Wasn't me this time.quote:
Dan is de fantasie eraf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet 1 van die andere postte. Doorzichtige, gevulde broekjes
Klinkt als een aangename zaterdagavond.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet 1 van die andere postte. Doorzichtige, gevulde broekjes
Ook nu nog actueelquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
IDO / Gordon geniet: 'Geef dat kind een nekschot.'
quote:De omroep constateert dat Gordon grof in de mond is. ,,Dat is vaak heel leuk, maar soms ongepast. We bekijken of we deze zin eruit moeten knippen.’’ Gordon zegt dat het nog wel veel erger zal worden. ,,Dit is het puntje van de ijsberg.’’
Ik bedoelde meer Dan...maar je hebt gelijk, aangezien de heren hier schijnen te denken dat ik 1.20m benquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
1 meter 50 is een redelijk grote pener hoor.
De mannelijke versie van de kamelenteen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet helemaal doorzichtig he? Maar wel zo dat je de 'vormen' ziet
Nou ja zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef Latert het volgende:
[..]
De mannelijke versie van de kamelenteen?
Kamelenpener is dat dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef Latert het volgende:
[..]
De mannelijke versie van de kamelenteen?
Dat is al een half topic zo denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschurft heeft nu een erectie.
als je Corrie dr laarsen aantrekt welquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer Dan...maar je hebt gelijk, aangezien de heren hier schijnen te denken dat ik 1.20m ben
klinkt niet als iets wat ik ga downloaden binnenkortquote:
Lijkt me niet nee, is ook meer iets voor dames en homo'squote:Op zaterdag 30 november 2013 20:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
klinkt niet als iets wat ik ga downloaden binnenkort
En mijn haar opsteekt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je Corrie dr laarsen aantrekt wel
ja met van die chinese eetstokjes erinquote:
Oh die heb ik vroeger wel gehad, speciale voor je haar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja met van die chinese eetstokjes erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |