Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik liep dus langs dit huis vanmiddag
[ afbeelding ]
En dat is alleen de zijkant nog maar. De voorkant van het huis hing ook helemaal volquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]das veel versiering
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat is alleen de zijkant nog maar. De voorkant van het huis hing ook helemaal vol![]()
Dat vergeet ik steeds. Dat hebben we hier nietquote:
achterlijk volk daarquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vergeet ik steeds. Dat hebben we hier niet
Jawel, ik liet me inspireren door een huis waar ik vandaag langs liep thoughquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef DaMart het volgende:
Ben je niet een beetje vroeg met deze TT?
Hey Minthyquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
"Merry christmas"
"Gelukkig nieuwjaar"
De twee snelstlopende topics in MyAT.
Ik haat feestdagen![]()
Tevens; hai!
Minthyyyyyquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
"Merry christmas"
"Gelukkig nieuwjaar"
Ik haat feestdagen![]()
Tevens; hai!
minthyquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
"Merry christmas"
"Gelukkig nieuwjaar"
Ik haat feestdagen![]()
Tevens; hai!
Verjaardagen zijn ook stomquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Ik vind mijn verjaardag trouwens pas kut
De feestdagen vind ik wel leuk
Allesbehalve youngquote:
Dat is wel vervelend dat je daar veel last van hebtquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Allesbehalve young![]()
Verder wel goed eigenlijk. Alleen nog steeds smerig veel last van vermoeidheid en spierpijn![]()
En hoe gaat het met u?
ik vind het allemaal kutquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Ik vind mijn verjaardag trouwens pas kut
De feestdagen vind ik wel leuk
Ik vind in NL 2e kerstdag trouwens wel kutquote:
Het went, duurt inmiddels al meer dan een jaar. Er zit verbetering inquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend dat je daar veel last van hebt
Hier wel okay I guess. Mag niet klagen. Over 3 weken kom ik voor 10/11 dagen naar Nederland
OMG dat is wel heel erg lang zegquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Het went, duurt inmiddels al meer dan een jaar. Er zit verbetering in![]()
Oh, wat tof jong!
Klopt. Als ik iets doe dan doe ik het gelijk goed. Helaasquote:
Zeker helaas op deze manierquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Als ik iets doe dan doe ik het gelijk goed. Helaas
in belgie vieren ze geen 2de kerstdagquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind in NL 2e kerstdag trouwens wel kut
Maar oudejaarsdag en kerst (25e) vind ik wel leuk
Boxing day is bollocks
Ik zou wel eens graag als zwarte piet verkleed willen trouwensquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stu krijgt de zwarte piet toegespeeld.
quote:
De dag na kerst (in NL dus 2e kerstdag)quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie vieren ze geen 2de kerstdag![]()
wat is boxing day
ik ben het de laatste jaren al geweest voor mij hoeft het niet meer hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel eens graag als zwarte piet verkleed willen trouwens
Waarom nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben het de laatste jaren al geweest voor mij hoeft het niet meer hoor
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
De dag na kerst (in NL dus 2e kerstdag)
warm pak plus de schminkquote:
Wat is het probleem met de schminkquote:
Das echt gaaf om te doen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel eens graag als zwarte piet verkleed willen trouwens
dat begint te jeuken plus het er weer afhalen is een rampquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het probleem met de schmink
quote:
ik zoek nog een zwarte piet voor aankomende zaterdagquote:
Oooh, dat is wel een nadeel danquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begint te jeuken plus het er weer afhalen is een ramp
Op 7 december?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zoek nog een zwarte piet voor aankomende zaterdag
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je zoveel kut vindt. Slechte grap
quote:
overal eigenlijk op Fok!quote:
Ja, het is inderdaad erg rustig op het forumquote:
Op zaterdagavond is het vaak al iets rustiger en ik gok dat veel mensen vanavond Sinterklaas vierenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad erg rustig op het forum![]()
Dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Op zaterdagavond is het vaak al iets rustiger en ik gok dat veel mensen vanavond Sinterklaas vieren
Bij DaMart is er nu een KSC-Sinterklaasmeetquote:Op zondag 1 december 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Op zaterdagavond is het vaak al iets rustiger en ik gok dat veel mensen vanavond Sinterklaas vieren
Meeste volk is alweer thuisquote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij DaMart is er nu een KSC-Sinterklaasmeet
Oh, tof! Alleen voor KSC'ers of forumbreed?quote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij DaMart is er nu een KSC-Sinterklaasmeet
Lees nog eens een keer.quote:Op zondag 1 december 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, tof! Alleen voor KSC'ers of forumbreed?
Ik vind het geen vreemde vraag. LompeHork kun je nauwelijks een KSC'er noemenquote:
Ze sprak haar tegen in haar eigen post.quote:Op zondag 1 december 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het geen vreemde vraag. LompeHork kun je nauwelijks een KSC'er noemen
Ja, ga maar gewoon naar het toiletquote:Op zondag 1 december 2013 00:10 schreef JJH het volgende:
En er was al genoeg gezeken op de TT geloof ik?
vanmiddag sinterklaasfeest op mn werk gehad, vanavond uit wezen eten met z'n 3-en (oudste zoon is uit logeren)quote:
Klinkt gezelligquote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanmiddag sinterklaasfeest op mn werk gehad, vanavond uit wezen eten met z'n 3-en (oudste zoon is uit logeren)
eer-ikquote:
ik heb het tegenwoordig ook druk op de zaterdagquote:Op zondag 1 december 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
mooi toch? Volle toko?quote:Op zondag 1 december 2013 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het tegenwoordig ook druk op de zaterdag![]()
tof, veel batsende klandiziequote:Op zondag 1 december 2013 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Naamgenoten ftw! How goes it?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naamgenoten ftw! How goes it?
Volgens mij is dit weer m'n jaarlijkse terugkomdag, veel vaker dan 1 a 2 dagen per jaar kom ik niet meer!
Haha dat geloof ik. We verkeren niet allemaal meer in onze tienerjaren of begin 20-er jaren.quote:Op zondag 1 december 2013 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er tegenwoordig wel meer met een dergelijk gemiddelde
of zelfs maar begin 40-er jarenquote:Op zondag 1 december 2013 00:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha dat geloof ik. We verkeren niet allemaal meer in onze tienerjaren of begin 20-er jaren.
Toch vind ik het zo af en toe nog wel eens mooi om te komen kijken. Altijd leuk om dan toch weer welkom geheten te worden.
Zijn gangetje en daar?quote:Op zondag 1 december 2013 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naamgenoten ftw! How goes it?
Volgens mij is dit weer m'n jaarlijkse terugkomdag, veel vaker dan 1 a 2 dagen per jaar kom ik niet meer!
nog wel frequent, maar toch minder, net zoals de algemene postaantallen hierquote:Op zondag 1 december 2013 00:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha ok, mag ook. Frequent bezoeker (nog steeds?)?
Haha ja, wat zullen we zeggen... Grotendeels naar wens hier. Ik weet niet of mijn buren op dit moment blij met me zijn, heb weer eens een LP van de Black Keys gevonden en die staat ietwat hard aan.quote:
Ai.quote:Op zondag 1 december 2013 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha ja, wat zullen we zeggen... Grotendeels naar wens hier. Ik weet niet of mijn buren op dit moment blij met me zijn, heb weer eens een LP van de Black Keys gevonden en die staat ietwat hard aan.
Is KSC naar de haaien aan het gaan ja?quote:Op zondag 1 december 2013 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog wel frequent, maar toch minder, net zoals de algemene postaantallen hier
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 goldfinger1963
02. 028 Stuart
03. 012 crv
04. 011 DaMart
05. 009 minthy
06. 007 Toekito
07. 006 xBubbles
08. 006 Bos81
09. 005 DeZwabber
10. 005 roos85
11. 003 littledrummergirl
12. 002 the-brother-of-uzunumaki
13. 002 Tjacka
14. 001 MPG
15. 001 sararaats
16. 001 gianni61
Een 2e plaats, dat is lang geledenquote:Op zondag 1 december 2013 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[quote](i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 goldfinger1963
02. 028 Stuart
03. 012 crv
04. 011 DaMart
05. 009 minthy
06. 007 Toekito
07. 006 xBubbles
08. 006 Bos81
09. 005 DeZwabber
10. 005 roos85
11. 003 littledrummergirl
12. 002 the-brother-of-uzunumaki
13. 002 Tjacka
14. 001 MPG
15. 001 sararaats
16. 001 gianni61
je ziet de druktequote:Op zondag 1 december 2013 00:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is KSC naar de haaien aan het gaan ja?
Vinnik van niet.quote:Op zondag 1 december 2013 00:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is KSC naar de haaien aan het gaan ja?
Als je links- en rechtsboven en onder ook meetelt heb ik er 8. Echter heb ik ook wel eens last van hun dus vind ik het vrij legitiem dat ze ook wel eens last van mij hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 00:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai.
Ik heb momenteel alleen bovenburen![]()
Sympathiek van jequote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes, maar de opkomst vanuit hier was karig, dus mocht ik stoelen vullen
Ik heb de tijden nog meegemaakt hier dat er meerdere topics per dag doorheen gingen maar toen was ik even werkloos tussen studie en werk in. Ergo, ik had geen zak te doen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vinnik van niet.
Het is soms rustig, maar er zijn dagen bij dat er wel een tempo inzit, Maar goed ook met minder snelheid kan het gewoon gezellig zijn. Ik heb het zelf trouwens liever wat rustig. Als de pagina's er doorheen vliegen, vind ik het persoonlijk minder leuk. Te lastig om te volgen![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes, maar de opkomst vanuit hier was karig, dus mocht ik stoelen vullen
Mja, voor deze tijd op de dag vind ik het nog vrij druk. Meestal kom ik ergens in december eens koekeloeren en dan is er écht niemand.quote:
Minder snelheid is in SC's vaak juist fijn, dan is het niet zo chaotisch en is het beter te volgen voor mensen die er wat minder vaak komen. Een topic is nooit dood als er een weekje niet in gepost is (moet je nagaan, die tijdspannequote:Op zondag 1 december 2013 00:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vinnik van niet.
Het is soms rustig, maar er zijn dagen bij dat er wel een tempo inzit, Maar goed ook met minder snelheid kan het gewoon gezellig zijn. Ik heb het zelf trouwens liever wat rustig. Als de pagina's er doorheen vliegen, vind ik het persoonlijk minder leuk. Te lastig om te volgen![]()
Zo rol ikquote:
Ik had in alle eerlijkheid 0,0 interessequote:Op zondag 1 december 2013 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had best willen komen ook, maar kon pas erg laat daar zijn
jij wil sowieso geen grote meetsquote:Op zondag 1 december 2013 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had in alle eerlijkheid 0,0 interesse
Ah ja, dat was dan zonde want rond 22:00 waren de meeste mensen wel klaar, desalniettemin erg gezelligquote:Op zondag 1 december 2013 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sfeerverneukend, TR gemacht.quote:Op zondag 1 december 2013 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weer een note erbij straksquote:Op zondag 1 december 2013 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah ja, dat was dan zonde want rond 22:00 waren de meeste mensen wel klaar, desalniettemin erg gezellig
[..]
Sfeerverneukend, TR gemacht.
ik had er tegen half 8 geweest, beetje te kortquote:Op zondag 1 december 2013 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah ja, dat was dan zonde want rond 22:00 waren de meeste mensen wel klaar, desalniettemin erg gezellig
[..]
Sfeerverneukend, TR gemacht.
Dan moet je er bij mij nog 2 bijtellen (1e woonlaag enzo)quote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je links- en rechtsboven en onder ook meetelt heb ik er 8.
Ik hoor die bijna nooit, Maar goed het zijn ook allemaal oudere mensen. En ikzelf heb het ook niet op erg hardstaande muziek. (Slayer gaat er op zijn tijd wel in, maar dan op een geluidsniveau wat eigenlijk Slayer-onwaardig is)quote:Echter heb ik ook wel eens last van hun dus vind ik het vrij legitiem dat ze ook wel eens last van mij hebben.
Ik haat meets.quote:Op zondag 1 december 2013 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heul kort dan jaquote:Op zondag 1 december 2013 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had er tegen half 8 geweest, beetje te kort
acht komt wel weer gauw eens een of andere meet met Koen er bij
Welnee, ik ben helemaal ingeburgerd, ik heb de hele avond koffie gedronken met MPGquote:
Ja, als ik zo ga tellen heb ik er nog veel meer. Ik woon op de 3e verdieping en midden in het blok ongeveer dus heb aan alle kanten buren. Alleen voor en achter niet.quote:Op zondag 1 december 2013 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je er bij mij nog 2 bijtellen (1e woonlaag enzo)
[..]
Ik hoor die bijna nooit, Maar goed het zijn ook allemaal oudere mensen. En ikzelf heb het ook niet op erg hardstaande muziek. (Slayer gaat er op zijn tijd wel in, maar dan op een geluidsniveau wat eigenlijk Slayer-onwaardig is)
MPG geen bier gedronken?quote:Op zondag 1 december 2013 00:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel heul kort dan ja
En dat komt volgens mij wel goed, toch vreemd dat wij elkaar nooit gemeet hebben
[..]
Welnee, ik ben helemaal ingeburgerd, ik heb de hele avond koffie gedronken met MPG
Dan moet ik er nog meer bij tellen, als ik je goed begrijp. Ik woon op 3 hoog en in het midden van het blok dus heb omringend buren. Alleen achter en voor niet.quote:Op zondag 1 december 2013 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je er bij mij nog 2 bijtellen (1e woonlaag enzo)
[..]
Ik hoor die bijna nooit, Maar goed het zijn ook allemaal oudere mensen. En ikzelf heb het ook niet op erg hardstaande muziek. (Slayer gaat er op zijn tijd wel in, maar dan op een geluidsniveau wat eigenlijk Slayer-onwaardig is)
eerder dit jaar was ik erg dicht bij je in de buurt bij een meetquote:Op zondag 1 december 2013 00:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel heul kort dan ja
En dat komt volgens mij wel goed, toch vreemd dat wij elkaar nooit gemeet hebben
Ah, vandaar.quote:Op zondag 1 december 2013 00:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moest nog rijden, ik ook trouwens
er kunnen er altijd nog bijquote:
Ik zou ook pas laat kunnen komen, moest tot 15 uur werken. Maar ik had er niet zo'n trek in, zeker niet met de aanstaande verhuizing over een dag of 11quote:Op zondag 1 december 2013 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dát lijkt me nou juist een enorm goed teken!quote:Op zondag 1 december 2013 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik ga het niet redden om voor sluitingstijd bij je te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 00:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er kunnen er altijd nog bij![]()
maarwe hebben geen klagen vandaag
voor mijn bankrekening welquote:Op zondag 1 december 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dát lijkt me nou juist een enorm goed teken!
en knetter zeker ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga het niet redden om voor sluitingstijd bij je te zijn.
Alweer verhuizenquote:Op zondag 1 december 2013 00:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou ook pas laat kunnen komen, moest tot 15 uur werken. Maar ik had er niet zo'n trek in, zeker niet met de aanstaande verhuizing over een dag of 11
Nee, ik heb dus onder me geen woningen. Alleen links, rechts (maar die zijn onbewoond) en dan rechtboven me en daar weer links en rechts van.quote:Op zondag 1 december 2013 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog meer bij tellen, als ik je goed begrijp. Ik woon op 3 hoog en in het midden van het blok dus heb omringend buren. Alleen achter en voor niet.
Euhm De laatste 'grote' was in Utrecht geloof ik.quote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Koen66 het volgende:
Laatste KSC meet waar ik bij was was vorige zomer
Die van mij ook volgens mij. Die bij DaMart thuis..quote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee of de woningen naast me bewoond zijn of niet. Daar zitten ook dermate dikke muren tussen dat je die eigenlijk niet hoort. En dat in een 120 jaar oude woning. Daar staat wel tegenover dat ik mijn boven- en onderburen de krant kan horen lezen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb dus onder me geen woningen. Alleen links, rechts (maar die zijn onbewoond) en dan rechtboven me en daar weer links en rechts van.
die was september 2011 tochquote:Op zondag 1 december 2013 00:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm De laatste 'grote' was in Utrecht geloof ik.
Ik nog nooit maar heb wel een paar mensen van hier ontmoetquote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Koen66 het volgende:
klopt, lekker terrasje en later nog Weervolvenquote:Op zondag 1 december 2013 00:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van mij ook volgens mij. Die bij DaMart thuis..
Naar meets waar meer dan 2 mensen komen doe ik ook niet aanquote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
Nooit gemeet en ik denk dat ik dat nog heel lang ga volhouden
Klopt. Met o.a. Bar, ST, ldg, Fles en zo nog wat.quote:
Bij DM thuis zelfs? Op een of andere manier heb ik geen behoefte aan meets met mensen die ik online spreek maar dan vind ik thuis al helemaal ver gaan. Ik moet er niet aan denken om een hele groep "bekenden" thuis te hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 00:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van mij ook volgens mij. Die bij DaMart thuis..
Ja, maar ik dacht dat je dat al wist.quote:
Dat was vanavnd ook het geval.quote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij DM thuis zelfs? Op een of andere manier heb ik geen behoefte aan meets met mensen die ik online spreek maar dan vind ik thuis al helemaal ver gaan. Ik moet er niet aan denken om een hele groep "bekenden" thuis te hebben.
Ik dacht dat je vrij recent was verhuisd eigenijkquote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je dat al wist.![]()
Het is al een half jaar bekend of zo iets.
Daar sluit ik me bij aan, al hou ik het nog steeds bij 1-op-1-meets. Lekker rustigquote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Naar meets waar meer dan 2 mensen komen doe ik ook niet aan![]()
10 september 2011 om precies te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt. Met o.a. Bar, ST, ldg, Fles en zo nog wat.
Ik was met st mee en had nèt knetter leren kennen.
In Januari jaquote:Op zondag 1 december 2013 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrij recent was verhuisd eigenijk
Dat heeft ook mijn voorkeur. Ik heb overigens 3x 2 mensen tegelijk ontmoetquote:Op zondag 1 december 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan, al hou ik het nog steeds bij 1-op-1-meets. Lekker rustig
met KG en z'n hontquote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt. Met o.a. Bar, ST, ldg, Fles en zo nog wat.
Ik was met st mee en had nèt knetter leren kennen.
Was ik daarbij dan?quote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 september 2011 om precies te zijn.
Maar die meet in Juni vorig jaar was ook redelijk groot, toch een man of 10-12 totaal, Misschien wel meer
Alweer bijna een jaar geleden dusquote:
nee die juni meet was jij niet bijquote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ik daarbij dan?![]()
Ik heb jou sowieso in April nog gezien.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh haha, die meet was ook echt vanavond?
Nee, ik ga naar een andere flat. Totaal nieuw overigens. Wel nog steeds onder dezelfde woonbegeleiding (+ het team waar ik van 2008 tot 2010 onder woonde)quote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alweer bijna een jaar geleden dus
Blijf je in hetzelfde gebouw of dat niet
Klopt ja. Terrasje gepakt bij Meneer Fritsquote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ik daarbij dan?![]()
Ik heb jou sowieso in April nog gezien.
Klinkt allemaal wel goed al snap ik best dat je niet uitkijkt naar een nieuwe verhuizingquote:Op zondag 1 december 2013 01:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar een andere flat. Totaal nieuw overigens. Wel nog steeds onder dezelfde woonbegeleiding (+ het team waar ik van 2008 tot 2010 onder woonde)
O ja.quote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt ja. Terrasje gepakt bij Meneer Frits
Wie wat? Vrolijke Frits? Of een andere?quote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt ja. Terrasje gepakt bij Meneer Frits
Jullie hebber er gewoon teveel.quote:Op zondag 1 december 2013 01:05 schreef Bos81 het volgende:
En we stonden op elkaar te wachten bij ieder een andere Mac![]()
![]()
Een cafe/lunchroom-achtige toko.quote:Op zondag 1 december 2013 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie wat? Vrolijke Frits? Of een andere?
Meneer Frits is een Cafe-Restaurant in Eindhoven. Vernoemd naar Frits Philips en aangrenzend aan het Muziekgebouw Frits Philipsquote:Op zondag 1 december 2013 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie wat? Vrolijke Frits? Of een andere?
wie waren er eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 1 december 2013 00:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moest nog rijden, ik ook trouwens
In totaal 4, maar 2 in het Centrum op een steenworp afstand van elkaarquote:
Het was nog geen vijf minuten lopen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In totaal 4, maar 2 in het Centrum op een steenworp afstand van elkaar![]()
Ah ok, ik dacht even dat het een andere (ex)user was van KSCquote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meneer Frits is een Cafe-Restaurant in Eindhoven. Vernoemd naar Frits Philips en aangrenzend aan het Muziekgebouw Frits Philips![]()
Het was een combinatie met ABOquote:
Vond ik ook. In januari even over doen voor mijn verjaardagquote:
Maar je was ook niet uitgenodigd toch?quote:Op zondag 1 december 2013 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Munchkin oh damn dat had ik nog wel willen doenquote:Op zondag 1 december 2013 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vond ik ook. In januari even over doen voor mijn verjaardag.
De laatsten zijn net naar huis. We hebben nog even een potje Munchkin gespeeld.
Werden mensen specifiek uitgenodigd dan? In dat geval is het geen KSC/ABO meet te noemen natuurlijkquote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je was ook niet uitgenodigd toch?
ahhh tofquote:Op zondag 1 december 2013 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was een combinatie met ABO.
Omdat een groot aantal oud-KSC'ers daar tegenwoordig verblijft.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Munchkin oh damn dat had ik nog wel willen doenmaar nu kon ik nog bij m'n ouders langs, nachtfotografie werd niets, batterijen op
kak.
Highly agreed. Ik vier mijn verjaardag nooit.quote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
Ik moet er niet aan denken om mijn verjaardag te vieren. Of die van een ander
Ik heb mensen uitgenodigd ja. Doe ik altijd als ik een meet bij mij thuis organiseer, in verband met de ruimte. En ik heb alleen mensen uit KSC/ABO uitgenodigdquote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werden mensen specifiek uitgenodigd dan? In dat geval is het geen KSC/ABO meet te noemen natuurlijk
Ik ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Highly agreed. Ik vier mijn verjaardag nooit.
Tsja, dacht dat ik m'n spare had opgeladen, maar blijkbaar had ik die niet goed genoeg op de lader geduwdquote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef DaMart het volgende:
[..].
Sorry.
Maar had dat eerder gecontroleerd, ik had een oplader gehad.
Fair enough, maar dan is het geen KSC/ABO meet maar een besloten KSC/ABO meetquote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mensen uitgenodigd ja. Doe ik altijd als ik een meet bij mij thuis organiseer, in verband met de ruimte. En ik heb alleen mensen uit KSC/ABO uitgenodigd.
Geniet ervan dan maarquote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even roken. Ik ben namelijk stoer.
DMquote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mensen uitgenodigd ja. Doe ik altijd als ik een meet bij mij thuis organiseer, in verband met de ruimte. En ik heb alleen mensen uit KSC/ABO uitgenodigd.
Volgende keer. Was wel tof nu. Samen met MPG gewonnen. Niemand had ook door dat ik tijdens het spel twee schatkaarten pakte terwijl ik er maar eentje mocht pakken en met die twee kaarten een extra level kochtquote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Munchkin oh damn dat had ik nog wel willen doenmaar nu kon ik nog bij m'n ouders langs, nachtfotografie werd niets, batterijen op
kak.
quote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Die slaapt al.
Die had gister een feestje ofzo. Ze word oud.![]()
Precies., Ik schat zelfs maar 2 minutenquote:
Ja, en dus een KSC/ABO-meetquote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, maar dan is het geen KSC/ABO meet maar een besloten KSC/ABO meet
quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ze is echt een milf aan het worden
Nee, dus nietquote:
Goed hoor. Net weer een gezellige meet gehad hierquote:Op zondag 1 december 2013 01:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
How goes it? Long time no see! Of nou ja, bij wijze van spreken dan.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan, al hou ik het nog steeds bij 1-op-1-meets. Lekker rustig
slaap is overratedquote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor je slaap zal het iets minder zijn
quote:
Ik jank helemaal niet! Hou eens je grote smoel en bemoei je niet ongevraagd overal mee achterlijk sfeerverpestend kutjochquote:Op zondag 1 december 2013 01:18 schreef Toekito het volgende:
Stu kap met janken. Je komt toch nooit al is het een Stu je bent fantastisch meet.
En wat een walgelijke TT. 6 december ben je de eerste met je kutboom en hoerige slingers wat mij betreft
zo vroeg al pittenquote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als ze op een zaterdagavond om 10 uur in bed ligt heb ik er niets aan. Was net een uurtje binnen.
quote:
wat is een korte nachtquote:Op zondag 1 december 2013 01:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, boel korte nachten door de week. Het was ff op bij haar.
ST zou ik nog wel eens een keer willen ontmoetenquote:
Goed om te horenquote:Op zondag 1 december 2013 01:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor. Net weer een gezellige meet gehad hier.
En hoe is het met jou?
quote:
ik heb daar geen foto's van die ik mag delenquote:
5 uur vind jij meer dan voldoennde, dat is het voor de rest van de mensheid niet.quote:Op zondag 1 december 2013 01:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
knetter ga weer slapen en blijf van taxi zijn profiel af![]()
Moet je morgen vroeg opquote:Op zondag 1 december 2013 01:24 schreef Bos81 het volgende:
Bijna half twee en ik ben nog op![]()
![]()
![]()
Wat is dit![]()
![]()
Nou, het is een aardige wereldreisquote:Op zondag 1 december 2013 01:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon niet in een ander werelddeel![]()
ik op dikke negerinnenquote:
Ja, maar dan ga ik ervan uit dat in deze jonge mannen worden bedoelt die met een oude vrouw willenquote:
Nonsens. En anders doet de PM het prima.quote:Op zondag 1 december 2013 01:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb daar geen foto's van die ik mag delen
Ga slapen dan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:24 schreef Bos81 het volgende:
Bijna half twee en ik ben nog op![]()
![]()
![]()
Wat is dit![]()
![]()
Een andere generatie in ieder gevalquote:
Hahahahaquote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik op dikke negerinnen![]()
als ik van 3 hoog naar beneden kukel
Nee?quote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik ervan uit dat in deze jonge mannen worden bedoelt die met een oude vrouw willen
5 uur is uitslapenquote:Op zondag 1 december 2013 01:24 schreef JJH het volgende:
[..]
5 uur vind jij meer dan voldoennde, dat is het voor de rest van de mensheid niet.
Is je kastje van streek?quote:Op zondag 1 december 2013 01:26 schreef Toekito het volgende:
Normaal wil ik best ff stoeien met een milf maar vanavond ff niet.
Reallyquote:Op zondag 1 december 2013 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee?
Milf is gewoon een moder, kan ze bij wijze van met 18 al zijn.
Er zijn ook jonge(re) moeders...quote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik ervan uit dat in deze jonge mannen worden bedoeld die met een oude vrouw willen
je moet er natuurlijk wel iets voor over hebbenquote:
MILF (slang), an acronym for "Mother/Mom I'd Like to Fuck"quote:
ben vanaf 6 uur op en heb ongeveer 12 uur ZP gespeelt. Ik wil slapen. Neuken kan na dat slapen wel weer.quote:
Nee, gelukkig niet. Maar dan nog ben ik zelden na enen nog opquote:
ja, kloptquote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn er ook een boel een stuk ouder.
Oh dearquote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar dan nog ben ik zelden na enen nog op
ik ken er die nog jonger moeder zijn gewordenquote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
MILF (slang), an acronym for "Mother/Mom I'd Like to Fuck"
Hoe kan zo'n wijf dan 18 zijn
Als ze op haar 18e bevallen is, is ze toch een moeder?quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
It denotes a female, usually several years older than the person using the term.quote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken er die nog jonger moeder zijn geworden
Dat komt door jouw 'milieu'quote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Mijn schilderij moest af (tijdens het droogworden door heb ik op FOK zitten postenquote:
Och, die kleine 20 kilometer... Rij ik wekelijksquote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben![]()
en taxi en knetter wonen nog iets verder weg dan jij
dus ik mag ST geen milf noemenquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
It denotes a female, usually several years older than the person using the term.
Als jij met een moeder van 18 zou gaan is dat geen milfquote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze op haar 18e bevallen is, is ze toch een moeder?
O ja. Er is dus genoeg met noten gespeeld.quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben vanaf 6 uur op en heb ongeveer 12 uur ZP gespeelt. Ik wil slapen. Neuken kan na dat slapen wel weer.
als je op je 17de zwanger raakt kan je op je 18de een MILF zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik weer dingen aan het uitleggen die allang duidelijk zijn?quote:
niet met de mijne. De dames wilde een eigen kleedkamerquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef JJH het volgende:
[..]
O ja. Er is dus genoeg met noten gespeeld.
en waarom dat dan nietquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij met een moeder van 18 zou gaan is dat geen milf
Het gaat er in deze over dat een milf in mijn ogen ouder is dan degene die daar interesse in heeft maar het is wellicht op meerdere manieren invulbaar als term zijndequote:Op zondag 1 december 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ik weer dingen aan het uitleggen die allang duidelijk zijn?
dus...quote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, die kleine 20 kilometer... Rij ik wekelijks
Meer dan 20 valt in principe buiten m'n boekje. Een vrouw als Sophia Vergara though (ok, is geen 20 jaar ouder dan ik) vind ik wel verschrikkelijk lekker. Zij is ook al in de 40.quote:Op zondag 1 december 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een andere generatie in ieder gevalDus bijv. >20 jaar ouder
![]()
Gisteren was er bij een programma bij Joris Linssen en Birmese die in een vluchtelingenkamp had gezeten, Daar was het normaal voor meisjes om op hun dertiende al kinderen te barenquote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw moederquote:Op zondag 1 december 2013 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik dan? Ze is 4 jaar ouder dan ik ben...
Een moeder is een moeder, hoe jong of oud ze ook isquote:Op zondag 1 december 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat er in deze over dat een milf in mijn ogen ouder is dan degene die daar interesse in heeft maar het is wellicht op meerdere manieren invulbaar als term zijnde
Definition of MILF in Englishquote:Op zondag 1 december 2013 01:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waarom dat dan niet![]()
ze is toch een mother
Ik heb geen uitvluchten meer en ik ben verlegen. Ik kruip weer terug naar m'n hoekjequote:
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen uitvluchten meer en ik ben verlegen. Ik kruip weer terug naar m'n hoekje
Ik kom je wel ontvooeren als we de volgende keer gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen uitvluchten meer en ik ben verlegen. Ik kruip weer terug naar m'n hoekje
welk hoekjequote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
GMTAquote:
Ik slaap doorgaans 5. "Vroeger" daarentegen had ik vaak dat ik weer in de wagen klom na 3 uur slaap. Maar goed, ook ik ben geen 19 meer.quote:Op zondag 1 december 2013 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik heb toch wel 4 uur slaap nodig per nacht![]()
bij 3 uur ben ik halverwege de dag aan het indutten en dat is niet wijs met de vrachtwagen![]()
ander wagens kunnen daar niet zo goed tegen
dus een motherfucker pakt alleen maar oudere vrouwenquote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Definition of MILF in English
MILF
Pronunciation: /mɪlf/
noun
(plural MILFs) informal
a sexually attractive older woman, typically one who has children.
http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/MILF
I guess soquote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus een motherfucker pakt alleen maar oudere vrouwen
Een motherfocker is doorgaans een klootzak.quote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Best kunstig als je je moeder naait en ze is jonger dan jijzelfquote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik slaap er dus 4quote:Op zondag 1 december 2013 01:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans 5. "Vroeger" daarentegen had ik vaak dat ik weer in de wagen klom na 3 uur slaap. Maar goed, ook ik ben geen 19 meer.
Dat sowieso jaquote:Op zondag 1 december 2013 01:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Een motherfocker is doorgaans een klootzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |