Heb je al Resogun?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Maar wat een heerlijke console jongens
Ik wil de nieuwe Uncharted!!![]()
Drake en Sully omgquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Maar wat een heerlijke console jongens
Ik wil de nieuwe Uncharted!!![]()
Ik wilde even meekijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:50 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben nu Master difficulty aan het streamen!
http://www.twitch.tv/bartcoah
Ziet er wel vermakelijk uit!
ja sorry PSN is optimaal volgens mij gebeurt de hele dag al.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wilde even meekijkenMaar je bent alweer offline
Nee wel Tomb Gayderquote:Op zondag 1 december 2013 00:01 schreef Evertjan het volgende:
komt er ook een nieuwe tombraider uit voor de ps4?
Ja, is al bevestigd ook.quote:Op zondag 1 december 2013 00:01 schreef Evertjan het volgende:
komt er ook een nieuwe tombraider uit voor de ps4?
Ja meui ik weet niet hoe je het laatste level op Master gaat uitspelen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ook even downloaden!
Ziet er geinig uit
Ding doet het als een zonnetje hierquote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef Evertjan het volgende:
@wolfrolf geen klachten over je ps4? ik wacht zelf nog tot feb 2014 met kopen
Us adres moet je hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
iemand hier bf via amazon.com besteld? 2e keer dat ik een error krijgSnap niet waarom. Misschien door nederlandse ip?
had voor die bestelling een 2e adres geselecteerd met usa adres, postcode etcquote:
ook billing?quote:Op zondag 1 december 2013 00:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had voor die bestelling een 2e adres geselecteerd met usa adres, postcode etcdaarom zo vaag
yupquote:
bij manage address book staat hij als #1quote:Op zondag 1 december 2013 00:28 schreef xminator het volgende:
Doe eens als je main adres, want bij mij ging het probleemloos.
3v card is je redding dan. Dat is een prepaid creditcard die je kan laden met Ideal en bij mij werkt het nu!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja echt waardeloos is dat. Ik geef PSN gewoon NIET mijn creditcard gegevens, hebben 1 keer gefaald, wat absoluut niet mag.
Het zal moeten met een code die ik in de winkel koop anders wordt het lastig voor mij om aan PS+ te komen.
Denk het? Zou moeten werken zo..quote:Op zondag 1 december 2013 00:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bij manage address book staat hij als #1
en bij manage payment options staat hij ook bij de cc als billing address
zie ik ergens wat over het hoofd ofzo?
nopequote:
Add me dan kunnen we samen mocht je daar zin in hebben!quote:Op zondag 1 december 2013 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
3v card is je redding dan. Dat is een prepaid creditcard die je kan laden met Ideal en bij mij werkt het nu!
Resogun, wat een tof spel en grafisch echt heel behoorlijk. Hopelijk gaan ze die nog uitbreiden uiteindelijk!
Je kan geld op je PSN zetten viaquote:Op zondag 1 december 2013 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
3v card is je redding dan. Dat is een prepaid creditcard die je kan laden met Ideal en bij mij werkt het nu!
Resogun, wat een tof spel en grafisch echt heel behoorlijk. Hopelijk gaan ze die nog uitbreiden uiteindelijk!
wat is resogun voor een spel ?quote:Op zondag 1 december 2013 00:45 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Add me dan kunnen we samen mocht je daar zin in hebben!
Bartcoah is ook mijn PSN ID
Een arcade, heel oud concept eigenlijk maar erg verslavend.quote:
Jep, die 20 euro gaat naar PSN en op die CC gegevens kan ik spellen kopen dusquote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Je kan geld op je PSN zetten via
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/
Ideal/paypal/creditcard
Als je wilt kunnen we wel een potje doenquote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jep, die 20 euro gaat naar PSN en op die CC gegevens kan ik spellen kopen dus![]()
Bartcoah, vriendschapsverzoek verzonden. PSN : minidof
is goed. Killzone zie ikquote:Op zondag 1 december 2013 01:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Als je wilt kunnen we wel een potje doenmoet nog wat achievements halen
Ja man, Killzone is echt supervet! Ach dat maakt niet uitquote:Op zondag 1 december 2013 01:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
is goed. Killzone zie ikIk ben er nog geen koning in trouwens
Killzone moet ik nog ontvangen. En even kijken hoe ik ethernet op mijn zolder krijgquote:Op zondag 1 december 2013 01:23 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja man, Killzone is echt supervet! Ach dat maakt niet uit
Ik speel nu op mijn Samsung 40'' 60 hertz full hdquote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Killzone moet ik nog ontvangen. En even kijken hoe ik ethernet op mijn zolder krijgHet voelt nu al aan als een geweldige aankoop, hierna nog even sparen voor een mooie Bravia tv en ik kan weer 6 jaar vooruit. ( Speel nu op een 51cm LG hdready tv
speel op me 22" benQ full hd. Heb boven nog een Sharp 80" LED. maar klein scherm speelt gewoon veel beterquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik speel nu op mijn Samsung 40'' 60 hertz full hd
Een paar centimeter groter kan geen kwaad, maar ik heb het nu niet echt nodig.
80''quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
speel op me 22" benQ full hd. Heb boven nog een Sharp 80" LED. maar klein scherm speelt gewoon veel beter
edit: voor Cod ghost dan he. voor Assassins creed is hoe groter hoe beter :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |