Wil ik vandaag gaan proberen. Kijken of het me net zo lang kan boeien als city of heroes vroegerquote:Op zondag 1 december 2013 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand DC Universe Online al kunnen spelen?
Toegevoegdquote:Op zondag 1 december 2013 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil ik vandaag gaan proberen. Kijken of het me net zo lang kan boeien als city of heroes vroeger
Mochten er trouwens mensen nog een BF4 buddy zoeken? Mijn psn naam is RossdaleNL
Is er al een lijst van ps4 fokkers?
Benieuwd of ie het doet bij jou, hier nml niet.quote:Op zondag 1 december 2013 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil ik vandaag gaan proberen. Kijken of het me net zo lang kan boeien als city of heroes vroeger
Je neemt je PS3 buddy's toch mee naar de PS4 ?quote:Op zondag 1 december 2013 10:06 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Toegevoegd
Je bent mijn allereerste ps buddy!
Ik kom vanaf de xbox;)quote:Op zondag 1 december 2013 10:27 schreef janrad het volgende:
[..]
Je neemt je PS3 buddy's toch mee naar de PS4 ?
werd wakker met een code in m'n mailquote:
Oh je liep vast op order processing? Dan is je order al doorgekomen (kan je zien in je account daarna) alleen de verwerking duurt een tijdje, je hebt dat toch niet te vaak uitgeprobeerd? Straks ben je veel geld kwijt...quote:Op zondag 1 december 2013 10:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
werd wakker met een code in m'n mailthx
Amazon Digital Svcs~~xx-0 -28.78 Declined 01-12-2013quote:Op zondag 1 december 2013 11:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh je liep vast op order processing? Dan is je order al doorgekomen (kan je zien in je account daarna) alleen de verwerking duurt een tijdje, je hebt dat toch niet te vaak uitgeprobeerd? Straks ben je veel geld kwijt...
Ik weet het alleen van BOL. Het is normaal ¤50!quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef RRuben het volgende:
Is het alleen bij bol 37,50? Of is dat overal zo? En is het tijdelijk?
Saturn had het ook (Tilburg), Intertoys tot het einde van de maand. ToysXL heeft het ook.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef RRuben het volgende:
Is het alleen bij bol 37,50? Of is dat overal zo? En is het tijdelijk?
Als je mij constant wilt zien falen zou ik ACBF wel even streamen.quote:Op zondag 1 december 2013 11:58 schreef RRuben het volgende:
wie gaat er streamen??ACBF bij voorkeur
maakt niet uit hoor hahahaquote:Op zondag 1 december 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je mij constant wilt zien falen zou ik ACBF wel even streamen.
Maar dat wil je niet, dus doe ik dat maar niet
Balen man!quote:Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik ben wel een beetje jaloers op jullie, hoor. Mijn PlayStation is weer onderweg naar Sony.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |