Wtf moet ik in Rotterdam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Rotterdam zat.
Weet ik veel, ik stalk mono niet of zo. :Squote:
moet je eens doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik stalk mono niet of zo. :S
Echt welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen lekker kontje.
Oh ja, logisch hoor. SORRY DAT IK HET NIET WIST, MEVROUW!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
Mono woonde ooit in Rotterdam, later (eind 2012) in Den Haag, toen wij gingen meeten woonde hij daar nog. Maar was hij bijna klaar met z'n opleiding daar dus zou hij weer tijdelijk naar zijn ouders in Lelystad gaan totdat hij iets kon vinden in Groningen (waar zijn laatste stage zat en wat nu zijn werk is). Maar toen hadden we al gemeet en was alle bazigheid al aan dus heeft hij 2 maanden pretty much bij mij gezeten heheMaar nu dus Groningen.
Nee, wit en plat, zag ik op een meetfoto.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt welEcht van die zachte kadetjes
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
je kon toch verwijderde bestanden uit een dropbox folder terughalen?
GA SPARERIBS BESTELLENquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waar ik woon kun je tot 01:25 nog bestellen
Ik kwam in mijn broekje!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt welEcht van die zachte kadetjes
Ja, moet je ze weer ff uploaden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
je kon toch verwijderde bestanden uit een dropbox folder terughalen?
wie zegt dat zijn kontje er nu nog zo uitziet dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wit en plat, zag ik op een meetfoto.
Dropbox was de enige plaats waar die stondquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, moet je ze weer ff uploaden.
Succes.
waarom verwijder je 'm dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dropbox was de enige plaats waar die stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |