Ik ken zat lange meiden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel een van de langste. iedereen is zeker klein tegenwoordig
Ja dat zal het zijn...wel allemaal langer dan 1.60m want ik ben altijd één van de kleinste.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel een van de langste. iedereen is zeker klein tegenwoordig
Het is gewoon zo, ken ook zat kleine meiden natuurlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
opperhosselaar yoki weer wel hoor mensen
Er zijn dan ook amper mannen die kleiner zijn dan ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Speltip 3469:
-De vrouw mag niet langer zijn dan de man.
ik vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Speltip 3469:
-De vrouw mag niet langer zijn dan de man.
Omdat je niet alles op 1m hoogte kan zetten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het wel wat hebben
dan kun je tenminste blijven zitten en je wedstrijd afkijken als er weer iets uit het kastje gepakt moet worden .... waarom vrouwen altijd voor het kastje dat op 2 meter hoogte zit gaan snap ik echt niet
Drugshond wel denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn dan ook amper mannen die kleiner zijn dan ik.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, ken ook zat kleine meiden natuurlijkMaar genoeg die tussen de 1.80 en 1.86 zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef Latert het volgende:
[..]Nee, gewoon nee. Ik bedoel dames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon niet zoveel onzin kopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat je niet alles op 1m hoogte kan zetten.
Die hangen bij mij wel op 1mtr.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon niet zoveel onzin kopen
je hebt echt geen 13 verschillende potjes koriander nodig
Gegeten heb ik al, ik ga nu voor de borrelnootjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
ik begin nu wel honger te krijgen maar ik heb absoluut geen zin om te koken
Thuisbezorgd.nl of toch maar moed maken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
ik begin nu wel honger te krijgen maar ik heb absoluut geen zin om te koken
Die bezorgen lekker eten, en leuke Marokkaantjes, recht op je stoep.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl of toch maar moed maken.
Die marokkaantjes zijn hier niet zo leuk...wel pas een leuke nederlandse jongen aan de deur gehad, maar die ging meteen weer wegquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bezorgen lekker eten, en leuke Marokkaantjes, recht op je stoep.
Dat doen ze meestal, helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die marokkaantjes zijn hier niet zo leuk...wel pas een leuke nederlandse jongen aan de deur gehad, maar die ging meteen weer weg
Die hier komen zijn te jong. Wel van de week een aardige taxichauffeur.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bezorgen lekker eten, en leuke Marokkaantjes, recht op je stoep.
Terwijl ze in films altijd een heel ander scenario laten zien...je kan ook niets meer gelovenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen ze meestal, helaas.
Nee, want mijn gang ligt hoger dan de gallerij dus ik smokkel er een paar cm bij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
MISSCHIEN ZAG HIJ JE GEWOON OVER HET HOOFD UCCERS!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |