SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruma dus.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie krijgt eerst rood. Bruma of Rekik?
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook de laatste keer dat Pelle scoorde.
Ja want er was op winst gerekendquote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Hahahahah!Wat een wedstrijd.
![]()
Laatste wedstrijd van Cocu?
Neequote:
1-4 twente thuisquote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Only singing when you are winning
right.quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
1-4 twente thuis
Singing alsof we 4-1 voorstonden
Hij heeft toch ook net gescoord.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, ik heb de Pel in mijn manager
Meezingen met het uitvakquote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
1-4 twente thuis
Singing alsof we 4-1 voorstonden
Pelle pakt hem ook vast, slimmigheidjequote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef Tchock het volgende:
Volledig terechte penalty weer, al was het wéér niet echt een hele zware overtreding.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Stop maar Cocu. Carričre als trainer is niks voor jou.
72quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welke minuut krijgt Feyenoord penalty #3?
Laatste wedstrijd van Makkelie liever.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Hahahahah!Wat een wedstrijd.
![]()
Laatste wedstrijd van Cocu?
Hij dacht wat De Boer kan, kan ik ook. Niet dus.quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
Die makkelie moet een seizoen geschorst worden. Tering hondheeft vast een feyenoordshirt eronder aan
Die makkelie moet een seizoen geschorst worden. Tering hondheeft vast een feyenoordshirt eronder aan
ghehequote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
Om verwarring te voorkomen heeft hij hem binnenstebuiten aangedaan.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
Idd, had Rekik ook rood moeten geven.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Vraag me af waarom Makkelie deze wedstrijd überhaupt gekregen heeft. Stond vorige week al te stuntelen.
Zal hoe dan ook toch wel het seizoen mogen afmaken.quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Rekik trapt de bal --> geel
Bruma houdt vast --> 2e geel en penalty
Een of andere Feyenoordmongool trekt een PSV-speler naar de grond --> vrije trap
Zie de logica.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Een of andere Feyenoordmongool trekt een PSV-speler naar de grond --> vrije trap
Zie de logica.
Na Makkelie blijft er dan weinig overquote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
Vast en zeker. D'r valt weinig meer te halen dit seizoen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal hoe dan ook toch wel het seizoen mogen afmaken.
Slecht verliezer.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
Precies daarom. KNVB verwacht dat hij onder de indruk is en thuisvoordeel geeft, om Koeman te paaien voor bondscoach. Lukt dus.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Vraag me af waarom Makkelie deze wedstrijd überhaupt gekregen heeft. Stond vorige week al te stuntelen.
Ohja, het waren totaal geen overtredingen?quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies daarom. KNVB verwacht dat hij onder de indruk is en thuisvoordeel geeft, om Koeman te paaien voor bondscoach. Lukt dus.
En op immers z'n voet staan is geen kaart.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zie de logica.
Het is geen goede scheidsrechter, maar de kaarten en penalties die hij gegeven zijn, waren gewoon allemaal terecht.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
Jawel, maar die tweede penalty was een vrije trap voor Bruma. Geen penalty voor die jankende Italiaan.quote:Op zondag 1 december 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ohja, het waren totaal geen overtredingen?
Dan had Rekik ook wel terecht rood gehadquote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
Dit. Al is het natuurlijk lekker makkelijk om het maar op de scheids af te schuiven dat je gaat verliezenquote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is geen goede scheidsrechter, maar de kaarten en penalties die hij gegeven zijn, waren gewoon allemaal terecht.
Dat had wel geel moeten zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
En op immers z'n voet staan is geen kaart.
Davy dacht het even, dat was echt schattigquote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV'ers die dachten dat ze gingen winnen.
Nooit.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Feyenoord krijgt wel weer makkelijk de pingels mee. Maar het voetbal van PSV lijkt meer op dat van een degradatie kandidaat. Een paar keer de bal overspelen is al te veel gevraagd.quote:
zoals wie?quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe bedoel je terecht? Gewoon prima verrekend nu. Die 1ste overtreding was never nooit een gele kaart.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan had Rekik ook wel terecht rood gehad
Jong en naďef, het heeft wel wat.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy dacht het even, dat was echt schattig
Nee, dat beukje tegen boeties ervoor was ook niks.quote:Op zondag 1 december 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ohja, het waren totaal geen overtredingen?
Noem er eens één.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Want dat zag de scheidsrechter?quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
En op immers z'n voet staan is geen kaart.
Helemaal mee eensquote:
Op dat moment had PSV gewoon een mogelijkheid om te winnen.quote:
Onzin.quote:Op zondag 1 december 2013 15:51 schreef Zorro het volgende:
Het is allemaal wel terecht, alleen krijgt PSV een vrije trap bij een overtreding, en andersom is het meteen vrije trap plus geel.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:51 schreef Zorro het volgende:
Het is allemaal wel terecht, alleen krijgt PSV een vrije trap bij een overtreding, en andersom is het meteen vrije trap plus geel.
Jep. En de PSV'ers maar klagen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon geel voor Arias.
PSV wordt weer gematst.
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op dat moment had PSV gewoon een mogelijkheid om te winnen.
Heel kort.
was rood geweest. kut scheidsquote:Op zondag 1 december 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon geel voor Arias.
PSV wordt weer gematst.
Ja, rekik had ook al een 2e geel moeten hebben. Scheids is triest bezig.quote:
Lucky PSV dan?quote:Op zondag 1 december 2013 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want dat zag de scheidsrechter?
quote:Op zondag 1 december 2013 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Waar zijn de praatjes nou?
Rekik had ook al rood moeten krijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, maar het was al beslist na die rode kaart natuurlijk
Ja maar dit had ik allang verwacht. Kutclub.quote:
Inderdaad jammer van de wedstrijd al is het wel verdiendquote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, maar het was al beslist na die rode kaart natuurlijk
Inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
en volgende week weer verliezen in Heerenveen
Klopt, maar hij moet er wel bij zijn tegen Vitesse, anders verliest PSV dat ook.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rekik had ook al rood moeten krijgen.
Ja, mijn laptop ligt wel bijna uit het raam.quote:
en Arias had ook al rood kunnen hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rekik had ook al rood moeten krijgen.
KOPEN KOPEN KOPENquote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
Owee als PSV niet ingrijpt in de winterstop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QFT dan maarquote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, rekik had ook al een 2e geel moeten hebben. Scheids is triest bezig.
3-1, deze reactie wordt ondergesneeuwd.
Even doordrukken en dat wordt het echt hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu doorgaan Feyenoord! 6/7-1 is goed mogelijk.
Ach armequote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, mijn laptop ligt wel bijna uit het raam.
Trekken en vasthouden. Allebei terecht.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schakel net in maar hoezo had Feyenoord twee penalties net?
Enige wat hij fout heeft gedaan is Rekik geen rood geven.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig was Makali zeer consequent en zag hij alles waardoor de uitslag en kaarten zo dadelijk, na de wedstrijd dus, allemaal buiten twijfel staan.
Win/winquote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
Beter pamt Rekik ook rood omdat die die Pelle door middenschopt
quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het ging om het inconsequent handelen van de scheidsrechter. Dat leek me toch wel duidelijk
Daar heb je aardig wat ingrepen voor nodigquote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
Owee als PSV niet ingrijpt in de winterstop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontzettend domme verdedigende acties van Psv kant. Al fluit de scheidsrechter ook wel vaag hoor. Elke duwtje is een overtreding, maar Indi mag wel ineens iemand terugtrekken.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schakel net in maar hoezo had Feyenoord twee penalties net?
Agja altijd blijven steunen je moet zorgen dat het bestuur opstapt.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dit had ik allang verwacht. Kutclub.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Enige wat hij fout heeft gedaan is Rekik geen rood geven.
Dat hoop ik juist, als PSV het niet doet, en ik waag te vermoeden dat het dit jaar niet gaat lukken, dan Vitesse maar.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar hij moet er wel bij zijn tegen Vitesse, anders verliest PSV dat ook.
Okee, bedanktquote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trekken en vasthouden. Allebei terecht.
En niet affluiten vlak voor de 3-1 na vasthouden van BMI.quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rekik rood?quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien een potje HAK Bruine Bonen?quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb net een tosti met dubbel beleg op, maar ik heb nog steeds honger.
Nee, omdat hij op Immers' enkel stampte.quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rekik rood?
Voor die bal die per ongeluk in Pelle's gezicht beland of wat?
quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik geef toe. Ik zou Pelle heel graag bij Ajax willen zien. Jaloers.
Vitesse is de naaste concurrent van Ajax momenteel, dus die mogen wel nog wat punten verliezen voor de winterstopquote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat hoop ik juist, als PSV het niet doet, en ik waag te vermoeden dat het dit jaar niet gaat lukken, dan Vitesse maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |