w8, deze werkt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Nee dat wordt hem niet Yoki. Doe maar iets anders
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
Hoe knap 'n vent ook is, 'n slip maakt 't weer raar.
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel ergens een "commando" foto van mijzelf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef sp3c het volgende:
gewoon commando en stiekem windmolentjes maken als niemand kijkt
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest lachenZiet er inderdaad een beetje raar uit.
Ja nog steeds...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
gewoon naar Corrie sturen, die zit nog met dr broek aan ffs
Nee, maar ik zou er voor tekenen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:38 schreef Webschip het volgende:
Een van de heren is misschien wel Voorbips.
Nou die linkse niet hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou er voor tekenen.
you and me both broederquote:
Tja daarom staan zij ook op die foto's hequote:Op zaterdag 30 november 2013 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
Maar sowieso, zwemkleding staat alleen maar bij dergelijke lichamen.
Die is gewoon slank hoor, alleen wat gespierder.quote:
Bij mij werkt het eerder tegenovergesteld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja daarom staan zij ook op die foto's heAnders koopt niemand het.
Buikje, toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is gewoon slank hoor, alleen wat gespierder.
Voor zo'n buikje zou ik zelfs tekenen.quote:
Haha beterquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
ow kijk wat je gedaan hebt Corrie?
nu is die andere er ook ..
Minder frikadellen etenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor zo'n buikje zou ik zelfs tekenen.
Dus jij ziet liever een dikke vent met zo een slip aanquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mij werkt het eerder tegenovergesteld.
Als ik zoiets aan zou trekken zou de spiegel zelfs barsten.
M'n eetpatroon valt wel mee, ik eet niet ongezond.quote:
Moodkiller.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:44 schreef YokiKater het volgende:
Een Dries voor deze topicje
[ afbeelding ]
Niet eens met gele zwembroekquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:44 schreef YokiKater het volgende:
Een Dries voor deze topicje
[ afbeelding ]
Bespaar ons dat leed.quote:
Asjeblieft niet zeg, ik heb nu wel genoeg kerels in slipjes gezien. Ik wil tetten en kamelentenen!quote:
Post die dan! Ik ga geen tetten zoeken joh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg, ik heb nu wel genoeg kerels in slipjes gezien. Ik wil tetten en kamelentenen!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil tetten en kamelentenen!
Ik laat mij graag verrassen en bedienen, laatst zag ik hier nog een gifje van Jennifer Love Huge Tits. Dat was een goeie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Post die dan! Ik ga geen tetten zoeken joh.
die film wordt je niet vrolijk van trouwens maar Jennifer doet het primaquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik laat mij graag verrassen en bedienen, laatst zag ik hier nog een gifje van Jennifer Love Huge Tits. Dat was een goeie.
Die zijn ook wel sexy.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
ik google alleen naar ijshockey vrinden, dat komt later nog wel
Uit die film waar ze zo'n golddigger speelt zeker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik laat mij graag verrassen en bedienen, laatst zag ik hier nog een gifje van Jennifer Love Huge Tits. Dat was een goeie.
Die film was wel matig ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
die film wordt je niet vrolijk van trouwens maar Jennifer doet het prima
Ja, die ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uit die film waar ze zo'n golddigger speelt zeker?
Sp3c wordt wild nu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
IJshockey wordt ook mijn favoriete sport nu.
[ afbeelding ]
VS post tenminste foto's van leuke ijshockeijersquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
goalie natuurlijk
goed verhaal weer [ afbeelding ]
Haha, ja dat gifje heeft waaghals ook ergens.quote:
Niet met zo'n allesverhullend pak aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
VS post tenminste foto's van leuke ijshockeijers
nee man, dude krijgt geen contract meer waarschijnlijkquote:
Exactquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet met zo'n allesverhullend pak aan.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Exact
En gaat het om deze gif? Ik weet niet welke er wordt bedoeld.
[ afbeelding ]
Zelfs dan wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet met zo'n allesverhullend pak aan.
Weet ik veel wat de teams zijn in de NHL, maar de hunks zijn leuk.quote:
Niet mis inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs dan wel.
[ afbeelding ]
Maar zonder is ook leuk ja.
[ afbeelding ]
Ja, dat kloptquote:Op zondag 1 december 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde jurkje dus uit dezelfde film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
hoe vonden jullie die?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
potje giechelen hoor hier thuisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mannen mogen ook best giechelen als ze daar zin in hebbenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
daar ga je al fout cnorquote:Op zondag 1 december 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
Nee die moeten mannelijk lachen, niet giechelen als een schoolmeisje.
echte mannen moeten niets, gewoon, helemaal niets
tenzij ze daar zin an hebben en zelfs dan hoeft het niet zo nodigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ach meeste mannen zitten onder de plak bij een vrouw en moeten wel van allesquote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar ga je al fout cnor
echte mannen moeten niets, gewoon, helemaal niets
tenzij ze daar zin an hebben en zelfs dan hoeft het niet zo nodig![]()
![]()
soms doe ik iets niet terwijl ik er juist heel veel zin in had gewoon omdat van mij verwacht werd dat ik het wel deed
gewoon als een baasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee dan moet het nog steeds niet, dan willen ze gewoon sexenquote:Op zondag 1 december 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach meeste mannen zitten onder de plak bij een vrouw en moeten wel van alles
das ruilhandel
voc mentaliteit enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dan moet het nog steeds niet, dan willen ze gewoon sexen
das ruilhandel
voc mentaliteit enzo![]()
![]()
![]()
Geen ruilhandel dat is gewoon bijna smekenquote:Op zondag 1 december 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dan moet het nog steeds niet, dan willen ze gewoon sexen
das ruilhandel
voc mentaliteit enzoAh schatje ik was wel af voor je (en daarna wil ik seks).
![]()
wel jammer dat de prijs altijd zo onduidelijk is
er moet gewoon een labeltje aan het oor met de details
10x stofzuigen
4x uit eten
3x eten koken
= 1x sex (tijdens je sportwedstrijd)
daar kun je als man wat meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
want jij hebt wel zo'n labeltje aan je oor wil je zeggen?
zal eens opletten volgende keerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gat in de markt zeg ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
waar is iedereen eigenlijk
zeker weer een leven enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
raar gedoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zit ook een beetje op inkakkenquote:Op zondag 1 december 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
Ik ga het ook niet lang meer volhoudenVolgens mij ben je fitter als je een leven hebt.
![]()
![]()
ja ik ga ook een keer op tijd naar bed denk ik
deze flopshow is ook matigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen/middag ben ik wel zowaar de stad in geweest. Maar het was niet zo een succes. Veel te druk met stomme toeristen en provincialen op de 'gezellige' kerstmarkt op het Damrak.![]()
Papier maché,quote:Op zondag 1 december 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
waar is iedereen eigenlijk
zeker weer een leven enzo![]()
![]()
nog steeds
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, en dan heb ik alleen maar het "lijf" af en er moeten nog wat ledematen bij (nee niet dat soort ledematen, "benen" van het dier zeg maar.) En dat wordt ook nog een probleem want geen idee hoe ik dat vast ga maken. Het duurt gewoon steeds lang voor een laag droog is en je hebt schijnbaar een boel lagen nodig voor het echt hard is.
![]()
![]()
Doe je het met behangplaksel? Kan me herinneren dat ik dat ooit weleens heb gedaan. Niks voor mij dat crea bea, ik heb er totaal geen geduld voor (noch de fantasie trouwens).
Hopelijk blijft het heel als je het opstuurt (je moet het opsturen toch?). Zou zonde zijn als je er zoveel werk in steekt en het komt kapot aan.![]()
Ik lees dit net in een ander topic
Jullie moeten even het woord 'askew' googelen. Zo grappig.
En 'do a barrel roll'![]()
Ja of naja glutofix of hoe dat ook heet, we gebruiken het op het werk en heb een beetje meegenomen. Het is wel soort van behangplaksel. Ja ik heb een grote doos meegenomen van het werk en ik hoop echt dat het heel blijft. Heb je het topic van vorig jaar gezien? Toen had ik een dolfijn voor Hork gemaakt. Dat was al ambitieus maar dit was denk ik toch echt iets te positief gedacht.![]()
![]()
Nee heb ik niet gezien helaas. Dit is voor ABO? Ik heb ooit meegedaan maar toen was het (gelukkig) nog niet met surprises, alleen maar met gedichtjes.
Gedichtje maken lukt dan nog wel![]()
![]()
do a barrel rol Fox!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
slaap lekker CnorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gedaan, maar bij mij doet hij het niet? Die ander nog even proberen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
Jullie moeten even het woord 'askew' googelen. Zo grappig.
En 'do a barrel roll'![]()
Is ook niet verplicht hoor, maar vind het ergens wel leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Nee heb ik niet gezien helaas. Dit is voor ABO? Ik heb ooit meegedaan maar toen was het (gelukkig) nog niet met surprises, alleen maar met gedichtjes.
Gedichtje maken lukt dan nog wel
Slaap lekker!![]()
Ha! tijd geleden dat mijn scherm er zo uitzagquote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
Jullie moeten even het woord 'askew' googelen. Zo grappig.![]()
![]()
Ik had de pagina blijkbaar nog open staan...Deze geef ik dus nog even een 10/10.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
MISSCHIEN ZAG HIJ JE GEWOON OVER HET HOOFD UCCERS!!!!!!!!!![]()
Ik wilde weer een hilarische grap maken maar ik ga gewoon vragen of het met een fohn niet sneller gaat.quote:Op zondag 1 december 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Het duurt gewoon steeds lang voor een laag droog is en je hebt schijnbaar een boel lagen nodig voor het echt hard is.![]()
Goeden tip.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde weer een hilarische grap maken maar ik ga gewoon vragen of het met een fohn niet sneller gaat.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Ik had hem in een pan op mijn gaskachel gelegd. En ik dacht dat hij wel droog en hard genoeg was dus ik heb net de ballon stuk gemaakt. Helaas was hij bovenin nog niet droog genoeg dus nu zit er een scheur in.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde weer een hilarische grap maken maar ik ga gewoon vragen of het met een fohn niet sneller gaat.Dat plak ik wel gewoon met ducktape aan de binnenkant ofzo, eerst nog maar weer even verder drogen. In de pan, op de kachel.
Maar aardig dat je meedenkt.
![]()
![]()
Wij hebben net lootjes getrokken. We hebben afgesproken om geen suprise te maken tenzij je daar echt heel veel zin en tijd voor hebt.
We vieren het trouwens pas met kerstmis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 01:18 schreef Latert het volgende:
Wij hebben net lootjes getrokken. We hebben afgesproken om geen suprise te maken tenzij je daar echt heel veel zin en tijd voor hebt.
We vieren het trouwens pas met kerstmis.Je gaat zeker geen suprise maken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
terecht vind ikquote:Op zondag 1 december 2013 01:08 schreef Latert het volgende:
Ik had de pagina blijkbaar nog open staan...
[..]
Deze geef ik dus nog even een 10/10.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het ligt er sterk aan of ik een geniale ingeving krijg in de komende paar weken waar men gegarandeerd om moet lachen gieren brullen, anders ga ik de moeite niet doen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaat zeker geen suprise maken he?![]()
ik zou het gewoon Laten
hihahoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
About 3 weeks to go...and counting.quote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Het ligt er sterk aan of ik een geniale ingeving krijg in de komende paar weken waar men gegarandeerd om moet lachen gieren brullen, anders ga ik de moeite niet doen.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
ik heb wel eens allerlij bullshit van piepschuim tot huitskool in een doos gedaan, die doos vervolgens 3dubbeldik dicht gesticktaped en het cadeautje er na een half uur zoeken stiekem bovenopgelegd
zelf moest ik keihard lachenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op de basisschool kwam de helft van de kinderen altijd met zo zo'n grabbeldoos aan. En ik dan zo'n hele gitaar of een tennisracket maken.![]()
de helft van je klas had meer tijd voor meisjes en leuke dingenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 01:36 schreef Latert het volgende:
Op de basisschool kwam de helft van de kinderen altijd met zo zo'n grabbeldoos aan. En ik dan zo'n hele gitaar of een tennisracket maken.
Dat kun je trouwens ook goed combineren, die twee.![]()
Ik was best tevreden met wat ik toen had. Ik had ook een goed gedicht geschreven waarin ik het woord 'racket' verwerkt had, maar dat meisje moet het zo nodig weer verneuken door het uit te spreken als 'raket'... ja toen snapte niemand er meer wat van.quote:Op zondag 1 december 2013 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kun je trouwens ook goed combineren, die twee.![]()
flopshowtje
Je had je raket tegen haar wang moeten slaan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik was best tevreden met wat ik toen had. Ik had ook een goed gedicht geschreven waarin ik het woord 'racket' verwerkt had, maar dat meisje moet het zo nodig weer verneuken door het uit te spreken als 'raket'... ja toen snapte niemand er meer wat van.![]()
Iedereen heeft nu een leven of iedereen ligt al in bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aww, kan me best voorstellen dat dat balen was ja. En dan je helemaal verheugen op de reactie natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 01:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik was best tevreden met wat ik toen had. Ik had ook een goed gedicht geschreven waarin ik het woord 'racket' verwerkt had, maar dat meisje moet het zo nodig weer verneuken door het uit te spreken als 'raket'... ja toen snapte niemand er meer wat van.
Dichten vind ik ook wel leuk ik begin altijd te laat, dan stress, en dan lukt het opeens.![]()
De avond zelf is altijd wel leuk, maar al dat gestress van tevorenquote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk is het gewoon helemaal kut voor iedereen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Tegenwoordig begin ik altijd 1 of 2 dagen van tevoren.quote:Op zondag 1 december 2013 01:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De avond zelf is altijd wel leuk, maar al dat gestress van tevoren![]()
Ik vind dat gestress ook wel leuk eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 01:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De avond zelf is altijd wel leuk, maar al dat gestress van tevoren![]()
![]()
stressen is niet goed voor je hoofd, daar doen we niet aan in de NWS SCOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heeft men hier al gemeld dat Liesje lief is? Zo nee: bij deze, hou er rekening mee, bedankt, einde mededeling.
Tijd voor ijshockey.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 02:02:18 ]![]()
rekening houden met mensen doen we ook niet in de NWS SC
dat zorgt voor stress
stress zorgt voor minder tetten
minder tetten zorgt voor huilen @ sp3c's placeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
potje ijshockey helpt welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nah. Daar doen ze niet aan hier hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 02:02 schreef LompeHork het volgende:
Heeft men hier al gemeld dat Liesje lief is? Zo nee: bij deze, hou er rekening mee, bedankt, einde mededeling.
Tijd voor ijshockey.![]()
![]()
Zoiets had ik al wel door.quote:Op zondag 1 december 2013 02:02 schreef LompeHork het volgende:
Tijd voor ijshockey.![]()
Dat moet je sowieso nergens doen, dat is veel makkelijker dan al dat gedoe.quote:Op zondag 1 december 2013 02:03 schreef sp3c het volgende:
rekening houden met mensen doen we ook niet in de NWS SCIk welquote:Op zondag 1 december 2013 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah. Daar doen ze niet aan hier hoor.Zie je Liesje? Deze mensen zijn goed bezig.quote:
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 02:05:31 ]![]()
strike back kan ik niet inkomen trouwens, misschien is dat leuker zonder bier opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat ik me niet kan voorstellen want dan heb je nog geen bier opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Pas maar op, nog even en je hoort bij teamOpzij. ...quote:Op zondag 1 december 2013 02:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso nergens doen, dat is veel makkelijker dan al dat gedoe.
[..]
Ik wel
[..]
Zie je Liesje? Deze mensen zijn goed bezig.![]()
hork is #teamsp3c
sowiesoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb het eerste seizoen gezien, tweede aan begonnen maar het was ineens totaal anders, veel cheaperquote:Op zondag 1 december 2013 02:05 schreef sp3c het volgende:
strike back kan ik niet inkomen trouwens, misschien is dat leuker zonder bier op![]()
Dus ik ben na aflevering 3 van seizoen 2 gestopt.![]()
wie is dmOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is voor Freek veel te platvloers, het moet wat minder populistisch.quote:Op zondag 1 december 2013 02:13 schreef Specularium het volgende:
Lekker aan je lootje trekken. #durfgrappentemaken #TeamFreekdeJonge![]()
Mijn moeder.quote:#sp3culariummaardanmindergrappigquote:Op zondag 1 december 2013 02:13 schreef Specularium het volgende:
Lekker aan je lootje trekken. #durfgrappentemaken #TeamFreekdeJonge
I am dissapoint.![]()
Freek is dissapoint dat Hans Teeuwen het veel beter doet.quote:Op zondag 1 december 2013 02:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is voor Freek veel te platvloers, het moet wat minder populistisch.![]()
nee populistisch is een geaccepteerde stroming tegenwoordigquote:Op zondag 1 december 2013 02:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is voor Freek veel te platvloers, het moet wat minder populistisch.
Freek heeft het gezegdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ron Brandsteder is eigenlijk gewoon een beetje een rare snuiterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 02:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liesje, vliesje.
/ronbrandstederlachen.gif![]()
![]()
ik snap hem niet maar ik moest toch lachen, heel raar is datOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die duurde even maarquote:Op zondag 1 december 2013 02:22 schreef Latert het volgende:
Chinezen happen morgenochtend in hun bloodje.
hihahohe!!!
![]()
het is toch wat he menschenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het wachten is nu natuurlijk op guusprogOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Present dan maar.quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Tsjah.quote:
Moet toch wel een beetje proberen aan de verwachtingen te voldoen hier. Kost soms wat moeite maar goed."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
sup guusprogquote:
Hey.quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
ik ga gewoon slapen, jullie komen er zelf wel uit
goedemorgen, goedemorgenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zonde van zo'n mooi stuk vlees.quote:Op zondag 1 december 2013 12:41 schreef YokiKater het volgende:
Paul Walker overleden bij auto-ongeval
Ironisch dat een hoofdrolspeler van Fast and Furious overlijdt aan een autongeluk trouwens.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.![]()
Ik heb weggezapt, kutclub.quote:Op zondag 1 december 2013 13:08 schreef Karina het volgende:
Ik zit Ajax te kijken... met iets van 2 minuten of zo 'vertraging'POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
staan ze al achter.quote:Op zondag 1 december 2013 13:08 schreef Karina het volgende:
Ik zit Ajax te kijken... met iets van 2 minuten of zo 'vertraging'PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Staan vooralsnog wel hoger op de ranglijst.quote:
Maar goed, na vandaag niet meer.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Daarom. Boertjes he?quote:Op zondag 1 december 2013 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Staan vooralsnog wel hoger op de ranglijst.
Maar goed, na vandaag niet meer.
Ik ga skyrim opstarten en streampje ernaast![]()
![]()
Boertjes?quote:Op zondag 1 december 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom. Boertjes he?
Ik ga skyrim opstarten en streampje ernaastPOL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Niet meer of minder dan alles ten Oosten/Zuiden/Noorden van Rotterdam/Amersfoort/Alkmaar.quote:POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Niets tegen sommige boertjes overigens. Alles buiten Amsterdam is tenslotte provinciaal he?quote:Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan alles ten Oosten/Zuiden/Noorden van Rotterdam/Amersfoort/Alkmaar.![]()
Zeggen ze.quote:Op zondag 1 december 2013 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets tegen sommige boertjes overigens. Alles buiten Amsterdam is tenslotte provinciaal he?POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
hij heeft 'even' BF 4 uitgespeeld
gewoon @ launch gekocht natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
feestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
feestje5,50 euro winst maar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 euro ingezet, 10,50 uitgekeerd.
![]()
high roller Corriequote:Op zondag 1 december 2013 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
5,50 euro winst maar hoor5 euro ingezet, 10,50 uitgekeerd.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef sp3c het volgende:
hij heeft 'even' BF 4 uitgespeeld
gewoon @ launch gekocht natuurlijk![]()
![]()
pauper
dus je begon al eerder aan het spel en hebt hem nu net pas even uitgespeeld?
ik vind dat je een beetje een loopje neemt met de waarheid Battlepeun
Nee, nee, nee. Ik heb hem een paar weken na de launch gedownload. Maar ben m'n pc 2 weken kwijt geraakt voor reparatie. Vandaar.quote:Op zondag 1 december 2013 18:21 schreef sp3c het volgende:
dus je begon al eerder aan het spel en hebt hem nu net pas even uitgespeeld?
ik vind dat je een beetje een loopje neemt met de waarheid Battlepeun![]()
singleplayer duurt 5 uur ofzo
oeh das wel netjes, op deze manier heb je geen baan meer nodigquote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik begon dinsdag met een tientje, heb nu 70,50
Moet ik wel steeds winnen natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh das wel netjes, op deze manier heb je geen baan meer nodig![]()
Cnorrie betaald het bier volgende week
ik stopte gewoon met lezenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben niet zo moeilijk, ik accepteer bier vanuit elke laag van de bevolkingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Half 9 laatste aflevering van Penoza, ik denk ik zeg het even. Verder heb ik nog niks gezegd vandaag dus moet kunnen, toch?!![]()
penozaquote:Op zondag 1 december 2013 20:01 schreef Jian het volgende:
Half 9 laatste aflevering van Penoza, ik denk ik zeg het even. Verder heb ik nog niks gezegd vandaag dus moet kunnen, toch?!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
wat is penoza nu eigenlijk?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is dom en dan nu gaan klagen, ja, sorry hoorquote:Op zondag 1 december 2013 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Heel Penoza niet gevolgd dus de finale kijken is dan ook een beetje raar.![]()
![]()
Ik klaag helemaal nergens!quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is dom en dan nu gaan klagen, ja, sorry hoorIk heb wel begrepen dat het een goede serie is maar gewoon niet gevolgd. Veel plezier in ieder geval.
![]()
Ik ben zelf niet zo'n fan van Hans Kraay jr.quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Om half 9 ga ik gewoon weer SBS kijken. En ik heb een kutbui.
/einde bericht![]()
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Om half 9 ga ik gewoon weer SBS kijken. En ik heb een kutbui.
/einde bericht![]()
Ik wel van Koosquote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n fan van Hans Kraay jr.![]()
![]()
klinkt als iets wat ik zou bestellen in een Mexicaans resteaurantquote:Op zondag 1 december 2013 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daaag, dat gelooft echt niemand hoor.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Top serie! Gewoon beginnen met seizoen 1, is weer eens wat anders dan The Walking Dead ...quote:Op zondag 1 december 2013 20:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is. Dus misschien. En misschien = nee.![]()
Je kan het gewoon terugkijken via uitzending gemist, ik zou het doenquote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik klaag helemaal nergens!Ik heb wel begrepen dat het een goede serie is maar gewoon niet gevolgd. Veel plezier in ieder geval.
![]()
Ik zou het niet doenquote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
klinkt als iets wat ik zou bestellen in een Mexicaans resteaurant![]()
![]()
nu heb ik er zin in
Kan maar ik kijk niet graag dingen op mijn laptop.quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan het gewoon terugkijken via uitzending gemist, ik zou het doen![]()
oeh morgen weer Walking Dead
de guvner heeft een tank
Koos Spee, onwetende.quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Koos, koos? Hans Kraay jr, presenteert toch alles bij SBS ?![]()
heb je nog steeds die oude matige tv?quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar ik kijk niet graag dingen op mijn laptop.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar sinds een aflevering of 4 heb ik het een beetje gehad met dat ghnaaaarrgggg, gnooogaaahrrrrrrr, en die afvallende ledematen, zomaar opeens was het een beetje klaar.quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef sp3c het volgende:
oeh morgen weer Walking Dead
de guvner heeft een tank![]()
ja maar dan kun je idd geen beelden naar je tv sturenquote:Op zondag 1 december 2013 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ongeveer dezelfde als Karina. Doet het nog steeds prima.
superuitvinding is dat
goede grapquote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar sinds een aflevering of 4 heb ik het een beetje gehad met dat ghnaaaarrgggg, gnooogaaahrrrrrrr, en die afvallende ledematen, zomaar opeens was het een beetje klaar.
8/10Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me inderdaad wel handig, maar ik wacht gewoon nog even tot deze ermee op houdt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar dan kun je idd geen beelden naar je tv sturen
superuitvinding is dat![]()
zou ik ook doen hoor maar damn die shit is awesomequote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel handig, maar ik wacht gewoon nog even tot deze ermee op houdt.
tegenwoordig heb ik gewoon groter een tweede scherm voor mijn pc aan de muur hangen schuin achter mijn pc scherm .... geen grapjes
keihard werken met southpark.com op de achtergrondOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
True storyquote:Op zondag 1 december 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou ik ook doen hoor maar damn die shit is awesome![]()
![]()
NHL streams op de tv
* sp3c komt niet meer buitenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
krijg alleen last van mijn nek af en toe .... raar is dat
maar ...quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen grap, ik vind er geen moer meer aan
dit seizoen is het beste seizoen!
de guvnor heeft een fucking tank!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
shit is aan broOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
met je PelozaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had eerst een 40" scherm regelrecht voor mijn neus staan, daar werd ik helemaal gek van. Nu heb ik een 32" scherm plus nog wat kleinere extra schermen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef sp3c het volgende:
krijg alleen last van mijn nek af en toe .... raar is dat![]()
Echt niet, ik vind er geen verrassing meer inzitten, eerst dat zieke gedoe in die gevangenis en omdat ze wel door hebben dat, dat het niet echt doet trekken ze de guvnor weer uit de kast ....quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar ...
dit seizoen is het beste seizoen!
de guvnor heeft een fucking tank!!!![]()
![]()
![]()
niet mieten JianOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
in de strip welquote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is heul niet de guvnor, hij mist een arm ....Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
het is losjes gebaseerd op een stripverhaalquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kijk dan goed, hij heeft een pistool op zijn rechterheup ....... en hoe gaat ie dat dan pakken?quote:![]()
![]()
Ah ok, vandaar.quote:Op zondag 1 december 2013 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is losjes gebaseerd op een stripverhaal![]()
met zijn tandenquote:Op zondag 1 december 2013 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk dan goed, hij heeft een pistool op zijn rechterheup ....... en hoe gaat ie dat dan pakken?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, doe maar lollig, maar het is wel zo, had je nog niet gezien hèquote:
Oh, Penoza begint, stil, kijken![]()
details
Corrie
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: