quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef Ambicioso het volgende:
Er spelen bijna alleen maar allochtonen in het buitenland
Nope, vrijwel allemaal allochtonenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef Ambicioso het volgende:
Er spelen bijna alleen maar allochtonen in het buitenland
Racisme bij de KNVBquote:
Welke GGD ben je ontsnapt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van de laatste selectie speelden er 13 spelers in het buitenland, 10 autochtonen en 3 allochtonen, fer, lens en vorm
Probeer het met argumentenquote:
Maak eerst je punt eensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het met argumenten
Dank je
Zie OP en lees de draadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maak eerst je punt eens
Dank je
Ik begrijp de connectie allochtonen -> buitenland niet helemaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
in oranje spelen nauwelijks allochtonen die in het buitenland spelen
Denk nog ff, misschien valt het kwartje wel danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp de connectie allochtonen -> buitenland niet helemaal.
Als ze in Nederland speelden dan was het niet erg als ze niet waren geselecteerd?
Ik probeer je te begrijpen maar het lukt niet zo erg
Uh Nederlanders die in het buitenland spelen zijn in het buitenland de allochtonen? Kwartje nog niet gevallen ben ik bang.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk nog ff, misschien valt het kwartje wel dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |