quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Dat is wel grappig ja , alleen heb ik dat aidstopic dan wel in VBL staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Gooi je er daarna een slotje op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel grappig ja , alleen heb ik dat aidstopic dan wel in VBL staan.
Dan kan ik hem net zo goed gelijk op slot gooien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gooi je er daarna een slotje op.
Ik denk dat de vakbekwame GC mods zoals Tjacka dat niet zo leuk vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gooi je er daarna een slotje op.
Kan ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan ik hem net zo goed gelijk op slot gooien.
Schandalig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was een assist van Overgoor
Johannes_vermeer
*johannes_vermee2rquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was een assist van Overgoor
Johannes_vermeer
Mocht Heerenveen een doelpunt maken wint GAE niet van Heerenveen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht PSV niet winnen en GAE gewoon wint, staat GAE 1 punt achter PSV.
Dan kan GAE woensdag over PSV heen.
VVV was qua voetbal niet bijzonder slecht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Verdienen het om te degraderen. Beetje het VVV van dit jaar.
Grappenmaker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV was qua voetbal niet bijzonder slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |