quote:
ik heb daar geen foto's van die ik mag delenquote:
5 uur vind jij meer dan voldoennde, dat is het voor de rest van de mensheid niet.quote:Op zondag 1 december 2013 01:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
knetter ga weer slapen en blijf van taxi zijn profiel af![]()
Moet je morgen vroeg opquote:Op zondag 1 december 2013 01:24 schreef Bos81 het volgende:
Bijna half twee en ik ben nog op![]()
![]()
![]()
Wat is dit![]()
![]()
Nou, het is een aardige wereldreisquote:Op zondag 1 december 2013 01:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon niet in een ander werelddeel![]()
ik op dikke negerinnenquote:
Ja, maar dan ga ik ervan uit dat in deze jonge mannen worden bedoelt die met een oude vrouw willenquote:
Nonsens. En anders doet de PM het prima.quote:Op zondag 1 december 2013 01:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb daar geen foto's van die ik mag delen
Ga slapen dan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:24 schreef Bos81 het volgende:
Bijna half twee en ik ben nog op![]()
![]()
![]()
Wat is dit![]()
![]()
Een andere generatie in ieder gevalquote:
Hahahahaquote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik op dikke negerinnen![]()
als ik van 3 hoog naar beneden kukel
Nee?quote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik ervan uit dat in deze jonge mannen worden bedoelt die met een oude vrouw willen
5 uur is uitslapenquote:Op zondag 1 december 2013 01:24 schreef JJH het volgende:
[..]
5 uur vind jij meer dan voldoennde, dat is het voor de rest van de mensheid niet.
Is je kastje van streek?quote:Op zondag 1 december 2013 01:26 schreef Toekito het volgende:
Normaal wil ik best ff stoeien met een milf maar vanavond ff niet.
Reallyquote:Op zondag 1 december 2013 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee?
Milf is gewoon een moder, kan ze bij wijze van met 18 al zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |