Wat haat jij nou weer!?quote:
quote:
quote:
Mehquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens Hork kost 'ie inmiddels weer ¤10. Normaal gesproken kost 'ie ¤20.
OH OOOOOH GAAN WE ALLEEN IN QUOTES PRATEN?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
Mijn penis begon vrij normaal, zoals bij elk net geboren kind, 3 uur na de geboorte begon hij echter exponentieel te groeien. Na ~6 uur was hij zo groot dat een aantal takelwagens hem hebben verplaatst en in het IJsselmeer hebben gesmeten.
Tot heden noemen wij hem "de Afsluitdijk"
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
OH OOOOOH GAAN WE ALLEEN IN QUOTES PRATEN?
[..]
[..]
Watquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
M'n ouders kijken me nu raar aanquote:
Terecht welquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n ouders kijken me nu raar aan!
Ze willen weten waarom ik lachquote:
Snel! naar 9gagquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze willen weten waarom ik lach
Vertel het ze maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
9gagquote:
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Vertel het ze maar
Jaquote:
VERTEL HET VOORT, VERTEL HET VOORT! VERTEL HET VERHAAL VAN HORK ZIJN PENER IN AL ZIJN GLORIE EN SCHOONHEID!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doenquote:
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
VERTEL HET VOORT, VERTEL HET VOORT! VERTEL HET VERHAAL VAN HORK ZIJN PENER IN AL ZIJN GLORIE EN SCHOONHEID!
Doenquote:
Dit jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Rezania het volgende:
Euro Truck Simulator.Zo stom, zo kansloos, zo verslavend.
We hebben een slechte invloed op je.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarschijnlijk mag ik dan niet op FOK!
Hoezo niet ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarschijnlijk mag ik dan niet op FOK!
Heb je wel gelezen wat LH heeft gepost?quote:
Nederland bestaat ook echt uit twee dorpen en drie wegen in dat spel.quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat LH heeft gepost?
Vraag DrNick maar voor het adresquote:
Amsterdam een dorp noemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederland bestaat ook echt uit twee dorpen en drie wegen in dat spel.
Voor Hork z'n doen viel het mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat LH heeft gepost?
Jongen, in dat spel is het niet groter dan 5 gebouwen, dus dorp.quote:
In het echt schijnt hij veel erger te zijn!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor Hork z'n doen viel het mee.
Wat plaatst hij eigenlijk achter jullie schermen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor Hork z'n doen viel het mee.
Oké, wacht, ik vraag het wel over de webcam aan DrNick, die cam die in de slaapkamer "verborgen" hangt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vraag DrNick maar voor het adres
Orly?! Details!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
In het echt schijnt hij veel erger te zijn!
Same ol' BS.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat plaatst hij eigenlijk achter jullie schermen?
Naakte Dolfijnen pics!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er bestata wel een mod die de map groter maakt (vooral in het oosten van de map)quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, in dat spel is het niet groter dan 5 gebouwen, dus dorp.
Ik durf nooit te kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oké, wacht, ik vraag het wel over de webcam aan DrNick, die cam die in de slaapkamer "verborgen" hangt.
Allemaal nep johquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, aan de FP-kant is 'ie zo serieus.
goed voorzienquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doen
Ik heb net 1 wrap op, Noodles zijn aan het garen, en ligt nog een pizza in de koelkast![]()
Ach, je moet z'n soft spot vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, aan de FP-kant is 'ie zo serieus.
Zwaai even namens mijquote:
Mail met order?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
goed voorzien
Ik moet even goed nadenken waar ik ook alweer precies die goddelijke spareribs van laatst gehad hebHeb daarna nog een keer spareribs besteld maar die waren minder lekker, maar nu weet ik niet meer wat welke was
Er zijn hier ook nog kinderen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ugh, waarom moeten ze voor de schermen altijd kleren aan?
Wellicht nog intact? Ooit de verhalen gehoord over mijn moeder samen met Hork en Bio?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, je moet z'n soft spot vinden
En neen, ik bedoel niet zijn wellicht nog intacte ster.
Achter de schermen niet?quote:
Dan post niemand meer, enkel wit spulquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ugh, waarom moeten ze voor de schermen altijd kleren aan?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan post niemand meer, enkel wit spul
Nee, maar ik denk dat ik zo alles weetquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wellicht nog intact? Ooit de verhalen gehoord over mijn moeder samen met Hork en Bio?
Vanaf maandag niet meerquote:
dan stop je ?quote:
Jupiler moet je anaal drinken, smaakt dan perfect!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Rezania het volgende:
Jupiler is echt gewoon niet te zuipen. Dat wordt atten tot het nergens meer naar smaakt.
Dan ben ik 18.quote:
Je moet kotsen, en dan drinken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Rezania het volgende:
Jupiler is echt gewoon niet te zuipen. Dat wordt atten tot het nergens meer naar smaakt.
Ik weet het welquote:
Patrick is baas, dus positief!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
moet ik dit positief of negatief zien?
Of dit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Jupiler moet je anaal drinken, smaakt dan perfect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |