Wil ik vandaag gaan proberen. Kijken of het me net zo lang kan boeien als city of heroes vroegerquote:Op zondag 1 december 2013 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand DC Universe Online al kunnen spelen?
Toegevoegdquote:Op zondag 1 december 2013 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil ik vandaag gaan proberen. Kijken of het me net zo lang kan boeien als city of heroes vroeger
Mochten er trouwens mensen nog een BF4 buddy zoeken? Mijn psn naam is RossdaleNL
Is er al een lijst van ps4 fokkers?
Benieuwd of ie het doet bij jou, hier nml niet.quote:Op zondag 1 december 2013 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil ik vandaag gaan proberen. Kijken of het me net zo lang kan boeien als city of heroes vroeger
Je neemt je PS3 buddy's toch mee naar de PS4 ?quote:Op zondag 1 december 2013 10:06 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Toegevoegd
Je bent mijn allereerste ps buddy!
Ik kom vanaf de xbox;)quote:Op zondag 1 december 2013 10:27 schreef janrad het volgende:
[..]
Je neemt je PS3 buddy's toch mee naar de PS4 ?
werd wakker met een code in m'n mailquote:
Oh je liep vast op order processing? Dan is je order al doorgekomen (kan je zien in je account daarna) alleen de verwerking duurt een tijdje, je hebt dat toch niet te vaak uitgeprobeerd? Straks ben je veel geld kwijt...quote:Op zondag 1 december 2013 10:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
werd wakker met een code in m'n mailthx
Amazon Digital Svcs~~xx-0 -28.78 Declined 01-12-2013quote:Op zondag 1 december 2013 11:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh je liep vast op order processing? Dan is je order al doorgekomen (kan je zien in je account daarna) alleen de verwerking duurt een tijdje, je hebt dat toch niet te vaak uitgeprobeerd? Straks ben je veel geld kwijt...
Ik weet het alleen van BOL. Het is normaal ¤50!quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef RRuben het volgende:
Is het alleen bij bol 37,50? Of is dat overal zo? En is het tijdelijk?
Saturn had het ook (Tilburg), Intertoys tot het einde van de maand. ToysXL heeft het ook.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef RRuben het volgende:
Is het alleen bij bol 37,50? Of is dat overal zo? En is het tijdelijk?
Als je mij constant wilt zien falen zou ik ACBF wel even streamen.quote:Op zondag 1 december 2013 11:58 schreef RRuben het volgende:
wie gaat er streamen??ACBF bij voorkeur
maakt niet uit hoor hahahaquote:Op zondag 1 december 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je mij constant wilt zien falen zou ik ACBF wel even streamen.
Maar dat wil je niet, dus doe ik dat maar niet
Balen man!quote:Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik ben wel een beetje jaloers op jullie, hoor. Mijn PlayStation is weer onderweg naar Sony.
why?quote:Op zondag 1 december 2013 12:45 schreef -CRASH- het volgende:
Sinds de nachtrelease de PS4 in huis...
En wat doe ik... Livestreams kijken.
Had BF4 al op de PS3 maar enkel de SP uitgespeeldquote:
spijt van je aankoopquote:Op zondag 1 december 2013 12:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had BF4 al op de PS3 maar enkel de SP uitgespeeld
en 2 keer ff MP gedaan. Dacht dat dat wel zou veranderen
als ik het op de PS4 zou spelen...
Maar helaas. Iedere keer als ik de MP opstart
is de zin alweer over
BF4 JA... inmiddels weer teruggebracht naar de winkelquote:
http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/quote:Op zondag 1 december 2013 13:29 schreef Badr_Harry het volgende:
Weet iemand welke site de kortste levertijd heeft? Bol.com is 7 weken namelijk
Damn wat een idiote wachttijdenquote:Op zondag 1 december 2013 13:32 schreef RRuben het volgende:
[..]
http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/
Thug Life. Het leven is hardquote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef -CRASH- het volgende:
Let op bij 2:30 links op de grond.
Daar liggen een paar mensen die een PS4 gepakt hebben
Kijk bij 2:52 komt er 1 van links (grijze kraag op jas)
en jat zich een PS4 van iemand die op de grond ligt
En dan vinden sommige het gek dat er PS4's zijn die het niet doenquote:
Dood aan de vertikale video'squote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef -CRASH- het volgende:
De PS4's die het niet doen zijn gewoon via de post bezorgd.quote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef janrad het volgende:
[..]
En dan vinden sommige het gek dat er PS4's zijn die het niet doen
Die liegen daar wel wat. Bij mijn pre order staat er nog altijd 29-11. Als je er nu één besteld staat er levering december 2013....quote:Op zondag 1 december 2013 14:34 schreef Santello het volgende:
Ik zeg wel stoer tegen iedereen dat ik de mijne rustig op 20 december ga ophalen bij Mycom. Stiekem heb ik er de pest in dat ik nog moet wachten
EDIT:
Overige aanbieders:
- MyCom: MyCom levert zelfs bestellingen van enkele maanden geleden in het eerste kwartaal van 2014. Nieuwe pre orders worden later in 2014 geleverd.
Zitten ze te liegen bij Mycom? Heb toch echt 20 december meegekregen.
TRUE... tegen de muur ermeequote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dood aan de vertikale video's
quote:Op zondag 1 december 2013 14:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die liegen daar wel wat. Bij mijn pre order staat er nog altijd 29-11. Als je er nu één besteld staat er levering december 2013....
Maar nee ze doen het allemaal... Het is uw eigen schuldquote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef janrad het volgende:
[..]
En dan vinden sommige het gek dat er PS4's zijn die het niet doen
Wat een volk..... misschien toch maar eens een andere hobby zoekenquote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef -CRASH- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |