Gedaan, maar bij mij doet hij het niet? Die ander nog even proberen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
Ik lees dit net in een ander topic
Jullie moeten even het woord 'askew' googelen. Zo grappig.
En 'do a barrel roll'
Is ook niet verplicht hoor, maar vind het ergens wel leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Nee heb ik niet gezien helaas. Dit is voor ABO? Ik heb ooit meegedaan maar toen was het (gelukkig) nog niet met surprises, alleen maar met gedichtjes.
Gedichtje maken lukt dan nog wel
Ha! tijd geleden dat mijn scherm er zo uitzagquote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
Ik lees dit net in een ander topic
Jullie moeten even het woord 'askew' googelen. Zo grappig.
Deze geef ik dus nog even een 10/10.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
MISSCHIEN ZAG HIJ JE GEWOON OVER HET HOOFD UCCERS!!!!!!!!!
Ik wilde weer een hilarische grap maken maar ik ga gewoon vragen of het met een fohn niet sneller gaat.quote:Op zondag 1 december 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Het duurt gewoon steeds lang voor een laag droog is en je hebt schijnbaar een boel lagen nodig voor het echt hard is.
Goeden tip.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde weer een hilarische grap maken maar ik ga gewoon vragen of het met een fohn niet sneller gaat.
Ik had hem in een pan op mijn gaskachel gelegd. En ik dacht dat hij wel droog en hard genoeg was dus ik heb net de ballon stuk gemaakt. Helaas was hij bovenin nog niet droog genoeg dus nu zit er een scheur in.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde weer een hilarische grap maken maar ik ga gewoon vragen of het met een fohn niet sneller gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:18 schreef Latert het volgende:
Wij hebben net lootjes getrokken. We hebben afgesproken om geen suprise te maken tenzij je daar echt heel veel zin en tijd voor hebt.
We vieren het trouwens pas met kerstmis.Je gaat zeker geen suprise maken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
terecht vind ikquote:Op zondag 1 december 2013 01:08 schreef Latert het volgende:
Ik had de pagina blijkbaar nog open staan...
[..]
Deze geef ik dus nog even een 10/10.
Het ligt er sterk aan of ik een geniale ingeving krijg in de komende paar weken waar men gegarandeerd om moet lachen gieren brullen, anders ga ik de moeite niet doen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaat zeker geen suprise maken he?
About 3 weeks to go...and counting.quote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Het ligt er sterk aan of ik een geniale ingeving krijg in de komende paar weken waar men gegarandeerd om moet lachen gieren brullen, anders ga ik de moeite niet doen.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:36 schreef Latert het volgende:
Op de basisschool kwam de helft van de kinderen altijd met zo zo'n grabbeldoos aan. En ik dan zo'n hele gitaar of een tennisracket maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |