http://www.ign.com/wikis/(...)i_U_Comparison_Chartquote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
wolfrolf zijn de specs van de ps4 nou veel betah dan de xbone of..?
Toegevoegdquote:Op zondag 1 december 2013 12:26 schreef Gauner het volgende:
Misschien een idee om de PSN-id's in de OP op te nemen?
Ik kan het niet toevoegen, maar bij deze vast mijn id: LWYRUP89.
mijn psn is : roydewitquote:Op zondag 1 december 2013 15:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Toegevoegd
Voor alle anderen: PSN ID : Bartcoah
Huh?quote:Op zondag 1 december 2013 15:29 schreef xminator het volgende:
''Hoi,
Voor 450 sta ik over anderhalf uur voor je deur.....
Groetjes xxxx.''
Dat heb ik al 2 keer gevraagdquote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef Roypsv het volgende:
waarom staan de psn nicks nog niet in de OP?
Kan jij even alle usernames in de OP zetten aub?quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Huh?
Iemand wil de PS4 voor 450 euro kopen van jou dus?
volgens mij kan dat idd niet zomaarquote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef IrCute het volgende:
Weet iemand of er regio restricties zitten op de PS4? Anders neem ik er een mee uit de VS voor mn broer
roypsv - roydewit/roystonfifa13quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als iedereen zijn of haar PSN Nick toe wil voegen kan het beste steeds quoten. Ik zal dan verzamelen en de OP updaten.
Ik begin wel:
FOK! - PSN
Notorious_Roy - notoriousroy
FOK! - PSNquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als iedereen zijn of haar PSN Nick toe wil voegen kan het beste steeds quoten. Ik zal dan verzamelen en de OP updaten.
Ik begin wel:
FOK! - PSN
Bartcoah - Bartcoahquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik begin wel:
FOK! - PSN
Euhm, dat is toch al bekend?quote:Op zondag 1 december 2013 16:39 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk zitten er dus geen regio restricties op. Alleen misschien voor dvds en blurays
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |