http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=1quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is NOS Eredivisie vanavond pas om 11 uur?
Waarom?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=1
Ahquote:
Valt wel mee. GAE domineert en Heerenveen is echt bagger zonder Finnboquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Welke wedstrijd raden jullie aan? Tweede helft Heerenveen, is dat tot nu toe een leuke wedstrijd?
Ik blijf bij Heracles - Utreg, geen zin om een nieuw streampje te zoeken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Welke wedstrijd raden jullie aan? Tweede helft Heerenveen, is dat tot nu toe een leuke wedstrijd?
Het was meestal niet om aan te zien. Nog steeds niet trouwens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV was qua voetbal niet bijzonder slecht.
De echte liefhebbers hier.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om voetbal te kijken, gezien de wedstrijden die gespeeld worden
Daarom BeNeLeague.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om voetbal te kijken, gezien de wedstrijden die gespeeld worden
Staat dat er serieus in?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo de VI van 5 juni weer eens opzoeken, om het interview met Dave Bulthuis nog eens te lezen. ''Ik heb een grote tatoeage op mijn arm staan, voor mijn vriendin. We zijn vier weken samen en wil haar laten merken dat deze relatie serieus is.''
Ja. Vertelde ook dat hij zijn tatoeages heeft laten zetten om aanvallers af te schrikken en om meer uitstraling te krijgen.quote:
Jordy Buijs zal het vast ontzettend mooi vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft die Schroyen voor een raar kapsel man
Karel Ankerquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Zag ik daar weer Hans en Wim Anker zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |