quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je zoveel kut vindt. Slechte grap
quote:
overal eigenlijk op Fok!quote:
Ja, het is inderdaad erg rustig op het forumquote:
Op zaterdagavond is het vaak al iets rustiger en ik gok dat veel mensen vanavond Sinterklaas vierenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad erg rustig op het forum![]()
Dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Op zaterdagavond is het vaak al iets rustiger en ik gok dat veel mensen vanavond Sinterklaas vieren
Bij DaMart is er nu een KSC-Sinterklaasmeetquote:Op zondag 1 december 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Op zaterdagavond is het vaak al iets rustiger en ik gok dat veel mensen vanavond Sinterklaas vieren
Meeste volk is alweer thuisquote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij DaMart is er nu een KSC-Sinterklaasmeet
Oh, tof! Alleen voor KSC'ers of forumbreed?quote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij DaMart is er nu een KSC-Sinterklaasmeet
Lees nog eens een keer.quote:Op zondag 1 december 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, tof! Alleen voor KSC'ers of forumbreed?
Ik vind het geen vreemde vraag. LompeHork kun je nauwelijks een KSC'er noemenquote:
Ze sprak haar tegen in haar eigen post.quote:Op zondag 1 december 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het geen vreemde vraag. LompeHork kun je nauwelijks een KSC'er noemen
Ja, ga maar gewoon naar het toiletquote:Op zondag 1 december 2013 00:10 schreef JJH het volgende:
En er was al genoeg gezeken op de TT geloof ik?
vanmiddag sinterklaasfeest op mn werk gehad, vanavond uit wezen eten met z'n 3-en (oudste zoon is uit logeren)quote:
Klinkt gezelligquote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanmiddag sinterklaasfeest op mn werk gehad, vanavond uit wezen eten met z'n 3-en (oudste zoon is uit logeren)
eer-ikquote:
ik heb het tegenwoordig ook druk op de zaterdagquote:Op zondag 1 december 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
mooi toch? Volle toko?quote:Op zondag 1 december 2013 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het tegenwoordig ook druk op de zaterdag![]()
tof, veel batsende klandiziequote:Op zondag 1 december 2013 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het tegenwoordig ook druk op de zaterdag![]()
Naamgenoten ftw! How goes it?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naamgenoten ftw! How goes it?
Volgens mij is dit weer m'n jaarlijkse terugkomdag, veel vaker dan 1 a 2 dagen per jaar kom ik niet meer!
Haha dat geloof ik. We verkeren niet allemaal meer in onze tienerjaren of begin 20-er jaren.quote:Op zondag 1 december 2013 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er tegenwoordig wel meer met een dergelijk gemiddelde
of zelfs maar begin 40-er jarenquote:Op zondag 1 december 2013 00:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha dat geloof ik. We verkeren niet allemaal meer in onze tienerjaren of begin 20-er jaren.
Toch vind ik het zo af en toe nog wel eens mooi om te komen kijken. Altijd leuk om dan toch weer welkom geheten te worden.
Zijn gangetje en daar?quote:Op zondag 1 december 2013 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naamgenoten ftw! How goes it?
Volgens mij is dit weer m'n jaarlijkse terugkomdag, veel vaker dan 1 a 2 dagen per jaar kom ik niet meer!
nog wel frequent, maar toch minder, net zoals de algemene postaantallen hierquote:Op zondag 1 december 2013 00:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha ok, mag ook. Frequent bezoeker (nog steeds?)?
Haha ja, wat zullen we zeggen... Grotendeels naar wens hier. Ik weet niet of mijn buren op dit moment blij met me zijn, heb weer eens een LP van de Black Keys gevonden en die staat ietwat hard aan.quote:
Ai.quote:Op zondag 1 december 2013 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha ja, wat zullen we zeggen... Grotendeels naar wens hier. Ik weet niet of mijn buren op dit moment blij met me zijn, heb weer eens een LP van de Black Keys gevonden en die staat ietwat hard aan.
Is KSC naar de haaien aan het gaan ja?quote:Op zondag 1 december 2013 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog wel frequent, maar toch minder, net zoals de algemene postaantallen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |