quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef Ambicioso het volgende:
Er spelen bijna alleen maar allochtonen in het buitenland
Nope, vrijwel allemaal allochtonenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef Ambicioso het volgende:
Er spelen bijna alleen maar allochtonen in het buitenland
Racisme bij de KNVBquote:
Welke GGD ben je ontsnapt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van de laatste selectie speelden er 13 spelers in het buitenland, 10 autochtonen en 3 allochtonen, fer, lens en vorm
Probeer het met argumentenquote:
Maak eerst je punt eensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het met argumenten
Dank je
Zie OP en lees de draadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maak eerst je punt eens
Dank je
Ik begrijp de connectie allochtonen -> buitenland niet helemaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
in oranje spelen nauwelijks allochtonen die in het buitenland spelen
Denk nog ff, misschien valt het kwartje wel danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp de connectie allochtonen -> buitenland niet helemaal.
Als ze in Nederland speelden dan was het niet erg als ze niet waren geselecteerd?
Ik probeer je te begrijpen maar het lukt niet zo erg
Uh Nederlanders die in het buitenland spelen zijn in het buitenland de allochtonen? Kwartje nog niet gevallen ben ik bang.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk nog ff, misschien valt het kwartje wel dan
Het ging me vooral om het racisme wat ik niet begreepquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:13 schreef Tropanzia het volgende:
Ik snap wel wat de TS bedoelt. Maar zijn er zoveel in het buiten voetballende "allochtonen" met potentie dan? Noem eens voorbeelden.
En overigens: Davids, Reiziger, Seedorf, Affelay, Boulahrouz, Bogarde, Hasselbaink & de rest hebben ook allemaal jaren in het NL-elftal gevoetbald dus wat zeur je nou met je racisme?
Kijk eens in de linkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:13 schreef Tropanzia het volgende:
Ik snap wel wat de TS bedoelt. Maar zijn er zoveel in het buiten voetballende "allochtonen" met potentie dan? Noem eens voorbeelden.
En overigens: Davids, Reiziger, Seedorf, Affelay, Boulahrouz, Bogarde, Hasselbaink & de rest hebben ook allemaal jaren in het NL-elftal gevoetbald dus wat zeur je nou met je racisme?
Blijven denken danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh Nederlanders die in het buitenland spelen zijn in het buitenland de allochtonen? Kwartje nog niet gevallen ben ik bang.
Kneusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijk eens in de link
Kijk gewoon in de link, daar staan er 186 waarvan er ongeveer 150 allochtoon zijn, als je de spelers er vanaf haalt zullen het er ongeveer 100 zijn, waarvan er rond de 80 allochtoon zijnquote:
Kwaliteitsverschil tussen wie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef Tropanzia het volgende:
Ik kan je mobiel niet eens quoten met die enorme lap tekst maar het komt door het kwaliteitsverschil.
Tussen Jaap & Hendrik van Der Wal. 2 broers uit Lutjebroek die op zondagmiddag altijd samen vissen maar eigenlijk nooit wat vangen omdat ze eigenlijk alleen maar druk zijn met grassprietjes tellen aan de oever.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kwaliteitsverschil tussen wie?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Tussen Jaap & Hendrik van Der Wal. 2 broers uit Lutjebroek die op zondagmiddag altijd samen vissen maar eigenlijk nooit wat vangen omdat ze eigenlijk alleen maar druk zijn met grassprietjes tellen aan de oever.
Jaquote:
Afellay, Maher, Boularouz. Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:50 schreef tralalala het volgende:
Van Gaal wil geen moslims omdat Ramadan samenvalt met het WK 2014, duhhh.
Demy de Zeeuw?quote:
Je weet de definitie van allochtoon niet?quote:
het aantal spelers dat voor Oranje uit komt nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:05 schreef BlueMage het volgende:
Ik snap nog steeds geen ene reet van dit hele topic. Die twee lijstjes "allochtoon/autochtoon" zijn toch ongeveer even lang?
Volgens mij ben jij in de war, die jongen komt gewoon uit apeldoornquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je weet de definitie van allochtoon niet?
Allochtonen dan slechte menaliteit?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:18 schreef BlauweTijger het volgende:
KNVB is eerder maffia dan rascistisch
Er zijn geen allochtonen in Apeldoorn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war, die jongen komt gewoon uit apeldoorn
Wat heeft dat voor relevantie bij mijn post?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Allochtonen dan slechte menaliteit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |