Haha dat stuurde je gisteren in het Engels al naar me, dacht eerst dat het spam was ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 09:18 schreef KroodjeBip het volgende:
Als je op Battlelog naar Leaderboards gaat en daar linksonder (onder de wereldkaart) op dat kleine doodshoofdje klikt, is het wachtwoord bumpinthenight
Dan krijg je er de assignment "Phantom Prospect" bij
password incorrect krijg ikquote:Op woensdag 11 december 2013 09:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha dat stuurde je gisteren in het Engels al naar me, dacht eerst dat het spam was ofzo
ahquote:This cannot be done in Firefox for some reason. Any other browser seems to work fine.
ja dusquote:Op woensdag 11 december 2013 09:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In Firefox werkt het niet, in Chrome en IE wel, misschien is dat het?
Sorry, vergat ik te vermelden; moet via Chromequote:Op woensdag 11 december 2013 09:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In Firefox werkt het niet, in Chrome en IE wel, misschien is dat het?
Klopt en ze zijn nog dodelijker dan de MAV uit BF3quote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef very het volgende:
Ik zie trouwens veel van die afstand bestuurbare vliegtuigen rondvliegen tegenwoordig. Wat zijn dat, waarom zijn ze er en hoe krijg je ze? Ik moet zeggen dat het wel een beetje een COD gehalte heeft
Het heet de UCAV en wordt verkregen middels de Eyes In The Sky assignment
Als het over China Rising gaat, je moet voor die assignments minimaal rank 10 zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Worden die assignments pas actief bij een bepaald level?
Current user: Robuustquote:Op woensdag 11 december 2013 09:18 schreef KroodjeBip het volgende:
Als je op Battlelog naar Leaderboards gaat en daar linksonder (onder de wereldkaart) op dat kleine doodshoofdje klikt, is het wachtwoord bumpinthenight
Dan krijg je er de assignment "Phantom Prospect" bij
Heb zelf Premium gister gekocht voor 35 euro. Dus waar wacht je opquote:Op woensdag 11 december 2013 12:31 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Current user: Robuust
PREMIUM not detected
ACCESS DENIED_
ja, fok jou.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:31 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Current user: Robuust
PREMIUM not detected
ACCESS DENIED_
ja, fok jou.
Ja als zelfs bobbie premium heeftquote:Op woensdag 11 december 2013 12:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb zelf Premium gister gekocht voor 35 euro. Dus waar wacht je op
Koopie! Waar?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb zelf Premium gister gekocht voor 35 euro. Dus waar wacht je op
FFSG2play.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |