w8, deze werkt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Nee dat wordt hem niet Yoki. Doe maar iets anders
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
Hoe knap 'n vent ook is, 'n slip maakt 't weer raar.
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel ergens een "commando" foto van mijzelf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef sp3c het volgende:
gewoon commando en stiekem windmolentjes maken als niemand kijkt
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest lachenZiet er inderdaad een beetje raar uit.
Ja nog steeds...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
gewoon naar Corrie sturen, die zit nog met dr broek aan ffs
Nee, maar ik zou er voor tekenen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:38 schreef Webschip het volgende:
Een van de heren is misschien wel Voorbips.
Nou die linkse niet hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou er voor tekenen.
you and me both broederquote:
Tja daarom staan zij ook op die foto's hequote:Op zaterdag 30 november 2013 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
Maar sowieso, zwemkleding staat alleen maar bij dergelijke lichamen.
Die is gewoon slank hoor, alleen wat gespierder.quote:
Bij mij werkt het eerder tegenovergesteld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja daarom staan zij ook op die foto's heAnders koopt niemand het.
Buikje, toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is gewoon slank hoor, alleen wat gespierder.
Voor zo'n buikje zou ik zelfs tekenen.quote:
Haha beterquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
ow kijk wat je gedaan hebt Corrie?
nu is die andere er ook ..
Minder frikadellen etenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor zo'n buikje zou ik zelfs tekenen.
Dus jij ziet liever een dikke vent met zo een slip aanquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mij werkt het eerder tegenovergesteld.
Als ik zoiets aan zou trekken zou de spiegel zelfs barsten.
M'n eetpatroon valt wel mee, ik eet niet ongezond.quote:
Moodkiller.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:44 schreef YokiKater het volgende:
Een Dries voor deze topicje
[ afbeelding ]
Niet eens met gele zwembroekquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:44 schreef YokiKater het volgende:
Een Dries voor deze topicje
[ afbeelding ]
Bespaar ons dat leed.quote:
Asjeblieft niet zeg, ik heb nu wel genoeg kerels in slipjes gezien. Ik wil tetten en kamelentenen!quote:
Post die dan! Ik ga geen tetten zoeken joh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg, ik heb nu wel genoeg kerels in slipjes gezien. Ik wil tetten en kamelentenen!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil tetten en kamelentenen!
Ik laat mij graag verrassen en bedienen, laatst zag ik hier nog een gifje van Jennifer Love Huge Tits. Dat was een goeie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Post die dan! Ik ga geen tetten zoeken joh.
die film wordt je niet vrolijk van trouwens maar Jennifer doet het primaquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik laat mij graag verrassen en bedienen, laatst zag ik hier nog een gifje van Jennifer Love Huge Tits. Dat was een goeie.
Die zijn ook wel sexy.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
ik google alleen naar ijshockey vrinden, dat komt later nog wel
Uit die film waar ze zo'n golddigger speelt zeker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik laat mij graag verrassen en bedienen, laatst zag ik hier nog een gifje van Jennifer Love Huge Tits. Dat was een goeie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |