Nederland bestaat ook echt uit twee dorpen en drie wegen in dat spel.quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat LH heeft gepost?
Vraag DrNick maar voor het adresquote:
Amsterdam een dorp noemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederland bestaat ook echt uit twee dorpen en drie wegen in dat spel.
Voor Hork z'n doen viel het mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat LH heeft gepost?
Jongen, in dat spel is het niet groter dan 5 gebouwen, dus dorp.quote:
In het echt schijnt hij veel erger te zijn!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor Hork z'n doen viel het mee.
Wat plaatst hij eigenlijk achter jullie schermen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor Hork z'n doen viel het mee.
Oké, wacht, ik vraag het wel over de webcam aan DrNick, die cam die in de slaapkamer "verborgen" hangt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vraag DrNick maar voor het adres
Orly?! Details!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
In het echt schijnt hij veel erger te zijn!
Same ol' BS.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat plaatst hij eigenlijk achter jullie schermen?
Naakte Dolfijnen pics!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er bestata wel een mod die de map groter maakt (vooral in het oosten van de map)quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, in dat spel is het niet groter dan 5 gebouwen, dus dorp.
Ik durf nooit te kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oké, wacht, ik vraag het wel over de webcam aan DrNick, die cam die in de slaapkamer "verborgen" hangt.
Allemaal nep johquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, aan de FP-kant is 'ie zo serieus.
goed voorzienquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doen
Ik heb net 1 wrap op, Noodles zijn aan het garen, en ligt nog een pizza in de koelkast![]()
Ach, je moet z'n soft spot vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, aan de FP-kant is 'ie zo serieus.
Zwaai even namens mijquote:
Mail met order?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
goed voorzien
Ik moet even goed nadenken waar ik ook alweer precies die goddelijke spareribs van laatst gehad hebHeb daarna nog een keer spareribs besteld maar die waren minder lekker, maar nu weet ik niet meer wat welke was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |