SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Vanmorgen een tijdje kunnen spelen, opvallende zaken:
-Rubberbanding
-1-hit-kills (maar nu vermoedelijk nog door de slechte netcode, nieuwe patch komt eraan las ik op Kotaku en is server-side)
-Nog steeds af en toe haperend geluid
-Texture/render problemen op sommige maps (verkeerd toegepastte textures en constant verspringen)
-Random wel/geen freelook in vliegtuigen, als je seats switcht is het over maar het staat zo knullig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Godver wat ben ik toch slecht.Echt lastig je draai te vinden als je nog redelijk nieuw bent, dan is alt-tabben of er gewoon mee kappen te verleidelijk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Het vliegtuigje voor de support moet je een assignment doen: 1x Air Sup ribbon (potje Air Sup winnen) en 3x een Jet ribbon (5 kills in 1 potje krijgen, is moeilijk zat, je moet zoeken naar Air Sup servers met 300-400 tickets, dan kan je wel 5 kills in een potje halen).quote:Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Hoe? :S
Ik kan die dingen trouwens ook niet vinden op battlelog.
Voor de recon moet je een kill met de Bombing Raid. Dat is een bomber die je kan oproepen met een stationary-aa achtige trailer waar je in kunt gaan zitten soms (niet constant, dat zou op zijn), dat karretje staat bij de middelste vlag altijd (D) op de nieuwe maps.
Assignments zijn Safe Raiding en Eyes in the Sky (de 1e 2 bronzen China Rising assignments).![]()
Blij dat ik geen premium heb, heb geld bespaard zo te zienquote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanmorgen een tijdje kunnen spelen, opvallende zaken:
-Rubberbanding
-1-hit-kills (maar nu vermoedelijk nog door de slechte netcode, nieuwe patch komt eraan las ik op Kotaku en is server-side)
-Nog steeds af en toe haperend geluid
-Texture/render problemen op sommige maps (verkeerd toegepastte textures en constant verspringen)
-Random wel/geen freelook in vliegtuigen, als je seats switcht is het over maar het staat zo knullig.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
BF4 ziet er trouwens niet verkeerd uit op de PS4.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
BF3 vond ik ook een verschrikking in vergelijking met BC2, duurde een half jaar voor ik het uberhaupt veel ging spelen...quote:Op woensdag 4 december 2013 14:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Blij dat ik geen premium heb, heb geld bespaard zo te zienI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En het lukt me niet meer om games te joinen opeens. Hij laadt bf4.exe wel in de achtergrond maar hij kan em niet communicaten met battlelog ofzo.
Ook staat er een update voor china rising oid beschikbaar maar die kan hij niet downloaden
Conscience do cost.![]()
Repair install gedaan en nu gaat hij opeens weer bijna 5 gig (dus china rising) opnieuw downloaden. Dat is opeens van de schijf verdwenen ofzo
Conscience do cost.![]()
Wat is de goedkoopste manier om aan BF4 en alle toekomstige DLC's te komen? BF4 standaard en Premium lidmaatschap nemen?
Battlepacks maken mij niet zo veel uit. Die kun je toch vrijspelen.![]()
http://www.g2play.net/sto(...)-EA-Origin-Keys.htmlquote:Op woensdag 4 december 2013 21:32 schreef Skwish het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om aan BF4 en alle toekomstige DLC's te komen? BF4 standaard en Premium lidmaatschap nemen?
Battlepacks maken mij niet zo veel uit. Die kun je toch vrijspelen.
dit is een redelijke aanbieding op het moment, nog 10 uur geldig.![]()
Wachten tot het spel af is. Tegen die tijd is de prijs vast een stuk gedaald.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:32 schreef Skwish het volgende:
Battlepacks maken mij niet zo veel uit. Die kun je toch vrijspelen.![]()
krap 70 euro is een prima prijs, alleen moet het gewoon nog op het niveau van BF3 komen. EA doet dit maar 1x goed fout denk ik...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wachten tot het spel af is. Tegen die tijd is de prijs vast een stuk gedaald.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nieuw record4 lvls up in 1 potje
lvl 76 nu en 11k xp nog tot volgend level
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
No lifequote:Op woensdag 4 december 2013 23:50 schreef Convict het volgende:
Nieuw record4 lvls up in 1 potje
lvl 76 nu en 11k xp nog tot volgend level
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Easy modequote:gemiddeld 2 lvl's up per potje. en ze duren niet langer dan 30 min die potjes.
72 uur heb ik maar gespeeld, wss minder uur dan jou
Hier blijft de teller toch echt steken op krap 43 uur waarvan pakweg 10 uur idlequote:Op woensdag 4 december 2013 23:58 schreef Convict het volgende:
[..]
Easy modegemiddeld 2 lvl's up per potje. en ze duren niet langer dan 30 min die potjes.
72 uur heb ik maar gespeeld, wss minder uur dan jou
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 5 december 2013 00:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier blijft de teller toch echt steken op krap 43 uur waarvan pakweg 10 uur idle
AA goed weten te gebruiken. flags capturen, inf neer maaien, vliegtuigjes en heli's slopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef Quotidien het volgende:
Hoe kom je aan zoveel exp dan (minus de double xp) ?
Je haalt heel snel service stars hierdoor (AA vergt niet veel xp voor een aa service star) en die leveren zeker nu met double xp zwaar veel xp op
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:51 schreef Convict het volgende:
[..]
flags capturen, inf neer maaien, vliegtuigjes en heli's slopen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Zat laatst op een server waar je niet op mocht boven level 40.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:09 schreef Quotidien het volgende:
Godver wat ben ik toch slecht.Echt lastig je draai te vinden als je nog redelijk nieuw bent, dan is alt-tabben of er gewoon mee kappen te verleidelijk.
Heb ook niemand gezien boven level 40.
N00bs onder elkaar, speelt wat prettiger
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
Mij lukt het iigquote:Op donderdag 5 december 2013 00:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.sta altijd boven aan in de AA
Met een bootje en een minigun heb ik al menig jet en chopper verhoert iig...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:31 schreef Convict het volgende:
[..]
Mij lukt het iigsta altijd boven aan in de AA
mn laatste potje van gister in aa tussen de tanks en alles
http://battlelog.battlefi(...)005056960/287497807/
34-1I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
G2Play is toch wel legaal? Het moet niet zo zijn dat EA mij later gaat bannen omdat er een G2Play key werd gebruikt. Ik weet dat jaren terug Valve moeilijk heeft gedaan met keys van een poolse website.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
http://www.g2play.net/sto(...)-EA-Origin-Keys.html
dit is een redelijke aanbieding op het moment, nog 10 uur geldig.![]()
Premium voor 3 gehaald hiermee, nu alweer een maand probleemloos BF4 premium ermee.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
G2Play is toch wel legaal? Het moet niet zo zijn dat EA mij later gaat bannen omdat er een G2Play key werd gebruikt. Ik weet dat jaren terug Valve moeilijk heeft gedaan met keys van een poolse website.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Air superiority is zo slecht voor de bloeddruk, ik bak er werkelijk niks van, continu in mijn rug verkracht door van die level 100 gasten.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
G2Play is toch wel legaal? Het moet niet zo zijn dat EA mij later gaat bannen omdat er een G2Play key werd gebruikt. Ik weet dat jaren terug Valve moeilijk heeft gedaan met keys van een poolse website.
Ze hebben die games gewoon fysiek op voorraad en sturen je een foto van de gamekey.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Wat een pure aids spel zeg. Al zo vaak geprobeerd om die gare boot bij te houden. Kom er maar gewoon niet. Gasten roepen ook steeds dat er een helo rond vliegt. Niks vliegt rond.
BAGGER!na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Waar heb je het allemaal over.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat een pure aids spel zeg. Al zo vaak geprobeerd om die gare boot bij te houden. Kom er maar gewoon niet. Gasten roepen ook steeds dat er een helo rond vliegt. Niks vliegt rond.
BAGGER!Conscience do cost.![]()
Gedaan... 0 kills 10 keer dood :Squote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef VelitoX het volgende:
je moet zoeken naar Air Sup servers met 300-400 tickets, dan kan je wel 5 kills in een potje halen).![]()
Geen touw aan vast te knopen. Wat ik wel heerlijk vind is een little bird die als vijand wel raketten lijkt te vuren ipv miniguns en als ik ermee vlieg en pal tegen iemand aan sta nog mis, of iig genoeg om nooit een fatsoenlijke kill ermee te maken...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo te zien is BF te moeilijk voor je. CoD een optie?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
BAGGER!Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zucht nu moet ik toch echt in een zo'n straaljager vliegen.... Je moet wat er voor over hebben om die ucav assignment te halen.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Hihi, lolbroek.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zo te zien is BF te moeilijk voor je. CoD een optie?na regen, ben ik er.
Nuh, met deze dagen heb ik voornamelijk mijn grapjas aan.quote:Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ja, vooral in met dit weer. Brr.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nuh, met deze dagen heb ik voornamelijk mijn grapjas aan.na regen, ben ik er.
Ga toch CoD spelen. Hopelijk snap je dat wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
BAGGER!![]()
Ik kan beter COD gaan spelen he?
Waarschijnlijk heeft niemand van jullie de SP van BF gespeeld....na regen, ben ik er.
Wel grappig dat de sukkeltjes meteen roepen dat ik cod moet spelen. Zonder vergelijking. Bravo.na regen, ben ik er.
dat zijn newbies die ik nog nooit in dit topic heb gezien. Singleplayer zei je?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wel grappig dat de sukkeltjes meteen roepen dat ik cod moet spelen. Zonder vergelijking. Bravo.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Bagger spel omdat je nog te ruk bent de singleplayer campaign van een spel waar de focus zwaar op de multiplayer ligt bij te houden? plsIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Hey gladiool. Ik heb de BF3 campaign op hard zonder moeite gespeeld. Heb genoeg MP gespeeld zowel op de pc als xbox360. Dus ik weet wel hoe het zit met BF. Nu wil ik gewoon chill de campaign van BF4 doen, maar die zit vol bugs/glitches. Bijv. door de lift vallen, de valkyrie niet kunnen bijhouden.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef Quotidien het volgende:
Bagger spel omdat je nog te ruk bent de singleplayer campaign van een spel waar de focus zwaar op de multiplayer ligt bij te houden? pls
Maar dat wist je natuurlijk al he? Of nie?
plsna regen, ben ik er.
Je pohi is alleen maar cod slowchat bagger, dan weet ik al genoeg.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
En als het makreel slowchat was, wist je dan ook genoeg? Flappie.na regen, ben ik er.
Met wat voor een persoon hebben we hier te maken zegquote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
En als het makreel slowchat was, wist je dan ook genoeg? Flappie.
Gewoon, een normaal tedere gozer. Ik kom alleen even woord doen over de campaign van bf4 en ik krijg meteen cod suggesties naar me gegooid. Vind ik buitengewoon frapant.
Niets eens een normaal reactie als in; oja, die vervelende bugs in de campaign. Mensen als Quotidien zien alleen de MP zeker..na regen, ben ik er.
Nee jij noemt een spel een baggerspel omdat je de sp schijnbaar niet leuk/te moeilijk vindt. BS want het is een multiplayer game en voordat je je eindoordeel velt (BAGGER!) moet je gewoon eerst de mp spelen.
Ik trek dan altijd een parallel naar voetbal - alsof je voetbal klote vindt omdat ze geen lekkere frikandelbroodjes in de kantine verkopen.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik heb de MP ook gespeeld. Maar ik hou er ook wel van om de SP te spelen. En ik klaag niet om het spel in het geheeld meer om dat level en de bugs die erin zitten.na regen, ben ik er.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
En ik klaag niet om het spel in het geheeld meer om dat level en de bugs die erin zitten.quote:Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Man, daar gaat m'n edit poging.quote:Ach was tijdelijke frustratie.
na regen, ben ik er.
ow shit. Ik was van plan nog te gaan herinstalleren maar door andere dingen te doen heb ik het denk ik opgelost
Ik heb het geheugne getest, de harde shcijf getest. Een hoop data eraf geflikkerd. Sommige dingen eraf gegooid. Logitech muis en toetysenbord instellingen maakte gebruik van de geforce GPU en omgezet.
BF4 geheel overnieuw geinstalleerd en nu lijkt het goed te werken![]()
![]()
gistere mijn 2e service star met aa gehaald, zit al bijna aan de 3e.
Vooral met active radar is die gewoon overkill![]()
![]()
ik word helemaal gek van die gasten die met de aa op de eigen basis blijven staan en totaal geen vlaggen pakken...quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:15 schreef badschaap het volgende:
gistere mijn 2e service star met aa gehaald, zit al bijna aan de 3e.
Vooral met active radar is die gewoon overkill![]()
ik ga altijd wel mee, lekker infantry naar de cholera knallenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:18 schreef jhoopie het volgende:
[..]
ik word helemaal gek van die gasten die met de aa op de eigen basis blijven staan en totaal geen vlaggen pakken...![]()
en ja ik heb ook echt een grafhekel aan die mensen, je krijgt ook totaal geen aa support van hun.
En aan oost Europeanen, want die kunnen en willen officieel helemaal niks![]()
![]()
Godverdomme..
Ik heb de deluxe editie van BF4 maar ik kan China rising niet spelen maar die hoor ik wel te krijgen..![]()
Die heb ik ook. maar dacht dat juist jij wel zou weten als bf3er dat je premium moet hebben wil je het eerder kunnen spelen dan de non premiumsquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:10 schreef dennis3d het volgende:
Godverdomme..
Ik heb de deluxe editie van BF4 maar ik kan China rising niet spelen maar die hoor ik wel te krijgen..I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Oow dacht dat de premium periode al voorbij was..quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Die heb ik ook. maar dacht dat juist jij wel zou weten als bf3er dat je premium moet hebben wil je het eerder kunnen spelen dan de non premiums
Laten we even maar geld uit geven dan maar..![]()
Je wordt gek van gasten die de match voor je winnen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:18 schreef jhoopie het volgende:
[..]
ik word helemaal gek van die gasten die met de aa op de eigen basis blijven staan en totaal geen vlaggen pakken...
Conscience do cost.![]()
Het gaat niet om winnen, het gaat om het meedoenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Je wordt gek van gasten die de match voor je winnen?![]()
En serieus...zo winnen is gewoon niet leuk.People assume too much.![]()
Als je vanuit de basis alles wat airborne is neerknalt voeg je een stuk meer toe dan ge-2-hit worden door wat infantry terwijl je een vlag probeert te pakken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef very het volgende:
[..]
Het gaat niet om winnen, het gaat om het meedoen
Ik zou niet weten waarom niet, maar ieder z'n smaakquote:En serieus...zo winnen is gewoon niet leuk.
Conscience do cost.![]()
Nogmaals: het gaat niet om het winnen, het gaat om de actie tijdens het spelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef ems. het volgende:
Als je vanuit de basis alles wat airborne is neerknalt voeg je een stuk meer toe dan ge-2-hit worden door wat infantry terwijl je een vlag probeert te pakken.Waarom niet? Omdat het suf is. Een oorlogspel spelen en dan een beetje als een angsthaas op je basis blijven is gewoon kneuzentactiek.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef ems. het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet, maar ieder z'n smaakPeople assume too much.![]()
MAA is een stuk effectiever als je met de troepen mee beweegt. Daarom heet het ook een MOBILE AA. Ik heb altijd een hekel aan gasten die alleen maar in de uncap blijven zitten met dat ding. Gelukkig kan ik dat soort figuren altijd een kick van de server geven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je vanuit de basis alles wat airborne is neerknalt voeg je een stuk meer toe dan ge-2-hit worden door wat infantry terwijl je een vlag probeert te pakken.
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, maar ieder z'n smaak![]()
Badmin spotted!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef S1gnum het volgende:
[..]
MAA is een stuk effectiever als je met de troepen mee beweegt. Daarom heet het ook een MOBILE AA. Ik heb altijd een hekel aan gasten die alleen maar in de uncap blijven zitten met dat ding. Gelukkig kan ik dat soort figuren altijd een kick van de server geven.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Genoeg in de lucht om actie te krijgen als AA hoor. En als jij vindt dat je meer plezier haalt uit lekker rondcrossen in je AA moet je dat natuurlijk vooral doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:31 schreef very het volgende:
[..]
Nogmaals: het gaat niet om het winnen, het gaat om de actie tijdens het spelen.Oh ok. Ik vind van niet. Wel met al het andere aanwezige aan voertuigen maar een AA komt 9 van de 10 keer het best tot z'n recht buiten verhitte combat. Neemt verder niet weg dat in bepaalde situaties het uiteraard voordeliger is om wat rond te rijden, natuurlijk.quote:Waarom niet? Omdat het suf is. Een oorlogspel spelen en dan een beetje als een angsthaas op je basis blijven is gewoon kneuzentactiek.Nee. Natuurlijk hoef je niet compleet stil te staan de hele match maar hij is juist het meest effectief als je je niet te dicht bij de actie bevindt. Mooi plekje vinden waar je zoveel mogelijk zicht hebt op de lucht is prima. Een enigszins competente tegenstander begrijpt heus wel dat het dan hun taak is om dat ding alsnog uit te schakelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef S1gnum het volgende:
[..]
MAA is een stuk effectiever als je met de troepen mee beweegt. Daarom heet het ook een MOBILE AA.Gelukkigquote:Ik heb altijd een hekel aan gasten die alleen maar in de uncap blijven zitten met dat ding. Gelukkig kan ik dat soort figuren altijd een kick van de server geven.
Conscience do cost.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: