quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Is er nou al iets ontploft?Jullie zijn al 668 delen bezig
Bij ontploffen stel ik me iets meer voor dan een beetje verandering in het weerquote:
je hebt kennelijk het begin van deze reeks niet meegemaakt, toen was dit een uitstekende topictitel. En het is verworden tot de FOK! weer-SC. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij ontploffen stel ik me iets meer voor dan een beetje verandering in het weer
Erger dan de storm van laatst?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:19 schreef Fred0w het volgende:
Dit gaat flink uit de klauwen lopen
[ afbeelding ]
Hoe laat gaat dit gebeuren dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:19 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Wat gebeurde er 10-11 jaar geleden dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt kennelijk het begin van deze reeks niet meegemaakt, toen was dit een uitstekende topictitel. En het is verworden tot de FOK! weer-SC. Niks mis mee.
Toen zat ik op Gran Canaria dus niets van meegekregen.quote:
Die rolwolk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt. Wat gebeurde er 10-11 jaar geleden dan?Jullie bedoelen met "ontploffen" gewoon een storm o.i.d.?
162 km/u werd eerder gezegd ergens! Aan zee 120 km/u is een windstoot van niks, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:21 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Toen zat ik op Gran Canaria dus niets van meegekregen.
Ze zeggen dat het erger gaat worden ja.
KNMI:
Vanaf donderdagochtend komen er zware windstoten voor tussen 75 en 100 km/uur, vooral rond het avonduur zeer zware windstoten tussen 100 en 120 km/uur (met name in het waddengebied en aan zee).
Mijn wens lijkt in vervulling te komen, maar dit is wel heel erg overdrevenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:19 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had met de trein geen vertraging anders, maar dat was naar het zuiden. Naar het westen was het inderdaad flinke chaos.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Donderdag toch maar met de auto naar het werk. Bij de vorige storm bleek de trein de verkeerde keuze te zijn.
KNMI gaat nooit hoger dan 120km/uquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
162 km/u werd eerder gezegd ergens! Aan zee 120 km/u is een windstoot van niks, natuurlijk.
Dan zul je het wel over deze hebben:quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
DIe hele bekende was op 17 juli 2004, ik weet niet of dat echt de start van het topic was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |