Het mag wel, maar dan is gewoon de vraag, moet je dat willen? Deze moeilijke vraag leggen we bij de users neerquote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
Ik neem aan dat je niet op je eigen icon mag stemmen?
Wieso?quote:
Ik ben aan het promoten om op mij te stemmen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het mag wel, maar dan is gewoon de vraag, moet je dat willen? Deze moeilijke vraag leggen we bij de users neer
[..]
Wieso?
Je mag op jezelf stemmenquote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
Ik neem aan dat je niet op je eigen icon mag stemmen?
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
Wat doe je mijn brein toch aanquote:Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het mag wel, maar dan is gewoon de vraag, moet je dat willen? Deze moeilijke vraag leggen we bij de users neer
Laat ik maar nobel zijnquote:
Waarom denk je dat, Tjacka? Heeft je avatar is een eerder jaar een prijs gewonnen?quote:
Mag je promoten?quote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, Tjacka? Heeft je avatar is een eerder jaar een prijs gewonnen?
Oei, deze kan niet meegeteld worden als stem.quote:
Zo dan?quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oei, deze kan niet meegeteld worden als stem.
Dan moet je er een top 3 van maken
Ja grappig he rolfjen xd xdquote:
Ik vind het niet nodig. De FEE-wedstrijd is dan wel een wedstrijd (en we hebben leuke prijzen!), maar een bittere strijd voeren om de meeste stemmen, is niet de FEE-gedachtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.
3.
★★★
quote:Op zondag 1 december 2013 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Tromgeroffel:ik stem ook op deze 3, zelfde volgordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
Waarom zet je de link van de icons niet gewoon tussen [img] en [/img]? Je kunt zelfs op het afbeelding-icoontje klikken als je de link hebt geselecteerd om ze in img tags te zetten.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:44 schreef tennis_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fixed.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:44 schreef tennis_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mobiel is dat best lastig, had ik ook last van, gelukkig fixt lt.surge die shitquote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zet je de link van de icons niet gewoon tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ]? Je kunt zelfs op het afbeelding-icoontje klikken als je de link hebt geselecteerd om ze in img tags te zetten.
Oh ik doe dat ook nooit mobielquote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
mobiel is dat best lastig, had ik ook last van, gelukkig fixt lt.surge die shit
Dan is het een verkapte kick.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan vandaag nog gestemd worden, niet zo ongeduldig.
Ze hebben nog een paar uur om te stemmenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef Adelante het volgende:
Nog geen uitslag, dat ging in voorgaande jaren toch echt sneller (en toen waren er soms zelfs drie stemtopics vol)...
Neen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mag ik ook met m'n kloontjes stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |