Met een bootje en een minigun heb ik al menig jet en chopper verhoert iig...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:31 schreef Convict het volgende:
[..]
Mij lukt het iigsta altijd boven aan in de AA
quote:
G2Play is toch wel legaal? Het moet niet zo zijn dat EA mij later gaat bannen omdat er een G2Play key werd gebruikt. Ik weet dat jaren terug Valve moeilijk heeft gedaan met keys van een poolse website.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
http://www.g2play.net/sto(...)-EA-Origin-Keys.html
dit is een redelijke aanbieding op het moment, nog 10 uur geldig.
Premium voor 3 gehaald hiermee, nu alweer een maand probleemloos BF4 premium ermee.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
G2Play is toch wel legaal? Het moet niet zo zijn dat EA mij later gaat bannen omdat er een G2Play key werd gebruikt. Ik weet dat jaren terug Valve moeilijk heeft gedaan met keys van een poolse website.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
G2Play is toch wel legaal? Het moet niet zo zijn dat EA mij later gaat bannen omdat er een G2Play key werd gebruikt. Ik weet dat jaren terug Valve moeilijk heeft gedaan met keys van een poolse website.
Waar heb je het allemaal over.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat een pure aids spel zeg. Al zo vaak geprobeerd om die gare boot bij te houden. Kom er maar gewoon niet. Gasten roepen ook steeds dat er een helo rond vliegt. Niks vliegt rond.
BAGGER!
Gedaan... 0 kills 10 keer dood :Squote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef VelitoX het volgende:
je moet zoeken naar Air Sup servers met 300-400 tickets, dan kan je wel 5 kills in een potje halen).
Geen touw aan vast te knopen. Wat ik wel heerlijk vind is een little bird die als vijand wel raketten lijkt te vuren ipv miniguns en als ik ermee vlieg en pal tegen iemand aan sta nog mis, of iig genoeg om nooit een fatsoenlijke kill ermee te maken...quote:
Zo te zien is BF te moeilijk voor je. CoD een optie?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat een pure aids spel zeg. Al zo vaak geprobeerd om die gare boot bij te houden. Kom er maar gewoon niet. Gasten roepen ook steeds dat er een helo rond vliegt. Niks vliegt rond.
BAGGER!
Hihi, lolbroek.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zo te zien is BF te moeilijk voor je. CoD een optie?
Nuh, met deze dagen heb ik voornamelijk mijn grapjas aan.quote:
Ja, vooral in met dit weer. Brr.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nuh, met deze dagen heb ik voornamelijk mijn grapjas aan.
Ga toch CoD spelen. Hopelijk snap je dat wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
BAGGER!
dat zijn newbies die ik nog nooit in dit topic heb gezien. Singleplayer zei je?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wel grappig dat de sukkeltjes meteen roepen dat ik cod moet spelen. Zonder vergelijking. Bravo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |