Beetje wat ik bedoelde. Die kou kan ik nergens terugvinden, de onzekerheid is iets te groot. Maar wat er valt als goede sneeuw gaat dan waarschijnlijk in de avond vallen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De lucht wordt juist erg koud en daarmee koud genoeg voor droge sneeuw. Het is wel boven nul maar de dauptemps. waarschijnlijk niet dus het zal wel vallen als droge sneeuw maar op de grond heb je er niet veel aan. het wordt hoogstens tijdelijk wit
Mah dat denk ik niet hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Nach jetzigem Stand treffen Springtide und der Höhepunkt des Sturms genau zusammen, es droht daher eine schwere Sturmflut.
De kleuren voor Nederland liggen in lijn met die in Duitsland:
[ afbeelding ]
Breda idem. Begin van de middag leek de zon het heel even te gaan proberen, maar al snel is'ie wat anders gaan doen.quote:
Wacht maar tot je een uurtje verder bentquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef Klonk het volgende:
Wow, belfeld blauwe lucht en zon, blerick paar km verderop mist zo dicht dat je er een plak uit kunt snijden
dat is een flinke opzet! Oosterscheldekering zal dan wel dicht gaan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoog water donderdagnacht/vrijdagochtend in Vlissingen. Rode lijn is alarmpeil en dijkbewaking...
[ afbeelding ]
Vrijdag pasquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zal mijn muts eens uit de kast pakken, moet vrijdag de deur uit, (lopend)
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:37 schreef MaIena het volgende:
[..]
Vrijdag pasVaker de deur uit gaan!
de dagen ervoor ook, maar dan met de auto. heb ik geen muts nodigquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:37 schreef MaIena het volgende:
[..]
FOK!er hèquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:37 schreef MaIena het volgende:
[..]
Vanmorgen dichte mist, vanmiddag trok de mist weg en actueel trekt het weer helemaal dicht.quote:
Kan de andere kant van het plein bijna niet meer zien in m´n Bredase volkswijkje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Vanmorgen dichte mist, vanmiddag trok de mist weg en actueel trekt het weer helemaal dicht.
120m zicht.
Waar vind ik die kaartjes?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoog water donderdagnacht/vrijdagochtend in Vlissingen. Rode lijn is alarmpeil en dijkbewaking...
[ afbeelding ]
Gelukkig is het zwaarste gedeelte van de storm dan voorbij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Al vaak genoeg!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Is er nou al iets ontploft?Jullie zijn al 668 delen bezig
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Is er nou al iets ontploft?Jullie zijn al 668 delen bezig
Bij ontploffen stel ik me iets meer voor dan een beetje verandering in het weerquote:
je hebt kennelijk het begin van deze reeks niet meegemaakt, toen was dit een uitstekende topictitel. En het is verworden tot de FOK! weer-SC. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij ontploffen stel ik me iets meer voor dan een beetje verandering in het weer
Erger dan de storm van laatst?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:19 schreef Fred0w het volgende:
Dit gaat flink uit de klauwen lopen
[ afbeelding ]
Hoe laat gaat dit gebeuren dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:19 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Wat gebeurde er 10-11 jaar geleden dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt kennelijk het begin van deze reeks niet meegemaakt, toen was dit een uitstekende topictitel. En het is verworden tot de FOK! weer-SC. Niks mis mee.
Toen zat ik op Gran Canaria dus niets van meegekregen.quote:
Die rolwolk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt. Wat gebeurde er 10-11 jaar geleden dan?Jullie bedoelen met "ontploffen" gewoon een storm o.i.d.?
162 km/u werd eerder gezegd ergens! Aan zee 120 km/u is een windstoot van niks, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:21 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Toen zat ik op Gran Canaria dus niets van meegekregen.
Ze zeggen dat het erger gaat worden ja.
KNMI:
Vanaf donderdagochtend komen er zware windstoten voor tussen 75 en 100 km/uur, vooral rond het avonduur zeer zware windstoten tussen 100 en 120 km/uur (met name in het waddengebied en aan zee).
Mijn wens lijkt in vervulling te komen, maar dit is wel heel erg overdrevenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:19 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had met de trein geen vertraging anders, maar dat was naar het zuiden. Naar het westen was het inderdaad flinke chaos.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Donderdag toch maar met de auto naar het werk. Bij de vorige storm bleek de trein de verkeerde keuze te zijn.
KNMI gaat nooit hoger dan 120km/uquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
162 km/u werd eerder gezegd ergens! Aan zee 120 km/u is een windstoot van niks, natuurlijk.
Dan zul je het wel over deze hebben:quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
DIe hele bekende was op 17 juli 2004, ik weet niet of dat echt de start van het topic was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |