Waarom zet je de link van de icons niet gewoon tussen [img] en [/img]? Je kunt zelfs op het afbeelding-icoontje klikken als je de link hebt geselecteerd om ze in img tags te zetten.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:44 schreef tennis_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fixed.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:44 schreef tennis_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mobiel is dat best lastig, had ik ook last van, gelukkig fixt lt.surge die shitquote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zet je de link van de icons niet gewoon tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ]? Je kunt zelfs op het afbeelding-icoontje klikken als je de link hebt geselecteerd om ze in img tags te zetten.
Oh ik doe dat ook nooit mobielquote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
mobiel is dat best lastig, had ik ook last van, gelukkig fixt lt.surge die shit
Dan is het een verkapte kick.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan vandaag nog gestemd worden, niet zo ongeduldig.
Ze hebben nog een paar uur om te stemmenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef Adelante het volgende:
Nog geen uitslag, dat ging in voorgaande jaren toch echt sneller (en toen waren er soms zelfs drie stemtopics vol)...
Neen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mag ik ook met m'n kloontjes stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |