Mag nog wel wat meer het binnenland op schuiven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:19 schreef Fred0w het volgende:
Dit gaat flink uit de klauwen lopen
[ afbeelding ]
Jullie krijgen het zomerweer alquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:26 schreef Kowloon het volgende:
Lekker briesje voor vrijdag. Wel jammer dat het noorden weer vooral in de prijzen lijkt te vallen.Ik ga naar Den Helder verhuizen.
[..]
Mag nog wel wat meer het binnenland op schuiven.
Ik heb wel eens en storm meegemaakt op een droog strand , het zand zat in alle kierenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:34 schreef sonnyspek het volgende:
50 meter lopen en ik zit op het strand vrijdag.Moet wel zeggen dat het niet altijd een pretje is.
120 km/hquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oppassen dus dat je die pepernoten niet tegen de wind in strooit. Met deze snelheden komen ze hard aan
Ja precies.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens en storm meegemaakt op een droog strand , het zand zat in alle kieren
Het water is nu al redelijk koel , als de Noordzee dan genoeg warmte heeft, kan het echt gaan knallen inderdaadquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:41 schreef Nattekat het volgende:
In de zomer zou dit de ultime storm zijn
Noordwestquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:24 schreef Skwish het volgende:
Is er wat bekend over de windrichting van aankomende storm?
Het gaat vrijdag pas sneeuwenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef GekkePoes het volgende:
vertikale sneeuw tegen het huis. gaan wel alle kieren van dicht zitten.
Worden de buien niet gewoon stuk geblazen als het zo hard waait?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het water is nu al redelijk koel , als de Noordzee dan genoeg warmte heeft, kan het echt gaan knallen inderdaad
Volgens mij is dat net als bij en orkaan , dat de storm de buien en water opstuwtquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Worden de buien niet gewoon stuk geblazen als het zo hard waait?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:51 schreef Fred0w het volgende:
Maandag kan het 1 graad worden maar ook 6 volgens knmi, kan het plaatje niet posten.
Tja, daar lijkt het inderdaad op.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat koud worden
Als ik het grootste deel van de runs zie dan is de kans op 0 graden redelijk hoogquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat koud worden
Het lijkt nergens op voor Nederland zo. Alsof het ons land zelfs gaat schampen die storm.....quote:
Volgende week hè, dan wordt het koudquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat koud worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |