Dat was hier ook (ook Noord-Limburg). De hele ochtend prachtig weer, strakblauwe lucht en zon. Om 13.00 uur moest ik naar een afspraak, en na 1 km, rijden zie ik helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef Klonk het volgende:
Wow, belfeld blauwe lucht en zon, blerick paar km verderop mist zo dicht dat je er een plak uit kunt snijden
Zodra piet paulusma zich ermee gaat bemoeien is alle hoop op een spektakel verloren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)omt-iets-later.dhtml
Komt 'ie dan toch?
Toen zaten wij te barbecueėn. Nog nooit zo snel de boel opgeruimdquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:28 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Dan zul je het wel over deze hebben:
[ afbeelding ]
Nah, de storm krijgt nu de volle energie uit de straalstorm. De warme lucht aanvoer is zeer gunstig en ook het front komt aardig onder spanning te staan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:45 schreef MaIena het volgende:
[..]
Zodra piet paulusma zich ermee gaat bemoeien is alle hoop op een spektakel verloren.
Nog 2 dagenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:09 schreef GekkePoes het volgende:
KNMI geeft momenteel code geel voor de storm. geen rood.
broeierige dag, de stapelwolken knalden de lucht in, wat Oom_Agent er toe aanzette een topic genaamd 'De atmosfeer staat op ontploffen' te openen. En dat was een prima titel met de onweerskansen toen. Dit was niet het onweer van 17-7-04 trouwens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt. Wat gebeurde er 10-11 jaar geleden dan?Jullie bedoelen met "ontploffen" gewoon een storm o.i.d.?
is ook te ver weg voor rood, geel is prima, dan krijg je vast wat bewustwording en hou je even rekening met je tocht over de daken donderdag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:09 schreef GekkePoes het volgende:
KNMI geeft momenteel code geel voor de storm. geen rood.
als HIRLAM dan ook komt met flinke storm en windstoten kan je daar van uit gaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:10 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja ik verwacht wel zeker code oranje morgen voor overmorgen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
als HIRLAM dan ook komt met flinke storm en windstoten kan je daar van uit gaan
Mocht je willenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:21 schreef zoem het volgende:
Donderdag komt 'Storm des Doods'
Mijn verwachting is dat door de hoge verwachting de verwachting tegen zal vallen
Het scheppingsverhaalquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
broeierige dag, de stapelwolken knalden de lucht in, wat Oom_Agent er toe aanzette een topic genaamd 'De atmosfeer staat op ontploffen' te openen. En dat was een prima titel met de onweerskansen toen. Dit was niet het onweer van 17-7-04 trouwens.
Was toen nog een beetje jong om dat mee te krijgen denk ik. Wel ooit een paar jaar geleden bliksem 50 meter verderop zien inslaan terwijl ik daar in een tentje op een open grasveld met aan de rand bomen lagquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
broeierige dag, de stapelwolken knalden de lucht in, wat Oom_Agent er toe aanzette een topic genaamd 'De atmosfeer staat op ontploffen' te openen. En dat was een prima titel met de onweerskansen toen. Dit was niet het onweer van 17-7-04 trouwens.
Mag nog wel wat meer het binnenland op schuiven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:19 schreef Fred0w het volgende:
Dit gaat flink uit de klauwen lopen
[ afbeelding ]
Jullie krijgen het zomerweer alquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:26 schreef Kowloon het volgende:
Lekker briesje voor vrijdag. Wel jammer dat het noorden weer vooral in de prijzen lijkt te vallen.Ik ga naar Den Helder verhuizen.
[..]
Mag nog wel wat meer het binnenland op schuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |