Ik nog nooit maar heb wel een paar mensen van hier ontmoetquote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Koen66 het volgende:
Laatste KSC meet waar ik bij was was vorige zomer
klopt, lekker terrasje en later nog Weervolvenquote:Op zondag 1 december 2013 00:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van mij ook volgens mij. Die bij DaMart thuis..
Naar meets waar meer dan 2 mensen komen doe ik ook niet aanquote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
Nooit gemeet en ik denk dat ik dat nog heel lang ga volhouden
Klopt. Met o.a. Bar, ST, ldg, Fles en zo nog wat.quote:
Bij DM thuis zelfs? Op een of andere manier heb ik geen behoefte aan meets met mensen die ik online spreek maar dan vind ik thuis al helemaal ver gaan. Ik moet er niet aan denken om een hele groep "bekenden" thuis te hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 00:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van mij ook volgens mij. Die bij DaMart thuis..
Ja, maar ik dacht dat je dat al wist.quote:
Dat was vanavnd ook het geval.quote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij DM thuis zelfs? Op een of andere manier heb ik geen behoefte aan meets met mensen die ik online spreek maar dan vind ik thuis al helemaal ver gaan. Ik moet er niet aan denken om een hele groep "bekenden" thuis te hebben.
Ik dacht dat je vrij recent was verhuisd eigenijkquote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je dat al wist.![]()
Het is al een half jaar bekend of zo iets.
Daar sluit ik me bij aan, al hou ik het nog steeds bij 1-op-1-meets. Lekker rustigquote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Naar meets waar meer dan 2 mensen komen doe ik ook niet aan![]()
10 september 2011 om precies te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt. Met o.a. Bar, ST, ldg, Fles en zo nog wat.
Ik was met st mee en had nèt knetter leren kennen.
In Januari jaquote:Op zondag 1 december 2013 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrij recent was verhuisd eigenijk
Dat heeft ook mijn voorkeur. Ik heb overigens 3x 2 mensen tegelijk ontmoetquote:Op zondag 1 december 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan, al hou ik het nog steeds bij 1-op-1-meets. Lekker rustig
met KG en z'n hontquote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt. Met o.a. Bar, ST, ldg, Fles en zo nog wat.
Ik was met st mee en had nèt knetter leren kennen.
Was ik daarbij dan?quote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 september 2011 om precies te zijn.
Maar die meet in Juni vorig jaar was ook redelijk groot, toch een man of 10-12 totaal, Misschien wel meer
Alweer bijna een jaar geleden dusquote:
nee die juni meet was jij niet bijquote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ik daarbij dan?![]()
Ik heb jou sowieso in April nog gezien.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh haha, die meet was ook echt vanavond?
Nee, ik ga naar een andere flat. Totaal nieuw overigens. Wel nog steeds onder dezelfde woonbegeleiding (+ het team waar ik van 2008 tot 2010 onder woonde)quote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alweer bijna een jaar geleden dus
Blijf je in hetzelfde gebouw of dat niet
Klopt ja. Terrasje gepakt bij Meneer Fritsquote:Op zondag 1 december 2013 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ik daarbij dan?![]()
Ik heb jou sowieso in April nog gezien.
Klinkt allemaal wel goed al snap ik best dat je niet uitkijkt naar een nieuwe verhuizingquote:Op zondag 1 december 2013 01:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar een andere flat. Totaal nieuw overigens. Wel nog steeds onder dezelfde woonbegeleiding (+ het team waar ik van 2008 tot 2010 onder woonde)
O ja.quote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt ja. Terrasje gepakt bij Meneer Frits
Wie wat? Vrolijke Frits? Of een andere?quote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt ja. Terrasje gepakt bij Meneer Frits
Jullie hebber er gewoon teveel.quote:Op zondag 1 december 2013 01:05 schreef Bos81 het volgende:
En we stonden op elkaar te wachten bij ieder een andere Mac![]()
![]()
Een cafe/lunchroom-achtige toko.quote:Op zondag 1 december 2013 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie wat? Vrolijke Frits? Of een andere?
Meneer Frits is een Cafe-Restaurant in Eindhoven. Vernoemd naar Frits Philips en aangrenzend aan het Muziekgebouw Frits Philipsquote:Op zondag 1 december 2013 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie wat? Vrolijke Frits? Of een andere?
wie waren er eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 1 december 2013 00:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moest nog rijden, ik ook trouwens
In totaal 4, maar 2 in het Centrum op een steenworp afstand van elkaarquote:
Het was nog geen vijf minuten lopen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In totaal 4, maar 2 in het Centrum op een steenworp afstand van elkaar![]()
Ah ok, ik dacht even dat het een andere (ex)user was van KSCquote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meneer Frits is een Cafe-Restaurant in Eindhoven. Vernoemd naar Frits Philips en aangrenzend aan het Muziekgebouw Frits Philips![]()
Het was een combinatie met ABOquote:
Vond ik ook. In januari even over doen voor mijn verjaardagquote:
Maar je was ook niet uitgenodigd toch?quote:Op zondag 1 december 2013 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had in alle eerlijkheid 0,0 interesse
Munchkin oh damn dat had ik nog wel willen doenquote:Op zondag 1 december 2013 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vond ik ook. In januari even over doen voor mijn verjaardag.
De laatsten zijn net naar huis. We hebben nog even een potje Munchkin gespeeld.
Werden mensen specifiek uitgenodigd dan? In dat geval is het geen KSC/ABO meet te noemen natuurlijkquote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je was ook niet uitgenodigd toch?
ahhh tofquote:Op zondag 1 december 2013 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was een combinatie met ABO.
Omdat een groot aantal oud-KSC'ers daar tegenwoordig verblijft.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Munchkin oh damn dat had ik nog wel willen doenmaar nu kon ik nog bij m'n ouders langs, nachtfotografie werd niets, batterijen op
kak.
Highly agreed. Ik vier mijn verjaardag nooit.quote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
Ik moet er niet aan denken om mijn verjaardag te vieren. Of die van een ander
Ik heb mensen uitgenodigd ja. Doe ik altijd als ik een meet bij mij thuis organiseer, in verband met de ruimte. En ik heb alleen mensen uit KSC/ABO uitgenodigdquote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werden mensen specifiek uitgenodigd dan? In dat geval is het geen KSC/ABO meet te noemen natuurlijk
Ik ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Highly agreed. Ik vier mijn verjaardag nooit.
Tsja, dacht dat ik m'n spare had opgeladen, maar blijkbaar had ik die niet goed genoeg op de lader geduwdquote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef DaMart het volgende:
[..].
Sorry.
Maar had dat eerder gecontroleerd, ik had een oplader gehad.
Fair enough, maar dan is het geen KSC/ABO meet maar een besloten KSC/ABO meetquote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mensen uitgenodigd ja. Doe ik altijd als ik een meet bij mij thuis organiseer, in verband met de ruimte. En ik heb alleen mensen uit KSC/ABO uitgenodigd.
Geniet ervan dan maarquote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even roken. Ik ben namelijk stoer.
DMquote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mensen uitgenodigd ja. Doe ik altijd als ik een meet bij mij thuis organiseer, in verband met de ruimte. En ik heb alleen mensen uit KSC/ABO uitgenodigd.
Volgende keer. Was wel tof nu. Samen met MPG gewonnen. Niemand had ook door dat ik tijdens het spel twee schatkaarten pakte terwijl ik er maar eentje mocht pakken en met die twee kaarten een extra level kochtquote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Munchkin oh damn dat had ik nog wel willen doenmaar nu kon ik nog bij m'n ouders langs, nachtfotografie werd niets, batterijen op
kak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |