quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef LompeHork het volgende:
Die superprovincies he? Ik wil niet dat wij (N-H) fuseren met Utrecht en Lelystad. Wij moeten fuseren met Zuid-Holland en Zeeland en dan noemen we het "The West-Coast"
Boeiend, alsof daar mensen wonenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we wel Zeeland, en wie wil dat nou?
Alleen Hoax nog ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boeiend, alsof daar mensen wonen
\Goed bezig horkquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Machtsmisbruik buiten je eigen forum, +1 note.
Gewoon verkeerde account, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik gooi jou er straks uit.
oh wacht ik ben hork niet
Oh diequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dear lord, ik ga niet meer terugzoeken hoor, het was iets met "ik heb nooit gepost dat ik leren stom vind!" en dat ik toen maar even een multiquote maakte
Zeeland ftwquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Horkie doet niet aardig
Haten op mij en Zeeland
Je woont er niet meer ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Horkie doet niet aardig
Haten op mij en Zeeland
Ik haat niet op jouquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Horkie doet niet aardig
Haten op mij en Zeeland
Zeelandquote:
Ik ben er wel geboren.quote:
Ballonquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:25 schreef HeaN82 het volgende:
GELDERLAND, GELDERLAND!!!
Goeduh Avond trouwens
Dat zouden ze niet eens merken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik haat niet op jou
En dat van Zeeland, ik zou het eerder "liefkozend afstoten" noemen
Ja, en toen werd je slim en verhuisde je naar Holland.quote:
Jaquote:
Ja maar...jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee sorry, zelfs Kaap Hoorn wonen meer mensen
Ik lust geen rookworst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
En niet haten op Gelderland, anders moet ik slaan met rookworsten!
[ afbeelding ]
Kun je de serveersuggestie eens opnoemen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
HOLLAND REPRESENT.quote:
Gelderland is awesome.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
450 Gelderse rookworsten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kun je de serveersuggestie eens opnoemen?
Tussen je billetjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kun je de serveersuggestie eens opnoemen?
Wrapquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm ga ik voor spicy noodles...of even een wrap maken..
struggles.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
450 Gelderse rookworsten.
Dawast.
Ik stem voor LB.quote:
quote:
Die worst is toch niet te vreten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wel het snelste klaar.quote:
Ik weet het niet, ik heb mijn billetjes al een paar weken niet gewassen, dus ik denk niet dat dat de worst ten goede doet.quote:
Nep Mexicaan, opbokkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:30 schreef d4v1d het volgende:
Wraps zijn een kutwerk om te maken. Vallen weer uit elkaar steeds
beidequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm ga ik voor spicy noodles...of even een wrap maken..
struggles.
Pas op he?!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die worst is toch niet te vreten.
Jij bent LHquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb mijn billetjes al een paar weken niet gewassen, dus ik denk niet dat dat de worst ten goede doet.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon je noodles in een wrap proppen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon je noodles in een wrap proppen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:31 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Pas op he?!
Anders krijg jij er 450 stuks tussen je billetjes, zo heet uit het water![]()
Neequote:
Homo?quote:
Anal*quote:
Wat moet je doen bij L4D2?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
¤5 bby, dan kun je samen met ons falen.
Ja maar schoolquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
#TeamGrammatikquote:
10. Tenminste, volgens Steam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zombies knallen, doorgaans in online co-op. Maar er zijn allerlei modi.quote:
SVquote:
SVquote:
Jupilerquote:
Wodka.quote:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hebben ze er weer ¤5 bijgedaan?
linkje naar waar die ¤5 isquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zombies knallen, doorgaans in online co-op. Maar er zijn allerlei modi.
Is nu in de Autumn Sale van Steam.
Ook voor mac?quote:
LBquote:
Jupilerquote:
De eerste is zojuist opengetrokken. Daarnaast ook nog een broodjes doner presentquote:
Broertjequote:
quote:
Candy Crush op Steam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Is Candy Crush in die Autumn Sale?
LB.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Is Candy Crush in die Autumn Sale?
De schoften. Doen ze wel vaker, dan zijn er nieuwe sales en komt er wat bij bij de oude.quote:
Wat haat jij nou weer!?quote:
quote:
quote:
Mehquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens Hork kost 'ie inmiddels weer ¤10. Normaal gesproken kost 'ie ¤20.
OH OOOOOH GAAN WE ALLEEN IN QUOTES PRATEN?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
Mijn penis begon vrij normaal, zoals bij elk net geboren kind, 3 uur na de geboorte begon hij echter exponentieel te groeien. Na ~6 uur was hij zo groot dat een aantal takelwagens hem hebben verplaatst en in het IJsselmeer hebben gesmeten.
Tot heden noemen wij hem "de Afsluitdijk"
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
OH OOOOOH GAAN WE ALLEEN IN QUOTES PRATEN?
[..]
[..]
Watquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
M'n ouders kijken me nu raar aanquote:
Terecht welquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n ouders kijken me nu raar aan!
Ze willen weten waarom ik lachquote:
Snel! naar 9gagquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze willen weten waarom ik lach
Vertel het ze maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
9gagquote:
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Vertel het ze maar
Jaquote:
VERTEL HET VOORT, VERTEL HET VOORT! VERTEL HET VERHAAL VAN HORK ZIJN PENER IN AL ZIJN GLORIE EN SCHOONHEID!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doenquote:
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
VERTEL HET VOORT, VERTEL HET VOORT! VERTEL HET VERHAAL VAN HORK ZIJN PENER IN AL ZIJN GLORIE EN SCHOONHEID!
Doenquote:
Dit jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Rezania het volgende:
Euro Truck Simulator.Zo stom, zo kansloos, zo verslavend.
We hebben een slechte invloed op je.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarschijnlijk mag ik dan niet op FOK!
Hoezo niet ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarschijnlijk mag ik dan niet op FOK!
Heb je wel gelezen wat LH heeft gepost?quote:
Nederland bestaat ook echt uit twee dorpen en drie wegen in dat spel.quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat LH heeft gepost?
Vraag DrNick maar voor het adresquote:
Amsterdam een dorp noemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederland bestaat ook echt uit twee dorpen en drie wegen in dat spel.
Voor Hork z'n doen viel het mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat LH heeft gepost?
Jongen, in dat spel is het niet groter dan 5 gebouwen, dus dorp.quote:
In het echt schijnt hij veel erger te zijn!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor Hork z'n doen viel het mee.
Wat plaatst hij eigenlijk achter jullie schermen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor Hork z'n doen viel het mee.
Oké, wacht, ik vraag het wel over de webcam aan DrNick, die cam die in de slaapkamer "verborgen" hangt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vraag DrNick maar voor het adres
Orly?! Details!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
In het echt schijnt hij veel erger te zijn!
Same ol' BS.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat plaatst hij eigenlijk achter jullie schermen?
Naakte Dolfijnen pics!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er bestata wel een mod die de map groter maakt (vooral in het oosten van de map)quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, in dat spel is het niet groter dan 5 gebouwen, dus dorp.
Ik durf nooit te kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oké, wacht, ik vraag het wel over de webcam aan DrNick, die cam die in de slaapkamer "verborgen" hangt.
Allemaal nep johquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, aan de FP-kant is 'ie zo serieus.
goed voorzienquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doen
Ik heb net 1 wrap op, Noodles zijn aan het garen, en ligt nog een pizza in de koelkast![]()
Ach, je moet z'n soft spot vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, aan de FP-kant is 'ie zo serieus.
Zwaai even namens mijquote:
Mail met order?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
goed voorzien
Ik moet even goed nadenken waar ik ook alweer precies die goddelijke spareribs van laatst gehad hebHeb daarna nog een keer spareribs besteld maar die waren minder lekker, maar nu weet ik niet meer wat welke was
Er zijn hier ook nog kinderen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ugh, waarom moeten ze voor de schermen altijd kleren aan?
Wellicht nog intact? Ooit de verhalen gehoord over mijn moeder samen met Hork en Bio?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, je moet z'n soft spot vinden
En neen, ik bedoel niet zijn wellicht nog intacte ster.
Achter de schermen niet?quote:
Dan post niemand meer, enkel wit spulquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ugh, waarom moeten ze voor de schermen altijd kleren aan?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan post niemand meer, enkel wit spul
Nee, maar ik denk dat ik zo alles weetquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wellicht nog intact? Ooit de verhalen gehoord over mijn moeder samen met Hork en Bio?
Vanaf maandag niet meerquote:
dan stop je ?quote:
Jupiler moet je anaal drinken, smaakt dan perfect!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Rezania het volgende:
Jupiler is echt gewoon niet te zuipen. Dat wordt atten tot het nergens meer naar smaakt.
Dan ben ik 18.quote:
Je moet kotsen, en dan drinken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Rezania het volgende:
Jupiler is echt gewoon niet te zuipen. Dat wordt atten tot het nergens meer naar smaakt.
Ik weet het welquote:
Patrick is baas, dus positief!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
moet ik dit positief of negatief zien?
Of dit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Jupiler moet je anaal drinken, smaakt dan perfect!
Dan neem ik wel pure alcohol van het lab,quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Jupiler moet je anaal drinken, smaakt dan perfect!
Chuckquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu het eerste seizoen van Chuck te kijken en daarin is zo'n negerin die via een nerdje ¤50,- dollar op een 2GB USB-stick bespaard. Wtf, uit welk jaar komt dit?
Owja, alleen beginners gebruiken Jupiler!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan neem ik wel pure alcohol van het lab,
Is wel vermakelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben ik de enige die Chuck niets aan vind?
Was Chuckquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben ik de enige die Chuck niets aan vind?
Het heeft mij niet echt kunnen boeien.quote:
Series, daar heb ik geen geduld voorquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Chuck (TV Series 2007â2012) - IMDb
Wat kijk je dan? Behalve Pokémon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het heeft mij niet echt kunnen boeien.
Wel eens een losse aflevering of 6 gezien, maar meh. Not mijn kup van twee zeg maar.
Pokémon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat kijk je dan? Behalve Pokémon.
Echt?quote:
Kan in mijn mail niks meer vinden, alleen van de snackbar die geen spareribs heeft, dus denk dat Mono toen betaald heeft.quote:
Gaan we delen ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Maar spareribs zijn besteldHoop dat het de goeie was
Dat waren echt de lekkerste spareribs ooitKon je zo heerlijk zacht en mals van het bot trekken
in lekkere zoete saus
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Dat waren echt de lekkerste spareribs ooitKon je zo heerlijk zacht en mals van het bot trekken
in lekkere zoete saus
![]()
Barbaarquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
in lekkere zoete saus
![]()
Ede een stad noemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet ook eens naar een stad verhuizen, kan ik ook spareribs bestellen om 11 uur.
Wtf moet ik in Rotterdam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Rotterdam zat.
Weet ik veel, ik stalk mono niet of zo. :Squote:
moet je eens doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik stalk mono niet of zo. :S
Echt welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen lekker kontje.
Oh ja, logisch hoor. SORRY DAT IK HET NIET WIST, MEVROUW!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
Mono woonde ooit in Rotterdam, later (eind 2012) in Den Haag, toen wij gingen meeten woonde hij daar nog. Maar was hij bijna klaar met z'n opleiding daar dus zou hij weer tijdelijk naar zijn ouders in Lelystad gaan totdat hij iets kon vinden in Groningen (waar zijn laatste stage zat en wat nu zijn werk is). Maar toen hadden we al gemeet en was alle bazigheid al aan dus heeft hij 2 maanden pretty much bij mij gezeten heheMaar nu dus Groningen.
Nee, wit en plat, zag ik op een meetfoto.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt welEcht van die zachte kadetjes
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
je kon toch verwijderde bestanden uit een dropbox folder terughalen?
GA SPARERIBS BESTELLENquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waar ik woon kun je tot 01:25 nog bestellen
Ik kwam in mijn broekje!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt welEcht van die zachte kadetjes
Ja, moet je ze weer ff uploaden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
je kon toch verwijderde bestanden uit een dropbox folder terughalen?
wie zegt dat zijn kontje er nu nog zo uitziet dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wit en plat, zag ik op een meetfoto.
Dropbox was de enige plaats waar die stondquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, moet je ze weer ff uploaden.
Succes.
waarom verwijder je 'm dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dropbox was de enige plaats waar die stond
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dropbox was de enige plaats waar die stond
+quote:
Ik. Of doet mono aan squatten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
wie zegt dat zijn kontje er nu nog zo uitziet dan?
lekkahquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb net al een broodje döner op
Je mag niet klikken!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
Waarom klikte op 'Vind ik leuk' op de Facebookpagina van Georgie Takei? Die gozer wil alleen maar rommel verkopen via Amazon.
George Takei sowiesoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
Waarom klikte op 'Vind ik leuk' op de Facebookpagina van Georgie Takei? Die gozer wil alleen maar rommel verkopen via Amazon.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik klikte naast je naam
Soms post hij wel wat leuks hoor, maar ik hou het wel bij Imgur als ik dat tegen wil komen.quote:
RIP SWquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is bijvoorbeeld wel leuk.
Ooit een houten plank zien twerken?quote:
Omgquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ooit een houten plank zien twerken?
Zo ja, die was nog minderig houterig dan mij ik.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
IK WEET ALLES BETER HIHAHO
EN IK WACHT NOG OP SPARERIBS
Chocomelquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
NEEE IK HEB SPARERIBS![]()
![]()
en extra chocomel erbij gekregen
en een mandarijn
Mandarijn met of zonder sap?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
NEEE IK HEB SPARERIBS![]()
![]()
en extra chocomel erbij gekregen
en een mandarijn
Dat doen ze hier ook ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
hahahahahahahaah ik koos voor 'broodje cheeseburger' voor erbijhebben ze me een pitabroodje met een burger en heel veel plakkende gesmolten kaas gegeven
verpakt in aluminiumfolie
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
hahahahahahahaah ik koos voor 'broodje cheeseburger' voor erbijhebben ze me een pitabroodje met een burger en heel veel plakkende gesmolten kaas gegeven
verpakt in aluminiumfolie
Mooiquote:
Koop een auto dan!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n bus, en m'n rit naar huis
Ik denk dat ze andere broodjes te duur vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarom snappen ze het niet gewoon?
Ben ik ook wel blij mee, anders had ik daar serieus moeten slapen ofzo, of een dure taxi bestellen.quote:
hopelijk compenseren de spareribsquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze andere broodjes te duur vinden.Of daar is de kans groter mee dat 't de merken is dat ze droog zijn, dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |