SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet de vrouw van Pappot?Tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet de vrouw van Pappot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heet de vrouw van Pappot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ga jij maar efkes wisselen jongen.
Hoe heet de vrouw van Pappot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Hij komt er weer in. (niet bij jou)quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Hij mag wel bij mij op de massagetafel komen.
Higler.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Wie zit er zo fucking irritant te fluiten bij Her-GAE
Heracles - GAEquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Wie zit er zo fucking irritant te fluiten bij Her-GAE
Lol, ze staan ook een keertje hoger dan de zesde plek hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV zo in het rechter rijtje.
Feyenoord morgen in het rechter rijtjequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV zo in het rechter rijtje.
Haha ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lol, ze staan ook een keertje hoger dan de zesde plek hoor.
Pics van de vlag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC maakt 2-0 tegen Groningen. Perica
Die kan er nog minder van dan De Kamps en Dijks.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziyech gelijk gewisseld voor PSV-talent Marzo
Mooizo. Ook nog Van Anholt en Ziyech in mijn team, topshow.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is afgelopen in Heerenveen.
Heerenveen 3-1 Go Ahead
Nu maar eens kijken wat de blessuretijd brengt in Breda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |