Ja, mijn laptop ligt wel bijna uit het raam.quote:
en Arias had ook al rood kunnen hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rekik had ook al rood moeten krijgen.
KOPEN KOPEN KOPENquote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
Owee als PSV niet ingrijpt in de winterstop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QFT dan maarquote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, rekik had ook al een 2e geel moeten hebben. Scheids is triest bezig.
3-1, deze reactie wordt ondergesneeuwd.
Even doordrukken en dat wordt het echt hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu doorgaan Feyenoord! 6/7-1 is goed mogelijk.
Ach armequote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, mijn laptop ligt wel bijna uit het raam.
Trekken en vasthouden. Allebei terecht.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schakel net in maar hoezo had Feyenoord twee penalties net?
Enige wat hij fout heeft gedaan is Rekik geen rood geven.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig was Makali zeer consequent en zag hij alles waardoor de uitslag en kaarten zo dadelijk, na de wedstrijd dus, allemaal buiten twijfel staan.
Win/winquote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
Beter pamt Rekik ook rood omdat die die Pelle door middenschopt
quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het ging om het inconsequent handelen van de scheidsrechter. Dat leek me toch wel duidelijk
Daar heb je aardig wat ingrepen voor nodigquote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
Owee als PSV niet ingrijpt in de winterstop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontzettend domme verdedigende acties van Psv kant. Al fluit de scheidsrechter ook wel vaag hoor. Elke duwtje is een overtreding, maar Indi mag wel ineens iemand terugtrekken.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schakel net in maar hoezo had Feyenoord twee penalties net?
Agja altijd blijven steunen je moet zorgen dat het bestuur opstapt.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dit had ik allang verwacht. Kutclub.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Enige wat hij fout heeft gedaan is Rekik geen rood geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |