scheelt toch weer een paar centimeterquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die heb ik vroeger wel gehad, speciale voor je haar.
Ja dat moeten we niet hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:57 schreef Latert het volgende:
Maar dan lijk je aan de andere kant weer op een kabouter...
Jij bent toch niet zo ontzettend lang?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik zou juist weer wat kleiner willen zijn. Die laarzen zijn niet eens zo heel hoog maar dan voel ik me al een reus.
Niet waar met die laarzen was ik net zo groot als jij man.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:59 schreef sp3c het volgende:
je bent met je laarsen nog steeds 3 koppen kleiner dan mei Cnor, zit niet te overdrijven
1.76 met die laarzen over de 1.80 Weet niet precies hoe hoog de hakken zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo ontzettend lang?
Ze klimt wel makkelijk op de kast.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo ontzettend lang?
Oh nou dat is niet gigantisch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet waar met die laarzen was ik net zo groot als jij man.
[..]
1.76 met die laarzen over de 1.80 Weet niet precies hoe hoog de hakken zijn.
Dat zou ik ook wel handig vinden...ik moet altijd eerst een trapje zoeken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze klimt wel makkelijk op de kast.
Ik ken zat lange meiden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel een van de langste. iedereen is zeker klein tegenwoordig
Ja dat zal het zijn...wel allemaal langer dan 1.60m want ik ben altijd één van de kleinste.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel een van de langste. iedereen is zeker klein tegenwoordig
Het is gewoon zo, ken ook zat kleine meiden natuurlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
opperhosselaar yoki weer wel hoor mensen
Er zijn dan ook amper mannen die kleiner zijn dan ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Speltip 3469:
-De vrouw mag niet langer zijn dan de man.
ik vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Speltip 3469:
-De vrouw mag niet langer zijn dan de man.
Omdat je niet alles op 1m hoogte kan zetten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het wel wat hebben
dan kun je tenminste blijven zitten en je wedstrijd afkijken als er weer iets uit het kastje gepakt moet worden .... waarom vrouwen altijd voor het kastje dat op 2 meter hoogte zit gaan snap ik echt niet
Drugshond wel denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn dan ook amper mannen die kleiner zijn dan ik.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, ken ook zat kleine meiden natuurlijkMaar genoeg die tussen de 1.80 en 1.86 zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |