. Alsof ze het makkelijker hebben gemaakt. Laat staan wanneer ik easy nam, kon ik zeker een tank kapot knifen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |