Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik liep dus langs dit huis vanmiddag
[ afbeelding ]
En dat is alleen de zijkant nog maar. De voorkant van het huis hing ook helemaal volquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]das veel versiering
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat is alleen de zijkant nog maar. De voorkant van het huis hing ook helemaal vol![]()
Dat vergeet ik steeds. Dat hebben we hier nietquote:
achterlijk volk daarquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vergeet ik steeds. Dat hebben we hier niet
Jawel, ik liet me inspireren door een huis waar ik vandaag langs liep thoughquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef DaMart het volgende:
Ben je niet een beetje vroeg met deze TT?
Hey Minthyquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
"Merry christmas"
"Gelukkig nieuwjaar"
De twee snelstlopende topics in MyAT.
Ik haat feestdagen![]()
Tevens; hai!
Minthyyyyyquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
"Merry christmas"
"Gelukkig nieuwjaar"
Ik haat feestdagen![]()
Tevens; hai!
minthyquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
"Merry christmas"
"Gelukkig nieuwjaar"
Ik haat feestdagen![]()
Tevens; hai!
Verjaardagen zijn ook stomquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Ik vind mijn verjaardag trouwens pas kut
De feestdagen vind ik wel leuk
Allesbehalve youngquote:
Dat is wel vervelend dat je daar veel last van hebtquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Allesbehalve young![]()
Verder wel goed eigenlijk. Alleen nog steeds smerig veel last van vermoeidheid en spierpijn![]()
En hoe gaat het met u?
ik vind het allemaal kutquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Ik vind mijn verjaardag trouwens pas kut
De feestdagen vind ik wel leuk
Ik vind in NL 2e kerstdag trouwens wel kutquote:
Het went, duurt inmiddels al meer dan een jaar. Er zit verbetering inquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend dat je daar veel last van hebt
Hier wel okay I guess. Mag niet klagen. Over 3 weken kom ik voor 10/11 dagen naar Nederland
OMG dat is wel heel erg lang zegquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Het went, duurt inmiddels al meer dan een jaar. Er zit verbetering in![]()
Oh, wat tof jong!
Klopt. Als ik iets doe dan doe ik het gelijk goed. Helaasquote:
Zeker helaas op deze manierquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Als ik iets doe dan doe ik het gelijk goed. Helaas
in belgie vieren ze geen 2de kerstdagquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind in NL 2e kerstdag trouwens wel kut
Maar oudejaarsdag en kerst (25e) vind ik wel leuk
Boxing day is bollocks
Ik zou wel eens graag als zwarte piet verkleed willen trouwensquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stu krijgt de zwarte piet toegespeeld.
quote:
De dag na kerst (in NL dus 2e kerstdag)quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie vieren ze geen 2de kerstdag![]()
wat is boxing day
ik ben het de laatste jaren al geweest voor mij hoeft het niet meer hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel eens graag als zwarte piet verkleed willen trouwens
Waarom nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben het de laatste jaren al geweest voor mij hoeft het niet meer hoor
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
De dag na kerst (in NL dus 2e kerstdag)
warm pak plus de schminkquote:
Wat is het probleem met de schminkquote:
Das echt gaaf om te doen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel eens graag als zwarte piet verkleed willen trouwens
dat begint te jeuken plus het er weer afhalen is een rampquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het probleem met de schmink
quote:
ik zoek nog een zwarte piet voor aankomende zaterdagquote:
Oooh, dat is wel een nadeel danquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begint te jeuken plus het er weer afhalen is een ramp
Op 7 december?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zoek nog een zwarte piet voor aankomende zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |