Heb je al Resogun?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Maar wat een heerlijke console jongens
Ik wil de nieuwe Uncharted!!![]()
Drake en Sully omgquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Maar wat een heerlijke console jongens
Ik wil de nieuwe Uncharted!!![]()
Ik wilde even meekijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:50 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben nu Master difficulty aan het streamen!
http://www.twitch.tv/bartcoah
Ziet er wel vermakelijk uit!
ja sorry PSN is optimaal volgens mij gebeurt de hele dag al.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wilde even meekijkenMaar je bent alweer offline
Nee wel Tomb Gayderquote:Op zondag 1 december 2013 00:01 schreef Evertjan het volgende:
komt er ook een nieuwe tombraider uit voor de ps4?
Ja, is al bevestigd ook.quote:Op zondag 1 december 2013 00:01 schreef Evertjan het volgende:
komt er ook een nieuwe tombraider uit voor de ps4?
Ja meui ik weet niet hoe je het laatste level op Master gaat uitspelen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ook even downloaden!
Ziet er geinig uit
Ding doet het als een zonnetje hierquote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef Evertjan het volgende:
@wolfrolf geen klachten over je ps4? ik wacht zelf nog tot feb 2014 met kopen
Us adres moet je hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
iemand hier bf via amazon.com besteld? 2e keer dat ik een error krijgSnap niet waarom. Misschien door nederlandse ip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |