alleen tekst is nederlands :p. is dat dan omdat ik het menu van me ps4 nederlands heb ?quote:Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben een van de weinigen die de PS4 op Engels heeft ingesteld volgens mij?
Yezquote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
alleen tekst is nederlands :p. is dat dan omdat ik het menu van me ps4 nederlands heb ?
ja alleen het grafisch op mijn scherm een stuk mooier dan op twitchquote:Op zondag 1 december 2013 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dat varen met een schip in ACBF is wel heel vet gedaan vind ik
Yeah, dikke compressie natuurlijk via die streamquote:Op zondag 1 december 2013 17:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja alleen het grafisch op mijn scherm een stuk mooier dan op twitch
is daar iets aan te fixen ?quote:Op zondag 1 december 2013 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yeah, dikke compressie natuurlijk via die stream
ja klopt daar ga ik me geld niet aan uitgeven :pquote:Op zondag 1 december 2013 17:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je streamt nu via de ps4? Wellicht via zo'n extern stream ding
Op het moment niet, aangezien je via het PSN streamt, ik denk dat op den duur dit wel wat mooier wordt, als alle servers wat stabieler zijn.quote:
Als ik de app wilde starten dan zei ie dat er nog een update geīnstalleerd moest worden maar bij het info scherm stond 'completed'quote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef Rossdale het volgende:
PBateman, DC universe doet het bij mij wel. Maar er moest wel eerst een patch gedownload worden. Was die wel geīnstalleerd?
Download completed misschien? Kijk even of je de patch niet gewoon kunt openen via de downloadlijst. Anders weet ik het ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik de app wilde starten dan zei ie dat er nog een update geīnstalleerd moest worden maar bij het info scherm stond 'completed'
Grafisch erg smooth inderdaadquote:
Ahw!quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef RRuben het volgende:
echt kut dat de hele dag tegen ACBF aan zit te kijken want die is al binnen maar de ps4 niet lol
Catch_me - RainmakerNLquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als iedereen zijn of haar PSN Nick toe wil voegen kan het beste steeds quoten. Ik zal dan verzamelen en de OP updaten.
Ik begin wel:
FOK! - PSN
Notorious_Roy - notoriousroy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |