Er zijn ook jonge(re) moeders...quote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik ervan uit dat in deze jonge mannen worden bedoeld die met een oude vrouw willen
je moet er natuurlijk wel iets voor over hebbenquote:
MILF (slang), an acronym for "Mother/Mom I'd Like to Fuck"quote:
ben vanaf 6 uur op en heb ongeveer 12 uur ZP gespeelt. Ik wil slapen. Neuken kan na dat slapen wel weer.quote:
Nee, gelukkig niet. Maar dan nog ben ik zelden na enen nog opquote:
ja, kloptquote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn er ook een boel een stuk ouder.
Oh dearquote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar dan nog ben ik zelden na enen nog op
ik ken er die nog jonger moeder zijn gewordenquote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
MILF (slang), an acronym for "Mother/Mom I'd Like to Fuck"
Hoe kan zo'n wijf dan 18 zijn
Als ze op haar 18e bevallen is, is ze toch een moeder?quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
It denotes a female, usually several years older than the person using the term.quote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken er die nog jonger moeder zijn geworden
Dat komt door jouw 'milieu'quote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Mijn schilderij moest af (tijdens het droogworden door heb ik op FOK zitten postenquote:
Och, die kleine 20 kilometer... Rij ik wekelijksquote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben![]()
en taxi en knetter wonen nog iets verder weg dan jij
dus ik mag ST geen milf noemenquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
It denotes a female, usually several years older than the person using the term.
Als jij met een moeder van 18 zou gaan is dat geen milfquote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze op haar 18e bevallen is, is ze toch een moeder?
O ja. Er is dus genoeg met noten gespeeld.quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben vanaf 6 uur op en heb ongeveer 12 uur ZP gespeelt. Ik wil slapen. Neuken kan na dat slapen wel weer.
als je op je 17de zwanger raakt kan je op je 18de een MILF zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik weer dingen aan het uitleggen die allang duidelijk zijn?quote:
niet met de mijne. De dames wilde een eigen kleedkamerquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef JJH het volgende:
[..]
O ja. Er is dus genoeg met noten gespeeld.
en waarom dat dan nietquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij met een moeder van 18 zou gaan is dat geen milf
Het gaat er in deze over dat een milf in mijn ogen ouder is dan degene die daar interesse in heeft maar het is wellicht op meerdere manieren invulbaar als term zijndequote:Op zondag 1 december 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ik weer dingen aan het uitleggen die allang duidelijk zijn?
dus...quote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, die kleine 20 kilometer... Rij ik wekelijks
Meer dan 20 valt in principe buiten m'n boekje. Een vrouw als Sophia Vergara though (ok, is geen 20 jaar ouder dan ik) vind ik wel verschrikkelijk lekker. Zij is ook al in de 40.quote:Op zondag 1 december 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een andere generatie in ieder gevalDus bijv. >20 jaar ouder
![]()
Gisteren was er bij een programma bij Joris Linssen en Birmese die in een vluchtelingenkamp had gezeten, Daar was het normaal voor meisjes om op hun dertiende al kinderen te barenquote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw moederquote:Op zondag 1 december 2013 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik dan? Ze is 4 jaar ouder dan ik ben...
Een moeder is een moeder, hoe jong of oud ze ook isquote:Op zondag 1 december 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat er in deze over dat een milf in mijn ogen ouder is dan degene die daar interesse in heeft maar het is wellicht op meerdere manieren invulbaar als term zijnde
Definition of MILF in Englishquote:Op zondag 1 december 2013 01:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waarom dat dan niet![]()
ze is toch een mother
Ik heb geen uitvluchten meer en ik ben verlegen. Ik kruip weer terug naar m'n hoekjequote:
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen uitvluchten meer en ik ben verlegen. Ik kruip weer terug naar m'n hoekje
Ik kom je wel ontvooeren als we de volgende keer gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen uitvluchten meer en ik ben verlegen. Ik kruip weer terug naar m'n hoekje
welk hoekjequote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
GMTAquote:
Ik slaap doorgaans 5. "Vroeger" daarentegen had ik vaak dat ik weer in de wagen klom na 3 uur slaap. Maar goed, ook ik ben geen 19 meer.quote:Op zondag 1 december 2013 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik heb toch wel 4 uur slaap nodig per nacht![]()
bij 3 uur ben ik halverwege de dag aan het indutten en dat is niet wijs met de vrachtwagen![]()
ander wagens kunnen daar niet zo goed tegen
dus een motherfucker pakt alleen maar oudere vrouwenquote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Definition of MILF in English
MILF
Pronunciation: /mɪlf/
noun
(plural MILFs) informal
a sexually attractive older woman, typically one who has children.
http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/MILF
I guess soquote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus een motherfucker pakt alleen maar oudere vrouwen
Een motherfocker is doorgaans een klootzak.quote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Best kunstig als je je moeder naait en ze is jonger dan jijzelfquote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik slaap er dus 4quote:Op zondag 1 december 2013 01:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans 5. "Vroeger" daarentegen had ik vaak dat ik weer in de wagen klom na 3 uur slaap. Maar goed, ook ik ben geen 19 meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |