SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel tegen dit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
lapo
Stijn maakt wel een nieuw topic
De wifi valt tegen in het stadion.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino is nog niet terug.
Zou hij nog steeds fappen?
Pino in het stadionquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De wifi valt tegen in het stadion.
Haha.
Nouja, een beetje.quote:
Als Pino maar niet op zijn hoogtepunt wasquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjongejonge, wat een gefaal bij PEC![]()
Kan je niet lezen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino is nog niet terug.
Zou hij nog steeds fappen?
Jaja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht nog een goal van de badmeester.
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Waarom speelt Fernandez niet ipv Benson?
Verbeekquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
zeer kleine kans NAC
wel een goal
Ja leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wow de badmeester.
Ik neem aan dat gezien zijn goede vorm iedereen die in zijn manager heeft?
Die is bij zijn meissie aan het etenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Ricky Kruys?
Heel veel wisselspelers met vlaggen rond laten rennen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe doen ze dat bij een 7-5 stand?
Wat is de stand nu?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorebord van Telstar
[ afbeelding ]
eckt hequote:
Schmidt zal ook expres een goede wedstrijd spelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
Zal wel scoren tegen zijn oude club, doen ze altijd
Jan Reker is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nijland kan er echt geen kut van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is echt heel wisselvalligquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nijland kan er echt geen kut van.
Ik vind Schenk beter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Alleen kan hij er helemaal niets van.
De Kamps is dan ook een middenvelder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Schenk beter.
Beste linksback van de Eredivisie.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Ron Jans wel gevaarlijk zo, met die kraag omhoog.
Bijker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Schenk beter.
Allebei komen van Ajax.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Kamps is dan ook een middenvelder.
Geef mij maar Simon Poulsen. Beste back van Europa.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Schenk beter.
quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij zo'n Kamphuis of Higler zou Ron dat ook wel willen doen.
Eikremquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heerenveen Ziyech en Finnbo mist, zijn ze eerste klas degradatiekandidaat
Haha.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sno wilde de badmeester het diepe in sturen.
Het was weer een enorme dijenkletser, tijgernootje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk he ouwe gezouten pinda
Je bent zelf een enorme dijenkletser.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was weer een enorme dijenkletser, tijgernootje.
Kan, maar dat ga ik niet doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
GC / Racisme bij de KNVB?
Kun je deze naar VBL schoppen GGMM?
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Wat ben je toch een smiecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Dat is wel grappig ja , alleen heb ik dat aidstopic dan wel in VBL staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gooi je er daarna een slotje op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel grappig ja , alleen heb ik dat aidstopic dan wel in VBL staan.
Dan kan ik hem net zo goed gelijk op slot gooien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gooi je er daarna een slotje op.
Ik denk dat de vakbekwame GC mods zoals Tjacka dat niet zo leuk vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gooi je er daarna een slotje op.
Kan ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan ik hem net zo goed gelijk op slot gooien.
Schandalig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was een assist van Overgoor
Johannes_vermeer
*johannes_vermee2rquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was een assist van Overgoor
Johannes_vermeer
Mocht Heerenveen een doelpunt maken wint GAE niet van Heerenveen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht PSV niet winnen en GAE gewoon wint, staat GAE 1 punt achter PSV.
Dan kan GAE woensdag over PSV heen.
VVV was qua voetbal niet bijzonder slecht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Verdienen het om te degraderen. Beetje het VVV van dit jaar.
Grappenmaker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV was qua voetbal niet bijzonder slecht.
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=1quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is NOS Eredivisie vanavond pas om 11 uur?
Waarom?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=1
Ahquote:
Valt wel mee. GAE domineert en Heerenveen is echt bagger zonder Finnboquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Welke wedstrijd raden jullie aan? Tweede helft Heerenveen, is dat tot nu toe een leuke wedstrijd?
Ik blijf bij Heracles - Utreg, geen zin om een nieuw streampje te zoeken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Welke wedstrijd raden jullie aan? Tweede helft Heerenveen, is dat tot nu toe een leuke wedstrijd?
Het was meestal niet om aan te zien. Nog steeds niet trouwens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV was qua voetbal niet bijzonder slecht.
De echte liefhebbers hier.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om voetbal te kijken, gezien de wedstrijden die gespeeld worden
Daarom BeNeLeague.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om voetbal te kijken, gezien de wedstrijden die gespeeld worden
Staat dat er serieus in?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo de VI van 5 juni weer eens opzoeken, om het interview met Dave Bulthuis nog eens te lezen. ''Ik heb een grote tatoeage op mijn arm staan, voor mijn vriendin. We zijn vier weken samen en wil haar laten merken dat deze relatie serieus is.''
Ja. Vertelde ook dat hij zijn tatoeages heeft laten zetten om aanvallers af te schrikken en om meer uitstraling te krijgen.quote:
Jordy Buijs zal het vast ontzettend mooi vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft die Schroyen voor een raar kapsel man
Karel Ankerquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Zag ik daar weer Hans en Wim Anker zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet de vrouw van Pappot?Tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet de vrouw van Pappot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heet de vrouw van Pappot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ga jij maar efkes wisselen jongen.
Hoe heet de vrouw van Pappot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Hij komt er weer in. (niet bij jou)quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Hij mag wel bij mij op de massagetafel komen.
Higler.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Wie zit er zo fucking irritant te fluiten bij Her-GAE
Heracles - GAEquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Wie zit er zo fucking irritant te fluiten bij Her-GAE
Lol, ze staan ook een keertje hoger dan de zesde plek hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV zo in het rechter rijtje.
Feyenoord morgen in het rechter rijtjequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV zo in het rechter rijtje.
Haha ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lol, ze staan ook een keertje hoger dan de zesde plek hoor.
Pics van de vlag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC maakt 2-0 tegen Groningen. Perica
Die kan er nog minder van dan De Kamps en Dijks.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziyech gelijk gewisseld voor PSV-talent Marzo
Mooizo. Ook nog Van Anholt en Ziyech in mijn team, topshow.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is afgelopen in Heerenveen.
Heerenveen 3-1 Go Ahead
Nu maar eens kijken wat de blessuretijd brengt in Breda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |