Ik had het al gezien. Ga ik kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
21.10 ned 3 De Top 2000 Quiz met Leo, ik zeg het even want dat is leuk
De batterij van de dildo is vast leeg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef sp3c het volgende:
hoezo, is de buurman weer op bezoek ofzo
Dildo's hebben meestal geen batterij... vibrators welquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De batterij van de dildo is vast leeg.
Same thing.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dildo's hebben meestal geen batterij... vibrators wel
Plaatjes van mannen graag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik zal geen plaatjes posten, google maar
Oeh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze kan nog wel, ik zag er een paar waarvan ik dacht, nah die kunnen niet door de beugel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
Die Transporter films zijn echt zo'n enorme baggerstroom uit je beeldbuis.
Wasn't me this time.quote:
Dan is de fantasie eraf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet 1 van die andere postte. Doorzichtige, gevulde broekjes
Klinkt als een aangename zaterdagavond.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet 1 van die andere postte. Doorzichtige, gevulde broekjes
Ook nu nog actueelquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
IDO / Gordon geniet: 'Geef dat kind een nekschot.'
quote:De omroep constateert dat Gordon grof in de mond is. ,,Dat is vaak heel leuk, maar soms ongepast. We bekijken of we deze zin eruit moeten knippen.’’ Gordon zegt dat het nog wel veel erger zal worden. ,,Dit is het puntje van de ijsberg.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |