Is alleen in AC:BF lees dat meer mensen er problemen mee hebben (ook PS3 versies), killzone heeft dit bij mij niet. Dus ligt blijkbaar niet aan mijn PS4 gelukkig, maar echt aan de game.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Geluid wel bij BF alleen dat had je ook al met Bf3 en 4 op de ps3. Beeld niet en dat klinkt niet goed.
en hij heeft hem opengemaakt, misschien is ie kapotquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:03 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF!
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Gewoon de kale versie en dan zo'n prijs vragen.
Hopen dat er niemand op in gaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:03 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF!
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Gewoon de kale versie en dan zo'n prijs vragen.
Een Smeerlap is het!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
en hij heeft hem opengemaakt, misschien is ie kapot
Toen de PS3 uitkwam zaten veel mensen te janken dat het zo duur wasquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een Smeerlap is het!
Maargoed gewoon niet kopen bij zo een krapuul, ik haal hem rond mei 2014 gewoon in den winkel.
Ik denk dat het voor mij ook mei 2014 wordt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een Smeerlap is het!
Maargoed gewoon niet kopen bij zo een krapuul, ik haal hem rond mei 2014 gewoon in den winkel.
nee, geen last van.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef LinQ het volgende:
Bij mij blijft in AC:BF ongeveer 1x per 5 min het beeld en geluid 1 a 2 seconden hangen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? En heeft iemand enig idee hoe je dit op kan lossen? Heb wel de patch geinstalleerd (misschien veroorzaakt die juist het probleem). Ik kan er via google zo geen oplossing voor vinden.
Ja echt waardeloos is dat. Ik geef PSN gewoon NIET mijn creditcard gegevens, hebben 1 keer gefaald, wat absoluut niet mag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:31 schreef Janeiros het volgende:
Mensen HELP.
Ik heb net 10 euro op mijn PSN gezet om een maandje Plus te gaan activeren, vraagt die om creditcard gegevens. Wat is dit nou weer
Iemand een idee hoe het op een andere manier kan?
Vooral met het internet toenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef Evertjan het volgende:
ik weet nog wel dat tijdens de launch van de NES er ook allemaal van dit soort problemen waren
Op tweakers zei iemand dat hij er ook last van had omdat hij de ps4 niet rechtstreeks op de tv had aangesloten met HDMI nadat hij dat gedaan had heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Heb nu ook mijn ps4 rechtstreek aangesloten (had er ook een HDMI switch tussen). Zal even kijken wat hij nu doet.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
Kan dat niet met iDeal tegenwoordig?
Dat was ik, heeft echt gewerkt volgens mij lagt het door het 2x signaal doorgeven naar de TV. Heb het ook gemeld bij Sony NL op twitter. Hopen op een verbetering.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef LinQ het volgende:
[..]
Op tweakers zei iemand dat hij er ook last van had omdat hij de ps4 niet rechtstreeks op de tv had aangesloten met HDMI nadat hij dat gedaan had heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Heb nu ook mijn ps4 rechtstreek aangesloten (had er ook een HDMI switch tussen). Zal even kijken wat hij nu doet.
Ja idd!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Toen de PS3 uitkwam zaten veel mensen te janken dat het zo duur was
Nu zijn veel mensen bereid 200/300 euro meer te betalenwtf
Ik hoop toch echt dat je dus verder ook nergens je CC gegevens afgeeft, want alles is te kraken. Die ene keer dat het PSN is gekraakt is er overigens ook niets gebeurd, er is niemand geweest die heeft kunnen aantonen dat er onrechtmatig met zijn of haar CC is betaald. Bovendien is daarna de security bij Sony wel flink aangescherpt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja echt waardeloos is dat. Ik geef PSN gewoon NIET mijn creditcard gegevens, hebben 1 keer gefaald, wat absoluut niet mag.
Het zal moeten met een code die ik in de winkel koop anders wordt het lastig voor mij om aan PS+ te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |