Die film was wel matig ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
die film wordt je niet vrolijk van trouwens maar Jennifer doet het prima
Ja, die ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uit die film waar ze zo'n golddigger speelt zeker?
Sp3c wordt wild nu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
IJshockey wordt ook mijn favoriete sport nu.
[ afbeelding ]
VS post tenminste foto's van leuke ijshockeijersquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
goalie natuurlijk
goed verhaal weer [ afbeelding ]
Haha, ja dat gifje heeft waaghals ook ergens.quote:
Niet met zo'n allesverhullend pak aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
VS post tenminste foto's van leuke ijshockeijers
nee man, dude krijgt geen contract meer waarschijnlijkquote:
Exactquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet met zo'n allesverhullend pak aan.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Exact
En gaat het om deze gif? Ik weet niet welke er wordt bedoeld.
[ afbeelding ]
Zelfs dan wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet met zo'n allesverhullend pak aan.
Weet ik veel wat de teams zijn in de NHL, maar de hunks zijn leuk.quote:
Niet mis inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs dan wel.
[ afbeelding ]
Maar zonder is ook leuk ja.
[ afbeelding ]
Ja, dat kloptquote:Op zondag 1 december 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde jurkje dus uit dezelfde film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
hoe vonden jullie die?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
potje giechelen hoor hier thuisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mannen mogen ook best giechelen als ze daar zin in hebbenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
daar ga je al fout cnorquote:Op zondag 1 december 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
Nee die moeten mannelijk lachen, niet giechelen als een schoolmeisje.
echte mannen moeten niets, gewoon, helemaal niets
tenzij ze daar zin an hebben en zelfs dan hoeft het niet zo nodigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ach meeste mannen zitten onder de plak bij een vrouw en moeten wel van allesquote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar ga je al fout cnor
echte mannen moeten niets, gewoon, helemaal niets
tenzij ze daar zin an hebben en zelfs dan hoeft het niet zo nodig![]()
![]()
soms doe ik iets niet terwijl ik er juist heel veel zin in had gewoon omdat van mij verwacht werd dat ik het wel deed
gewoon als een baasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |