quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef Latert het volgende:
[..]Nee, gewoon nee. Ik bedoel dames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon niet zoveel onzin kopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat je niet alles op 1m hoogte kan zetten.
Die hangen bij mij wel op 1mtr.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon niet zoveel onzin kopen
je hebt echt geen 13 verschillende potjes koriander nodig
Gegeten heb ik al, ik ga nu voor de borrelnootjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
ik begin nu wel honger te krijgen maar ik heb absoluut geen zin om te koken
Thuisbezorgd.nl of toch maar moed maken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
ik begin nu wel honger te krijgen maar ik heb absoluut geen zin om te koken
Die bezorgen lekker eten, en leuke Marokkaantjes, recht op je stoep.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl of toch maar moed maken.
Die marokkaantjes zijn hier niet zo leuk...wel pas een leuke nederlandse jongen aan de deur gehad, maar die ging meteen weer wegquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bezorgen lekker eten, en leuke Marokkaantjes, recht op je stoep.
Dat doen ze meestal, helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die marokkaantjes zijn hier niet zo leuk...wel pas een leuke nederlandse jongen aan de deur gehad, maar die ging meteen weer weg
Die hier komen zijn te jong. Wel van de week een aardige taxichauffeur.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bezorgen lekker eten, en leuke Marokkaantjes, recht op je stoep.
Terwijl ze in films altijd een heel ander scenario laten zien...je kan ook niets meer gelovenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen ze meestal, helaas.
Nee, want mijn gang ligt hoger dan de gallerij dus ik smokkel er een paar cm bij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
MISSCHIEN ZAG HIJ JE GEWOON OVER HET HOOFD UCCERS!!!!!!!!!
Ach je hebt ook genoeg bezorgers rond of over de 20.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hier komen zijn te jong. Wel van de week een aardige taxichauffeur.
mweh, still funnyquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want mijn gang ligt hoger dan de gallerij dus ik smokkel er een paar cm bij.
Nee hier niet allemaal 16 of zo denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach je hebt ook genoeg bezorgers rond of over de 20.
In Damsko zijn er natuurlijk ook enorm veel jonge allochtonen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hier niet allemaal 16 of zo denk ik.
Mijn eerste 10quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh, still funny
ik geef het gewoon een 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |