Beetje wat ik bedoelde. Die kou kan ik nergens terugvinden, de onzekerheid is iets te groot. Maar wat er valt als goede sneeuw gaat dan waarschijnlijk in de avond vallen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De lucht wordt juist erg koud en daarmee koud genoeg voor droge sneeuw. Het is wel boven nul maar de dauptemps. waarschijnlijk niet dus het zal wel vallen als droge sneeuw maar op de grond heb je er niet veel aan. het wordt hoogstens tijdelijk wit
Mah dat denk ik niet hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Nach jetzigem Stand treffen Springtide und der Höhepunkt des Sturms genau zusammen, es droht daher eine schwere Sturmflut.
De kleuren voor Nederland liggen in lijn met die in Duitsland:
[ afbeelding ]
Breda idem. Begin van de middag leek de zon het heel even te gaan proberen, maar al snel is'ie wat anders gaan doen.quote:
Wacht maar tot je een uurtje verder bentquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef Klonk het volgende:
Wow, belfeld blauwe lucht en zon, blerick paar km verderop mist zo dicht dat je er een plak uit kunt snijden
dat is een flinke opzet! Oosterscheldekering zal dan wel dicht gaan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoog water donderdagnacht/vrijdagochtend in Vlissingen. Rode lijn is alarmpeil en dijkbewaking...
[ afbeelding ]
Vrijdag pasquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zal mijn muts eens uit de kast pakken, moet vrijdag de deur uit, (lopend)
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:37 schreef MaIena het volgende:
[..]
Vrijdag pasVaker de deur uit gaan!
de dagen ervoor ook, maar dan met de auto. heb ik geen muts nodigquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:37 schreef MaIena het volgende:
[..]
FOK!er hèquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:37 schreef MaIena het volgende:
[..]
Vanmorgen dichte mist, vanmiddag trok de mist weg en actueel trekt het weer helemaal dicht.quote:
Kan de andere kant van het plein bijna niet meer zien in m´n Bredase volkswijkje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Vanmorgen dichte mist, vanmiddag trok de mist weg en actueel trekt het weer helemaal dicht.
120m zicht.
Waar vind ik die kaartjes?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoog water donderdagnacht/vrijdagochtend in Vlissingen. Rode lijn is alarmpeil en dijkbewaking...
[ afbeelding ]
Gelukkig is het zwaarste gedeelte van de storm dan voorbij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Al vaak genoeg!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Is er nou al iets ontploft?Jullie zijn al 668 delen bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |