Er zijn ook jonge(re) moeders...quote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik ervan uit dat in deze jonge mannen worden bedoeld die met een oude vrouw willen
je moet er natuurlijk wel iets voor over hebbenquote:
MILF (slang), an acronym for "Mother/Mom I'd Like to Fuck"quote:
ben vanaf 6 uur op en heb ongeveer 12 uur ZP gespeelt. Ik wil slapen. Neuken kan na dat slapen wel weer.quote:
Nee, gelukkig niet. Maar dan nog ben ik zelden na enen nog opquote:
ja, kloptquote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn er ook een boel een stuk ouder.
Oh dearquote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar dan nog ben ik zelden na enen nog op
ik ken er die nog jonger moeder zijn gewordenquote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
MILF (slang), an acronym for "Mother/Mom I'd Like to Fuck"
Hoe kan zo'n wijf dan 18 zijn
Als ze op haar 18e bevallen is, is ze toch een moeder?quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
It denotes a female, usually several years older than the person using the term.quote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken er die nog jonger moeder zijn geworden
Dat komt door jouw 'milieu'quote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken er die nog jonger moeder zijn geworden
Mijn schilderij moest af (tijdens het droogworden door heb ik op FOK zitten postenquote:
Och, die kleine 20 kilometer... Rij ik wekelijksquote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben![]()
en taxi en knetter wonen nog iets verder weg dan jij
dus ik mag ST geen milf noemenquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
It denotes a female, usually several years older than the person using the term.
Als jij met een moeder van 18 zou gaan is dat geen milfquote:Op zondag 1 december 2013 01:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze op haar 18e bevallen is, is ze toch een moeder?
O ja. Er is dus genoeg met noten gespeeld.quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben vanaf 6 uur op en heb ongeveer 12 uur ZP gespeelt. Ik wil slapen. Neuken kan na dat slapen wel weer.
als je op je 17de zwanger raakt kan je op je 18de een MILF zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik weer dingen aan het uitleggen die allang duidelijk zijn?quote:
niet met de mijne. De dames wilde een eigen kleedkamerquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef JJH het volgende:
[..]
O ja. Er is dus genoeg met noten gespeeld.
en waarom dat dan nietquote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij met een moeder van 18 zou gaan is dat geen milf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |