Jan Reker is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nijland kan er echt geen kut van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is echt heel wisselvalligquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nijland kan er echt geen kut van.
Ik vind Schenk beter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Alleen kan hij er helemaal niets van.
De Kamps is dan ook een middenvelder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Schenk beter.
Beste linksback van de Eredivisie.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Ron Jans wel gevaarlijk zo, met die kraag omhoog.
Bijker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Schenk beter.
Allebei komen van Ajax.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Kamps is dan ook een middenvelder.
Geef mij maar Simon Poulsen. Beste back van Europa.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Schenk beter.
En terecht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij zo'n Kamphuis of Higler zou Ron dat ook wel willen doen.
Eikremquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heerenveen Ziyech en Finnbo mist, zijn ze eerste klas degradatiekandidaat
Haha.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sno wilde de badmeester het diepe in sturen.
Het was weer een enorme dijenkletser, tijgernootje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk he ouwe gezouten pinda
Je bent zelf een enorme dijenkletser.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was weer een enorme dijenkletser, tijgernootje.
Kan, maar dat ga ik niet doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
GC / Racisme bij de KNVB?
Kun je deze naar VBL schoppen GGMM?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Wat ben je toch een smiecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |