Heb je al Resogun?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Maar wat een heerlijke console jongens
Ik wil de nieuwe Uncharted!!![]()
Drake en Sully omgquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Maar wat een heerlijke console jongens
Ik wil de nieuwe Uncharted!!![]()
Ik wilde even meekijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:50 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben nu Master difficulty aan het streamen!
http://www.twitch.tv/bartcoah
Ziet er wel vermakelijk uit!
ja sorry PSN is optimaal volgens mij gebeurt de hele dag al.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wilde even meekijkenMaar je bent alweer offline
Nee wel Tomb Gayderquote:Op zondag 1 december 2013 00:01 schreef Evertjan het volgende:
komt er ook een nieuwe tombraider uit voor de ps4?
Ja, is al bevestigd ook.quote:Op zondag 1 december 2013 00:01 schreef Evertjan het volgende:
komt er ook een nieuwe tombraider uit voor de ps4?
Ja meui ik weet niet hoe je het laatste level op Master gaat uitspelen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ook even downloaden!
Ziet er geinig uit
Ding doet het als een zonnetje hierquote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef Evertjan het volgende:
@wolfrolf geen klachten over je ps4? ik wacht zelf nog tot feb 2014 met kopen
Us adres moet je hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
iemand hier bf via amazon.com besteld? 2e keer dat ik een error krijgSnap niet waarom. Misschien door nederlandse ip?
had voor die bestelling een 2e adres geselecteerd met usa adres, postcode etcquote:
ook billing?quote:Op zondag 1 december 2013 00:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had voor die bestelling een 2e adres geselecteerd met usa adres, postcode etcdaarom zo vaag
yupquote:
bij manage address book staat hij als #1quote:Op zondag 1 december 2013 00:28 schreef xminator het volgende:
Doe eens als je main adres, want bij mij ging het probleemloos.
3v card is je redding dan. Dat is een prepaid creditcard die je kan laden met Ideal en bij mij werkt het nu!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja echt waardeloos is dat. Ik geef PSN gewoon NIET mijn creditcard gegevens, hebben 1 keer gefaald, wat absoluut niet mag.
Het zal moeten met een code die ik in de winkel koop anders wordt het lastig voor mij om aan PS+ te komen.
Denk het? Zou moeten werken zo..quote:Op zondag 1 december 2013 00:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bij manage address book staat hij als #1
en bij manage payment options staat hij ook bij de cc als billing address
zie ik ergens wat over het hoofd ofzo?
nopequote:
Add me dan kunnen we samen mocht je daar zin in hebben!quote:Op zondag 1 december 2013 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
3v card is je redding dan. Dat is een prepaid creditcard die je kan laden met Ideal en bij mij werkt het nu!
Resogun, wat een tof spel en grafisch echt heel behoorlijk. Hopelijk gaan ze die nog uitbreiden uiteindelijk!
Je kan geld op je PSN zetten viaquote:Op zondag 1 december 2013 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
3v card is je redding dan. Dat is een prepaid creditcard die je kan laden met Ideal en bij mij werkt het nu!
Resogun, wat een tof spel en grafisch echt heel behoorlijk. Hopelijk gaan ze die nog uitbreiden uiteindelijk!
wat is resogun voor een spel ?quote:Op zondag 1 december 2013 00:45 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Add me dan kunnen we samen mocht je daar zin in hebben!
Bartcoah is ook mijn PSN ID
Een arcade, heel oud concept eigenlijk maar erg verslavend.quote:
Jep, die 20 euro gaat naar PSN en op die CC gegevens kan ik spellen kopen dusquote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Je kan geld op je PSN zetten via
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/
Ideal/paypal/creditcard
Als je wilt kunnen we wel een potje doenquote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jep, die 20 euro gaat naar PSN en op die CC gegevens kan ik spellen kopen dus![]()
Bartcoah, vriendschapsverzoek verzonden. PSN : minidof
is goed. Killzone zie ikquote:Op zondag 1 december 2013 01:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Als je wilt kunnen we wel een potje doenmoet nog wat achievements halen
Ja man, Killzone is echt supervet! Ach dat maakt niet uitquote:Op zondag 1 december 2013 01:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
is goed. Killzone zie ikIk ben er nog geen koning in trouwens
Killzone moet ik nog ontvangen. En even kijken hoe ik ethernet op mijn zolder krijgquote:Op zondag 1 december 2013 01:23 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja man, Killzone is echt supervet! Ach dat maakt niet uit
Ik speel nu op mijn Samsung 40'' 60 hertz full hdquote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Killzone moet ik nog ontvangen. En even kijken hoe ik ethernet op mijn zolder krijgHet voelt nu al aan als een geweldige aankoop, hierna nog even sparen voor een mooie Bravia tv en ik kan weer 6 jaar vooruit. ( Speel nu op een 51cm LG hdready tv
speel op me 22" benQ full hd. Heb boven nog een Sharp 80" LED. maar klein scherm speelt gewoon veel beterquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik speel nu op mijn Samsung 40'' 60 hertz full hd
Een paar centimeter groter kan geen kwaad, maar ik heb het nu niet echt nodig.
80''quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
speel op me 22" benQ full hd. Heb boven nog een Sharp 80" LED. maar klein scherm speelt gewoon veel beter
edit: voor Cod ghost dan he. voor Assassins creed is hoe groter hoe beter :p
Wil ik vandaag gaan proberen. Kijken of het me net zo lang kan boeien als city of heroes vroegerquote:Op zondag 1 december 2013 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand DC Universe Online al kunnen spelen?
Toegevoegdquote:Op zondag 1 december 2013 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil ik vandaag gaan proberen. Kijken of het me net zo lang kan boeien als city of heroes vroeger
Mochten er trouwens mensen nog een BF4 buddy zoeken? Mijn psn naam is RossdaleNL
Is er al een lijst van ps4 fokkers?
Benieuwd of ie het doet bij jou, hier nml niet.quote:Op zondag 1 december 2013 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil ik vandaag gaan proberen. Kijken of het me net zo lang kan boeien als city of heroes vroeger
Je neemt je PS3 buddy's toch mee naar de PS4 ?quote:Op zondag 1 december 2013 10:06 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Toegevoegd
Je bent mijn allereerste ps buddy!
Ik kom vanaf de xbox;)quote:Op zondag 1 december 2013 10:27 schreef janrad het volgende:
[..]
Je neemt je PS3 buddy's toch mee naar de PS4 ?
werd wakker met een code in m'n mailquote:
Oh je liep vast op order processing? Dan is je order al doorgekomen (kan je zien in je account daarna) alleen de verwerking duurt een tijdje, je hebt dat toch niet te vaak uitgeprobeerd? Straks ben je veel geld kwijt...quote:Op zondag 1 december 2013 10:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
werd wakker met een code in m'n mailthx
Amazon Digital Svcs~~xx-0 -28.78 Declined 01-12-2013quote:Op zondag 1 december 2013 11:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh je liep vast op order processing? Dan is je order al doorgekomen (kan je zien in je account daarna) alleen de verwerking duurt een tijdje, je hebt dat toch niet te vaak uitgeprobeerd? Straks ben je veel geld kwijt...
Ik weet het alleen van BOL. Het is normaal ¤50!quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef RRuben het volgende:
Is het alleen bij bol 37,50? Of is dat overal zo? En is het tijdelijk?
Saturn had het ook (Tilburg), Intertoys tot het einde van de maand. ToysXL heeft het ook.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef RRuben het volgende:
Is het alleen bij bol 37,50? Of is dat overal zo? En is het tijdelijk?
Als je mij constant wilt zien falen zou ik ACBF wel even streamen.quote:Op zondag 1 december 2013 11:58 schreef RRuben het volgende:
wie gaat er streamen??ACBF bij voorkeur
maakt niet uit hoor hahahaquote:Op zondag 1 december 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je mij constant wilt zien falen zou ik ACBF wel even streamen.
Maar dat wil je niet, dus doe ik dat maar niet
Balen man!quote:Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik ben wel een beetje jaloers op jullie, hoor. Mijn PlayStation is weer onderweg naar Sony.
why?quote:Op zondag 1 december 2013 12:45 schreef -CRASH- het volgende:
Sinds de nachtrelease de PS4 in huis...
En wat doe ik... Livestreams kijken.
Had BF4 al op de PS3 maar enkel de SP uitgespeeldquote:
spijt van je aankoopquote:Op zondag 1 december 2013 12:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had BF4 al op de PS3 maar enkel de SP uitgespeeld
en 2 keer ff MP gedaan. Dacht dat dat wel zou veranderen
als ik het op de PS4 zou spelen...
Maar helaas. Iedere keer als ik de MP opstart
is de zin alweer over
BF4 JA... inmiddels weer teruggebracht naar de winkelquote:
http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/quote:Op zondag 1 december 2013 13:29 schreef Badr_Harry het volgende:
Weet iemand welke site de kortste levertijd heeft? Bol.com is 7 weken namelijk
Damn wat een idiote wachttijdenquote:Op zondag 1 december 2013 13:32 schreef RRuben het volgende:
[..]
http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/
Thug Life. Het leven is hardquote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef -CRASH- het volgende:
Let op bij 2:30 links op de grond.
Daar liggen een paar mensen die een PS4 gepakt hebben
Kijk bij 2:52 komt er 1 van links (grijze kraag op jas)
en jat zich een PS4 van iemand die op de grond ligt
En dan vinden sommige het gek dat er PS4's zijn die het niet doenquote:
Dood aan de vertikale video'squote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef -CRASH- het volgende:
De PS4's die het niet doen zijn gewoon via de post bezorgd.quote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef janrad het volgende:
[..]
En dan vinden sommige het gek dat er PS4's zijn die het niet doen
Die liegen daar wel wat. Bij mijn pre order staat er nog altijd 29-11. Als je er nu één besteld staat er levering december 2013....quote:Op zondag 1 december 2013 14:34 schreef Santello het volgende:
Ik zeg wel stoer tegen iedereen dat ik de mijne rustig op 20 december ga ophalen bij Mycom. Stiekem heb ik er de pest in dat ik nog moet wachten
EDIT:
Overige aanbieders:
- MyCom: MyCom levert zelfs bestellingen van enkele maanden geleden in het eerste kwartaal van 2014. Nieuwe pre orders worden later in 2014 geleverd.
Zitten ze te liegen bij Mycom? Heb toch echt 20 december meegekregen.
TRUE... tegen de muur ermeequote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dood aan de vertikale video's
quote:Op zondag 1 december 2013 14:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die liegen daar wel wat. Bij mijn pre order staat er nog altijd 29-11. Als je er nu één besteld staat er levering december 2013....
Maar nee ze doen het allemaal... Het is uw eigen schuldquote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef janrad het volgende:
[..]
En dan vinden sommige het gek dat er PS4's zijn die het niet doen
Wat een volk..... misschien toch maar eens een andere hobby zoekenquote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef -CRASH- het volgende:
http://www.ign.com/wikis/(...)i_U_Comparison_Chartquote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
wolfrolf zijn de specs van de ps4 nou veel betah dan de xbone of..?
Toegevoegdquote:Op zondag 1 december 2013 12:26 schreef Gauner het volgende:
Misschien een idee om de PSN-id's in de OP op te nemen?
Ik kan het niet toevoegen, maar bij deze vast mijn id: LWYRUP89.
mijn psn is : roydewitquote:Op zondag 1 december 2013 15:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Toegevoegd
Voor alle anderen: PSN ID : Bartcoah
Huh?quote:Op zondag 1 december 2013 15:29 schreef xminator het volgende:
''Hoi,
Voor 450 sta ik over anderhalf uur voor je deur.....
Groetjes xxxx.''
Dat heb ik al 2 keer gevraagdquote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef Roypsv het volgende:
waarom staan de psn nicks nog niet in de OP?
Kan jij even alle usernames in de OP zetten aub?quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Huh?
Iemand wil de PS4 voor 450 euro kopen van jou dus?
volgens mij kan dat idd niet zomaarquote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef IrCute het volgende:
Weet iemand of er regio restricties zitten op de PS4? Anders neem ik er een mee uit de VS voor mn broer
roypsv - roydewit/roystonfifa13quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als iedereen zijn of haar PSN Nick toe wil voegen kan het beste steeds quoten. Ik zal dan verzamelen en de OP updaten.
Ik begin wel:
FOK! - PSN
Notorious_Roy - notoriousroy
FOK! - PSNquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als iedereen zijn of haar PSN Nick toe wil voegen kan het beste steeds quoten. Ik zal dan verzamelen en de OP updaten.
Ik begin wel:
FOK! - PSN
Bartcoah - Bartcoahquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik begin wel:
FOK! - PSN
Euhm, dat is toch al bekend?quote:Op zondag 1 december 2013 16:39 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk zitten er dus geen regio restricties op. Alleen misschien voor dvds en blurays
alleen tekst is nederlands :p. is dat dan omdat ik het menu van me ps4 nederlands heb ?quote:Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben een van de weinigen die de PS4 op Engels heeft ingesteld volgens mij?
Yezquote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
alleen tekst is nederlands :p. is dat dan omdat ik het menu van me ps4 nederlands heb ?
ja alleen het grafisch op mijn scherm een stuk mooier dan op twitchquote:Op zondag 1 december 2013 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dat varen met een schip in ACBF is wel heel vet gedaan vind ik
Yeah, dikke compressie natuurlijk via die streamquote:Op zondag 1 december 2013 17:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja alleen het grafisch op mijn scherm een stuk mooier dan op twitch
is daar iets aan te fixen ?quote:Op zondag 1 december 2013 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yeah, dikke compressie natuurlijk via die stream
ja klopt daar ga ik me geld niet aan uitgeven :pquote:Op zondag 1 december 2013 17:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je streamt nu via de ps4? Wellicht via zo'n extern stream ding
Op het moment niet, aangezien je via het PSN streamt, ik denk dat op den duur dit wel wat mooier wordt, als alle servers wat stabieler zijn.quote:
Als ik de app wilde starten dan zei ie dat er nog een update geīnstalleerd moest worden maar bij het info scherm stond 'completed'quote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef Rossdale het volgende:
PBateman, DC universe doet het bij mij wel. Maar er moest wel eerst een patch gedownload worden. Was die wel geīnstalleerd?
Download completed misschien? Kijk even of je de patch niet gewoon kunt openen via de downloadlijst. Anders weet ik het ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik de app wilde starten dan zei ie dat er nog een update geīnstalleerd moest worden maar bij het info scherm stond 'completed'
Grafisch erg smooth inderdaadquote:
Ahw!quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef RRuben het volgende:
echt kut dat de hele dag tegen ACBF aan zit te kijken want die is al binnen maar de ps4 niet lol
Catch_me - RainmakerNLquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik begin wel:
FOK! - PSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |